NotoriousP
Well-known member
Bij haar was het meermaals weigeren van iets te betalen dat wel degelijk binnen de polis viel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*schopt hard tegen het wespennest en loopt snel weg* Tenzij vastgoedprijzen dalen...Huizen zijn nog nooit zo duur geweest en de rentevoeten zijn echt wel serieus gestegen op korte tijd. Dit is gewoon een 'droog in de kakker' voor iedereen die nog geen vastgoed bezit.
Wij hebben eerst het geld van de bank gebruikt voor we ons eigen geld begonnen uit te geven.
Bij ons is 't ook van datte, ergste van al is dat wij dan met losse aannemers werken en dat ik al de 3de weigering op mijn dak heb over een kostenpostje op een detail factuur waar ze lastig over zijn.Tgaat voorlopig nog, amar is gewoon zuur dat zo'n zaken ni via de lening kunnen.
Meest frustrerend aan die papiermolen feitelijk. Achteraf kunt ge met dat schijthuizeke wel lachen en dat zijn niet de grootste bedragen, maar dat is wel een verplichting om die te plaatsen.Ja klopt!Bij ons is 't ook van datte, ergste van al is dat wij dan met losse aannemers werken en dat ik al de 3de weigering op mijn dak heb over een kostenpostje op een detail factuur waar ze lastig over zijn.
De volgende keer zeg ik tegen sommige aannemers van; gelieve geen detail factuur meer te sturen maar gewoon: "werken fase 1". Passeert vele beter. Krijgde van die discussies van "wij zien hier werftoilet staan, voor de werftoilet moogde gij ni lenen hee meneer". Of men ingebouwde led spots; hadden ze op de factuur gezet als "verlichting en armaturen". "Daar kunt u ook niet voor lenen hé meneer, armaturen kunnen los en meegenomen worden"Meest frustrerend aan die papiermolen feitelijk. Achteraf kunt ge met dat schijthuizeke wel lachen en dat zijn niet de grootste bedragen, maar dat is wel een verplichting om die te plaatsen.
Ergste van al is, had ik sleutel op de deur gebouwd was het all inclu, stuk of x schijven en betaalt maar bank.

