Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bank van BredaZitten er hier toevallig artsen/tandartsen (of ervaringsdeskundigen) die een idee hebben waar je in de meeste gevallen het best af bent (als assistent voorlopig) voor een hypotheek. Bij mijn eigen bank zeggen ze flexibel te willen zijn op vlak van eigen inbreng en leenbedrag maar ik heb geen idee hoe dat bij andere banken zit. Door de riziv-premie lijkt het mij ook moeilijk om overal eens langs te gaan en ze tegen elkaar uit te spelen.
Kbc medical is sowieso interessant. Belfius zou ik zeker ook horen. Je mag gerust even prive bericht sturen dan geef ik wat meer details.Zitten er hier toevallig artsen/tandartsen (of ervaringsdeskundigen) die een idee hebben waar je in de meeste gevallen het best af bent (als assistent voorlopig) voor een hypotheek. Bij mijn eigen bank zeggen ze flexibel te willen zijn op vlak van eigen inbreng en leenbedrag maar ik heb geen idee hoe dat bij andere banken zit. Door de riziv-premie lijkt het mij ook moeilijk om overal eens langs te gaan en ze tegen elkaar uit te spelen.
Zitten er hier toevallig artsen/tandartsen (of ervaringsdeskundigen) die een idee hebben waar je in de meeste gevallen het best af bent (als assistent voorlopig) voor een hypotheek. Bij mijn eigen bank zeggen ze flexibel te willen zijn op vlak van eigen inbreng en leenbedrag maar ik heb geen idee hoe dat bij andere banken zit. Door de riziv-premie lijkt het mij ook moeilijk om overal eens langs te gaan en ze tegen elkaar uit te spelen.
Bank van Breda
Wat voor signaal geeft dit eigenlijk als maatschappij? Artsen, tandartsen en andere medische profielen kunnen terecht bij dedicated business units van banken, puur omdat ze vermogend zijn of gegarandeerd vermogend zullen worden dankzij hun diploma. Ze krijgen meteen meer kansen, soepelere voorwaarden en hogere leencapaciteit, terwijl een doorsnee burger dat nooit krijgt.Kbc medical is sowieso interessant. Belfius zou ik zeker ook horen. Je mag gerust even prive bericht sturen dan geef ik wat meer details.