NotoriousP
Well-known member
Is al jaren geleden ondertussen hoor, ze zijn er niet tegenin gegaan, gewoon naar andere verzekering gegaan.
Ik ken zelf de details niet...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jah, daar begint het natuurlijk al... "Ik weet niet waarover het ging, maar het was zeker verzekerd maar ze weigerden van dit uit te betalen."Is al jaren geleden ondertussen hoor, ze zijn er niet tegenin gegaan, gewoon naar andere verzekering gegaan.

De rentes zijn ongeveer weer aan het niveau van midden mei denk ikTerug on topic. Schoonbroer heeft als alleenstaande een voorstel ontvangen van 2,5x% op 25jr. Rentes zijn dus terug aan het zakken. Ik zie dat ge met KBC ook al tot 2.36% kunt zakken via hun website.
Een lening van 0,99%, veel lager dan inflatie?Lening 2:
Duurtijd lening: 25j nog 24j te gaan
Vaste/Variabele lening: vast aan een 0,99%
maandelijks aflossing (bedrag): 2160€
Leeftijd einde aflossing: (welke leeftijd hebt u, als je u lening volledig hebt betaald) 65
Extra info: (relevante informatie) weinig kans dat we deze laten lopen tot het einde van de looptijd, maar dat we daar versneld op gaan aflossen, afhankelijk van wat we in de toekomst nog denken te gaan doen op vlak van vastgoed

Een lening van 0,99%, veel lager dan inflatie?
Waarom zou je die in godsnaam aflossen?
Dat is een gratis geldmachine die in de komende 30 jaar waarschijnlijk niet meer te krijgen zal zijn![]()

Voor iemand die weinig kaas heeft gegeven van economie: hoezo is dit een geldmachine?Een lening van 0,99%, veel lager dan inflatie?
Waarom zou je die in godsnaam aflossen?
Dat is een gratis geldmachine die in de komende 30 jaar waarschijnlijk niet meer te krijgen zal zijn![]()
Die mentale druk van schuld.... je kunt ook gewoon je kot verkopen en *poef*.Mentaal welzijn kan verbeteren met het feit dat je geen schuld meer hebt, zelfs al is het irrationeel?![]()
Enerzijds zoals je zegt de index: de aflossingen (kapitaal+intrest) worden beiden minder en minder ten opzichte van je regulier inkomen.Voor iemand die weinig kaas heeft gegeven van economie: hoezo is dit een geldmachine?
Ik begrijp dat dankzij de indexatie in ons land de relatieve last daalt van de aflossen, maar ik begrijp niet goed waarom het dus een geldmachine is.
Dakloos levenDie mentale druk van schuld.... je kunt ook gewoon je kot verkopen en *poef*.

Op een bepaalde leeftijd (pensioen bvb) heb je misschien niet meer zo’n huis nodig en koop je gewoon iets kleiners, zonder lening, eventueel in het buitenlandDakloos leven![]()
Net zoals iedereen voor ze een hypotheek hebben dakloos is ...Dakloos leven![]()
Als je het écht wil kan je ook wel je droomhuis kopen/bouwen zonder hypotheek hoor.Net zoals iedereen voor ze een hypotheek hebben dakloos is ...

Niet iedereen met een hypotheek heeft kunnen bouwen of woont in zijn droomhuis eh. Ik denk dat meeste een hyptheek nemen gewoon omdat dit op de langere termijn financieel het voordeligst is en hopende om voor hun pensioen alles afbetaald te hebben om dan een zorgeloze oude dag te hebben. Mochten ze hun hyptheek aflossing gebruiken om iets te huren wil dit niet zeggen dat ze kwa woning en comfort erop achteruit gaan.Als je het écht wil kan je ook wel je droomhuis kopen/bouwen zonder hypotheek hoor.![]()
Dit was een zinspeling van mij op de opmerkelijke uitlatingen van een of andere pipo hier op het forum een lange tijd geleden, die meende dat je alles kon (vooral qua studie, geld verdienen en job van uw leven en zo) als je het maar hard genoeg wilde. En bijgevolg dat iedereen die “arm” of ongelukkig was met zijn job/financiële situatie het ergens zelf in de hand had gehad omdat ie het niet hard genoeg wilde.Niet iedereen met een hypotheek heeft kunnen bouwen of woont in zijn droomhuis eh. Ik denk dat meeste een hyptheek nemen gewoon omdat dit op de langere termijn financieel het voordeligst is en hopende om voor hun pensioen alles afbetaald te hebben om dan een zorgeloze oude dag te hebben. Mochten ze hun hyptheek aflossing gebruiken om iets te huren wil dit niet zeggen dat ze kwa woning en comfort erop achteruit gaan.
) gegaan met een hypotheek.