Maak kennis met Mrs. Davis, partner!

Ik durf te wedden dat je dacht zowat álles al gezien te hebben? En, ik geef toe, je zal inderdaad al véél gezien hebben. Maar toch komt er soms nog iets waarvan je kan denken ‘tiens’, en Mrs. Davis is zo eentje. Enfin, wat Mrs. Davis precies is, kan ik nog niet zeggen. Een buitengewoon straffe artificiële intelligentie. Maar zit ze online of werkt ze aan optimale postbezorging? Weinig is al duidelijk. Wat we wel al weten is dat Mrs. Davis een tegenstander heeft. Meerdere zelfs. Maar aan het hoofd staat Zuster Simone uit Reno. Zuster-verpleegster-zuster? Neen, zuster-kloosterzuster. Jep, vanaf 20 april 2023 neemt een bona fide kloosterzuster het op tegen een AI.

Peacock loste vandaag de eerste beelden en zelfs ten midden van drop na drop aan nieuwe content, komt Mrs. Davis naar voren als uitblinker. De reeks komt uit de koker van Damon Lindelof en Tara Hernandez, respectievelijk showrunners voor Lost, Watchmen (de HBO reeks) en Young Sheldon. Een combinatie die nieuwsgierig maakt. Betty Gilpin (GLOW) is Zuster Simone, naast haar krijgen we ook David Arquette (Scream), Margo Martindale (Your Honour) en Tom Wlaschiha (GoT) te zien. Het wordt een strijd van bijbelse en binaire proporties. Wat vooral al een leuke touch is, is dat Mrs. Davis (yessir) nu al een boodschap aan de wereld wil geven. Hopelijk een proevertje van wat een schitterende marketingcampagne kan worden!

Een persoonlijke boodschap van Mrs. Davis:

93EEEF38-5C21-46BB-8EE7-855475E47628.jpeg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan