Malaise bij Anderlecht

Ook gewoon belachelijk om een volledig clubvak te sluiten uit schrik maar dan de thuissupporters niet onder controle kunnen houden.

Men kan als club toch een private bewakingsfirma aanstellen die dan gericht ingezet wordt op de risicovakken?

Toch teken dat ze hier gewoon geen moeite doen he.

Vriend van me heeft ooit een gammel reclamebord in twee getrapt door er te hard tege te stampen na een gemiste kans en die hadden ze na de match direct te stekken. De zwarte mannekes kunnen een heel stadion in de fik steken en die kan men "niet identificeren". Sorry maar das teken van niet willen he.
Een kameraad van mij had uit colère ook eens een stoelke kapot gestampt en die heeft ook direct een paar maanden stadionverbod gehad. Ik snap dus niet dat dat zo moeilijk is om die echte begaaiers te pakken.

Ik vind in die optiek beter zoals Anderlecht en Standard hebben besloten om geen bezoekende fans meer toe te laten in hun wedstrijd. Zo laten ze toch echt zien dat ze dit niet willen en zijn de problemen in die matchen van de baan.
Nochtans waren het afgelopen weekend wel degelijk de thuissupporters.

Dit is trouwens geen rechtstreekse aanval naar RSCA van mij he, maar algemeen: kweek gvd eens een koppel kloten en stamp die bivakmutsen gewoon buiten. We gaan hier niet de hypocriet uithangen en zeggen dat we als club niet weten wie er onder die mutsen zitten he... Voor een 90-95% is per club 1 à 2 supporterclubs, eventueel met vriendjes uit Nederland.

Bel die gewoon eens op en zeg dat het gedaan is of dat anders de hele club geen tickets meer krijgt, klaar. Nee, een heel stadion sluiten om "groepsdruk te creeëren" maar zelf in u broek schijten van 50 gymboys met 2 gram coke in de neus.

Ik ben een gebroken plaat ondertussen, maar het is onzin dat clubs niet meer kunnen doen. Ze willen niet meer doen. Want dat zou willen zeggen dat ze zelf meer kosten moeten maken.
Dit, niet meer niet minder. En dat is doodjammer

"Zij waren van oordeel dat met deze kern, en vooral in een jaar waarin concurrenten als Genk, Gent en Antwerp het lieten afweten en Club Brugge niet op zijn sterkst was, dat er meer te halen was dan die derde plaats. Vooral ook de manier waarop Anderlecht enkele cruciale wedstrijden heeft aangevangen, kwam slecht aan."

Als je dit leest (las) als conclusie over Vince. Dan is er nu maar 1 mogelijkheid hè..
Duurdere/betere kern, tegenstanders die het lieten afweten, hoe wij aan matchen begonnen..

Mannaert naar Anderlecht zou toch echt compleet not done zijn.

Als speler van Club naar Anderlecht of omgekeerd is één ding, hoewel het voor een icoon als pakweg Vanaken ook wel slikken zou zijn en heel wat controverse zou opwekken.

Maar als CEO die samen met Verhaeghe Club weer op de kaart heeft gezet, die zelfs aandeelhouder was, die nu weggaat omdat hij andere dingen wil doen, als die doodleuk meteen hetzelfde zou gaan doen maar dan bij RSCA? Zou echt compleet fout zijn imo.

Hoe komt het eigenlijk dat Arnstad er nooit is doorgekomen? Ik vond dat toch echt een groot talent, zag die graag spelen.
Komt imo gewoon nog tekort. Jammer want daar zat idd wel iets in, maar is wat gaan stagneren. Speelde 2 jaar geleden samen met Kana op het middenveld een goeie playoffs. Vorig seizoen mee verdronken met de ploeg.
Zal wel vertrekken deze zomer, gezien de uitlatingen van zijn vader, een contract van nog maar 1 jaar.

"Zij waren van oordeel dat met deze kern, en vooral in een jaar waarin concurrenten als Genk, Gent en Antwerp het lieten afweten en Club Brugge niet op zijn sterkst was, dat er meer te halen was dan die derde plaats. Vooral ook de manier waarop Anderlecht enkele cruciale wedstrijden heeft aangevangen, kwam slecht aan."

Als je dit leest (las) als conclusie over Vince. Dan is er nu maar 1 mogelijkheid hè..
Duurdere/betere kern, tegenstanders die het lieten afweten, hoe wij aan matchen begonnen..
Ik dacht legit dat dit over het huidige seizoen ging, op de PO's van Club na klopt die uitleg volledig.
Dus in principe zou hij idd moeten vliegen.

Terug
Bovenaan