Ik heb dan ook geen probleem met mensen die vanalles willen hoor, het gaat me eerder dat daar meteen een hele verklaring over persoonlijke vrijheden bij moet, alsof we hier aan vrijheden aan het inboeten zijn in onze zwaar repressieve staat. Over je kinderen fosforzuur met suiker mogen meegeven naar school, of een koek allez.Mja dan is er veel decadentie of sallonrebellie in ieder geval. Dat dat dan aangeeft dat we het hier goed hebben daar kan ik in volgen. Maar verder is vind ik dan het idee ik wil ze wel koeken met chocolade meegeven maar een idee als een ander. Het tuinvoorbeeld is maar een voorbeeld uiteraard zelfde geldt bv voor kledij op school. Of wat dan ook eigenlijk
.
Laat ze dat dan gewoon thuis drinken of eten, als dat zo centraal is in je leven, denk ik dan. Je gaat in een uniformschool toch ook niet afkomen dat je kind maar een ander kleur van vest moet kunnen dragen, want dat hoort bij de vrijheid van het individu?
. Dat dat dan aangeeft dat we het hier goed hebben daar kan ik in volgen. Maar verder is vind ik dan het idee ik wil ze wel koeken met chocolade meegeven maar een idee als een ander. Het tuinvoorbeeld is maar een voorbeeld uiteraard zelfde geldt bv voor kledij op school. Of wat dan ook eigenlijk
.
)
.
) moet ook niet te fel doorslaan.