Maandelijkse aflossing woning

Wat is je maandelijkse aflossing?

• <€500

Stemmen: 46 4,9%
  • €500-€600

Stemmen: 47 5,0%
  • €600-€700

Stemmen: 44 4,7%
  • €700-€800

Stemmen: 57 6,1%
  • €800-€900

Stemmen: 71 7,5%
  • €900-€1000

Stemmen: 99 10,5%
  • €1000-€1100

Stemmen: 92 9,8%
  • €1100-€1200

Stemmen: 78 8,3%
  • €1200-€1300

Stemmen: 76 8,1%
  • €1300-€1400

Stemmen: 69 7,3%
  • €1400-€1500

Stemmen: 58 6,2%
  • €1500-€1600

Stemmen: 44 4,7%
  • €1600-€1700

Stemmen: 22 2,3%
  • €1700-€1800

Stemmen: 18 1,9%
  • >€1800

Stemmen: 120 12,8%

• Totaal aantal stemmers
    941
Zitten er hier toevallig artsen/tandartsen (of ervaringsdeskundigen) die een idee hebben waar je in de meeste gevallen het best af bent (als assistent voorlopig) voor een hypotheek. Bij mijn eigen bank zeggen ze flexibel te willen zijn op vlak van eigen inbreng en leenbedrag maar ik heb geen idee hoe dat bij andere banken zit. Door de riziv-premie lijkt het mij ook moeilijk om overal eens langs te gaan en ze tegen elkaar uit te spelen.

Zitten er hier toevallig artsen/tandartsen (of ervaringsdeskundigen) die een idee hebben waar je in de meeste gevallen het best af bent (als assistent voorlopig) voor een hypotheek. Bij mijn eigen bank zeggen ze flexibel te willen zijn op vlak van eigen inbreng en leenbedrag maar ik heb geen idee hoe dat bij andere banken zit. Door de riziv-premie lijkt het mij ook moeilijk om overal eens langs te gaan en ze tegen elkaar uit te spelen.
Bank van Breda

Kbc medical is sowieso interessant. Belfius zou ik zeker ook horen. Je mag gerust even prive bericht sturen dan geef ik wat meer details.

Laatst bewerkt:
Bank van Breda
Kbc medical is sowieso interessant. Belfius zou ik zeker ook horen. Je mag gerust even prive bericht sturen dan geef ik wat meer details.
Wat voor signaal geeft dit eigenlijk als maatschappij? Artsen, tandartsen en andere medische profielen kunnen terecht bij dedicated business units van banken, puur omdat ze vermogend zijn of gegarandeerd vermogend zullen worden dankzij hun diploma. Ze krijgen meteen meer kansen, soepelere voorwaarden en hogere leencapaciteit, terwijl een doorsnee burger dat nooit krijgt.

Er stroomt via de sociale zekerheid gigantisch veel geld richting de privé‑sector, en dat creëert een soort parallel circuit waar bepaalde beroepen automatisch in een voorkeursbehandeling belanden.

Een eigen praktijk is dan ook vaak een goudmijn. Ik heb zo’n klant in hartje Laeken: een pand van €3 miljoen, praktijk in de kelder, de rest privé + een stuk verhuurd. Op pensioenleeftijd verkopen voor €4 miljoen en weg zijn ze. Dat systeem werkt perfect voor wie erin zit, en zegt veel over hoe de financiële wereld bepaalde profielen behandelt.

Terug
Bovenaan