Ik heb facturen van mijn aannemer gehad waarop "werken deel 1, werken deel 2" enzo stonden. Voor de bank moest ik uiteraard een detail bezorgen hoe men aan dat bedrag kwam/over welke werken het gaat.Bij ons is 't ook van datte, ergste van al is dat wij dan met losse aannemers werken en dat ik al de 3de weigering op mijn dak heb over een kostenpostje op een detail factuur waar ze lastig over zijn.
De volgende keer zeg ik tegen sommige aannemers van; gelieve geen detail factuur meer te sturen maar gewoon: "werken fase 1". Passeert vele beter. Krijgde van die discussies van "wij zien hier werftoilet staan, voor de werftoilet moogde gij ni lenen hee meneer". Of men ingebouwde led spots; hadden ze op de factuur gezet als "verlichting en armaturen". "Daar kunt u ook niet voor lenen hé meneer, armaturen kunnen los en meegenomen worden"Meest frustrerend aan die papiermolen feitelijk. Achteraf kunt ge met dat schijthuizeke wel lachen en dat zijn niet de grootste bedragen, maar dat is wel een verplichting om die te plaatsen.
Ergste van al is, had ik sleutel op de deur gebouwd was het all inclu, stuk of x schijven en betaalt maar bank.
Ben zelf geen fan van KBC maar hier moet ik toch eens om gniffelen hoor...Bij haar was het meermaals weigeren van iets te betalen dat wel degelijk binnen de polis viel.
Een reden dat je geen fan bent van KBC? Buiten het feit dat ze immens duur zijn natuurlijk (heb zelf ook alles bij KBC)Ben zelf geen fan van KBC maar hier moet ik toch eens om gniffelen hoor...
Waarom zou de KBC agent "weigeren" van iets te betalen als het gedekt is in de polis? En dan nog meermaals?
Zit zelf in de verzekeringen en wil zeker niet denigrerend doen naar KBC maar krijg toch vaak het gevoel dat ze er "niet veel van kennen"... Heb ook een stage gedaan bij een KBC bank en daar was 1 persoon die verantwoordelijk was voor de verzekeringen, naar mijn ervaring (ik kan bij 10-15 collega's terecht als ik iets niet weet) werkt het averechts als je zelf je plan moet trekken. Er zijn andere KBC kantoren die een team hebben van verschillende verzekeringsmedewerkers, da's dan weer iets anders.Een reden dat je geen fan bent van KBC? Buiten het feit dat ze immens duur zijn natuurlijk (heb zelf ook alles bij KBC)
Ik zit nu zelf met een probleem voor mijn SSV.Zit zelf in de verzekeringen en wil zeker niet denigrerend doen naar KBC maar krijg toch vaak het gevoel dat ze er "niet veel van kennen"... Heb ook een stage gedaan bij een KBC bank en daar was 1 persoon die verantwoordelijk was voor de verzekeringen, naar mijn ervaring (ik kan bij 10-15 collega's terecht als ik iets niet weet) werkt het averechts als je zelf je plan moet trekken. Er zijn andere KBC kantoren die een team hebben van verschillende verzekeringsmedewerkers, da's dan weer iets anders.
En dat van "ze kennen er niet veel van" heb ik ook al bij andere kantoren gehad, zeker dus niets persoonlijks naar KBC toe.
Nope, ge hebt het aangekaart, lijkt me dan prima in orde. Natuurlijk wel dat geld "bewaren" gezien ze vroeg of laat wel zullen overgaan tot inning en dan ineens al die maanden eraf gaan natuurlijkIk zit nu zelf met een probleem voor mijn SSV.
Aktes in Juni ondertekend. Ik betaal een maandelijkse SSV. Deze had er al 3 van de rekening moeten gaan...verschillende keren gemaild naar de verzekeraar dat het nog nooit automatisch van afgegaan is.. "Ok, ik geef het door. Deze week wordt het bedrag van de rekening gehaald."
Een week verder nog niets...weer gemaild..zelfde antwoord...weer ging het niet van de rekening. En zo duurde het spelletje 1,5 maanden voor het eerste bedrag werd geind. Deze maand had het ook van de rekening moeten gaan..en weer is het niet gebeurd.
Tot welk punt is het mijn verantwoordelijkheid om het te blijven aanhalen? De verzekeraar blijft mij maar sussen met "Is voor u niet erg, gij zijt sowieso verzekerd".. Maar nu is het moment aangebroken dat ik denk "Ja seg, als gelle mn geld ni moet..ook goed eh. Niet mijn probleem meer".
Ligt de verantwoordelijkheid bij mij om er steeds achter te zitten?

Ze kunnen niet plots zeggen "Doei, lening/speciale voorwaarden van de lening worden nietig verklaard"?Nope, ge hebt het aangekaart, lijkt me dan prima in orde. Natuurlijk wel dat geld "bewaren" gezien ze vroeg of laat wel zullen overgaan tot inning en dan ineens al die maanden eraf gaan natuurlijk![]()
Goh, van uwe kant heb je al het mogelijke gedaan om die SSV te laten betalen, van hun kant hebben ze niet echt de mogelijkheid om uw lening te ontbinden/vernietigen/wijzigen puur omdat ze zelf de SSV niet innen...Ze kunnen niet plots zeggen "Doei, lening/speciale voorwaarden van de lening worden nietig verklaard"?

Iets valt onder de polis afhankelijk van de manier waarop het gebeurd is. Ze beweren dat dat het niet kon gebeurd zijn zoals we zeiden...Ben zelf geen fan van KBC maar hier moet ik toch eens om gniffelen hoor...
Waarom zou de KBC agent "weigeren" van iets te betalen als het gedekt is in de polis? En dan nog meermaals?
Heb je ook een meer gedetailleerde case? (mag gerust per PB)Iets valt onder de polis afhankelijk van de manier waarop het gebeurd is. Ze beweren dat dat het niet kon gebeurd zijn zoals we zeiden...