Malaise bij Anderlecht

Radio Radzinski en Café Constant zeker.
Dan onderschat je hoe kritisch een hoop Anderlecht supporters zijn. ;)

Ik kan hier trouwens iedereen de café constant met Jan Verlinden (en helaas ook Stijn baert) aanraden. ;)

In de laatste 90 minutes nog maar eens het bewijs dat mensen met weinig voeling met onze club er toch maar weinig zinnigs over te zeggen hebben.

Dan onderschat je hoe kritisch een hoop Anderlecht supporters zijn. ;)

Ik kan hier trouwens iedereen de café constant met Jan Verlinden (en helaas ook Stijn baert) aanraden. ;)

In de laatste 90 minutes nog maar eens het bewijs dat mensen met weinig voeling met onze club er toch maar weinig zinnigs over te zeggen hebben.
In 90 Minutes was ook duidelijk dat men zich blijkbaar schatplichtig voelt aan Vandenhaute.

Er wordt trouwens opvallend weinig gezegd over jullie grasmat? Ik herinner me nog goed hoe wij toch ook jarenlang hebben gesukkeld met onze grasmat, die het dan ook nog eens dubbelhard te verduren heeft met Cercle dat er ook op speelt, maar blijkbaar hebben ze bij ons toch één of ander wondermiddel gevonden want dat probleem lijkt van de baan...

Bizar dat jullie grasmat die toch jarenlang prima was, nu plots zo problematisch is de laatste seizoenen?

Er wordt trouwens opvallend weinig gezegd over jullie grasmat? Ik herinner me nog goed hoe wij toch ook jarenlang hebben gesukkeld met onze grasmat, die het dan ook nog eens dubbelhard te verduren heeft met Cercle dat er ook op speelt, maar blijkbaar hebben ze bij ons toch één of ander wondermiddel gevonden want dat probleem lijkt van de baan...

Bizar dat jullie grasmat die toch jarenlang prima was, nu plots zo problematisch is de laatste seizoenen?
Stond recent nog een artikel over nochtans (denk in het Nieuwsblad).

Kwam erop neer dat ze inderdaad op is, maar door de korte zomerstop geen tijd hebben gehad om een nieuwe grondig te leggen. Gras kan niet diep genoeg wortelen oid.

Voor pakweg het loon van een voormalig CEO die nu op Neerpede mee de plak zwaait hadden we een mooie grasmat kunnen hebben. Toen we niet veel centen hadden 1 van de belangrijkste eisen van Kompany.

Das tegenwoordig ook al jaren een issue hoor. Is paar keer net voor de PO ook helemaal vervangen enzo. Vorig seizoen al zoveel problemen. Die moesten gewoon een volledig nieuw veld aanleggen. Dat is niet gebeurd en dus zullen ze nu op een veld voor liefhebbersvoetbal moeten blijven spelen.

Das tegenwoordig ook al jaren een issue hoor. Is paar keer net voor de PO ook helemaal vervangen enzo. Vorig seizoen al zoveel problemen. Die moesten gewoon een volledig nieuw veld aanleggen. Dat is niet gebeurd en dus zullen ze nu op een veld voor liefhebbersvoetbal moeten blijven spelen.
Das echt zo het pad van Club dat jullie aan het volgen zijn... Wij hadden ook miserie met veld, transfers, trainers... De gelijkenissen zijn treffend.
Enkel de relatief regelmatige resultaten mss niet :unsure:

Das echt zo het pad van Club dat jullie aan het volgen zijn... Wij hadden ook miserie met veld, transfers, trainers... De gelijkenissen zijn treffend.
Enkel de relatief regelmatige resultaten mss niet :unsure:
Geen toeval hoor, Wouter heel grote fan van het werk van Mannaert en co.
Zijn grote droom het Brugge aan de Zenne worden.

Bon, Hemmersman verlaat de club nu ook, en wordt vervangen door onze marketing man … Al gaf die Tim Borguet wel een goeie indruk in zijn passage bij Radio Radzinski.
Blijkbaar rommelt het ferm op Neerpede. Veel onvrede bij spelers en ouders. Heel wat nieuwe trainers die niet het niveau halen.

Laatst bewerkt:
Iemand die deze gast kent?

Ryan Mason, 33-jarige assistent-trainer van Tottenham Hotspur, is nadrukkelijk in beeld om de nieuwe hoofdtrainer van RSC Anderlecht te worden.

En verwacht Wouter nu echt dat Hubert assistent blijft bij een leeftijdsgenoot die minder ervaring heeft als T1?

Ryan Mason, 33-jarige assistent-trainer van Tottenham Hotspur, is nadrukkelijk in beeld om de nieuwe hoofdtrainer van RSC Anderlecht te worden.

En verwacht Wouter nu echt dat Hubert assistent blijft bij een leeftijdsgenoot die minder ervaring heeft als T1?
Volgens Transfermarkt 13 wedstrijden als interim coach voor Tottenham. Meer als het dubbel als Hubert. Ook wel een groot aantal wedstrijden als assistent bij grote trainers. Qua ervaring wel een streep voor op Hubert dus.

Los daarvan, geen idee of het de juiste keuze is. Zie hem wel liever komen dan Ivic.

Volgens Transfermarkt 13 wedstrijden als interim coach voor Tottenham. Meer als het dubbel als Hubert. Ook wel een groot aantal wedstrijden als assistent bij grote trainers. Qua ervaring wel een streep voor op Hubert dus.

Los daarvan, geen idee of het de juiste keuze is. Zie hem wel liever komen dan Ivic.
Vooral heel benieuwd naar zijn tactische opvattingen. Maar daar gaan we wss nu nergens iets van terugvinden gezien zijn beperkte matchen als t1.

En denk nu ook niet dat Vandenhaute daar ondertussen al veel van zal snappen. Mss een tip van Vertonghen?

Als speler geen topper, maar dat zegt niks over zijn trainer-capaciteiten. Puur op ervaring en naam zou ik toch wat teleurgesteld zijn als je eerst namen zoals Knutsen en Hjulmand voorbij zag komen, wat natuurlijk niet betekent dat die überhaupt concreet waren.

Toch vreemde keuze ergens. Vooral een serieuze gok.

Dat je je lot nog niet in handen legt van een Hubert, dat snap ik nog wel. Maar dat je die gaat vervangen door een andere jonge trainer met heel weinig ervaring, dat is toch gewaagd. Een trainer die ook de competitie niet kent.

Een gok kan altijd goed uitpakken natuurlijk, maar in een nog niet zo ver verleden heeft Club ook zoiets eens geprobeerd...

Vooral heel benieuwd naar zijn tactische opvattingen. Maar daar gaan we wss nu nergens iets van terugvinden gezien zijn beperkte matchen als t1.

En denk nu ook niet dat Vandenhaute daar ondertussen al veel van zal snappen. Mss een tip van Vertonghen?
Draait het goed uit gaat hij zich op de borst kloppen
Draait het slecht uit is het Fredberg zen kop die rolt

Win-win voor Wouter.

Het Tottenham DNA. We gaan de komende jaren dus niemeer teveel prijzen pakken

Tja, wat moet je hier van denken? Als je een onervaren trainer zonder noemenswaardige adelbrieven aantrekt, kan je toch even goed verder met Hubert?

Terug
Bovenaan