Lost Ark

Lost Ark

pfff al mijn gold (30k gold) en mats erdoor van 2 weken ver ...
nog 4 updates om op 1415 te komen, maar zal voor deze week niet meer zijn ... alles is op :)
1 van de 4 updates zit wel al op 89% pitty ..

gaat er volgende week dan eigenlijk niets van event zijn? want anders zal mats farmen nog trager zijn
Misschien te laat, maar ge hebt toch 2 items naar +17 gebracht en de rest op +12 gelaten i.p.v. alles naar +15? Minder mats indien dat een issue is en ook 1415 in the end ;)

Betwijfel da ik er ga raken tegen volgende week. Zit op 1400, gloves als eerste proberen naar +17 te doen.

Maar gebrek aan greaters en geen goesting om te swipen

Misschien te laat, maar ge hebt toch 2 items naar +17 gebracht en de rest op +12 gelaten i.p.v. alles naar +15? Minder mats indien dat een issue is en ook 1415 in the end ;)
yep, alles +12 en 2 naar 17 is het plan
nog 3 upgrades te doen, vorige heb ik tot 100% artisan moeten gaan :(
hopelijk zijn ze niet allemaal zo :)

ga er ook niet geraken denk ik, zeker als er volgende week geen nieuw event komt die mats geven

Ik dacht da ik genoeg mats had voor 1415 te halen met +15 op alles, maar 4 keer full pity heeft mijn strategie doen wijzigen. Juist op tijd 1415 gehaald om vanaf morgen rested te sparen. Ik vermoed met de raarste build ooit, maar zal zich wel gelijktrekken :P
+13 Helm, +13 Pauldrons, +16 Chest, +16 Pants, +13 Gloves & +15 Weapon

denk dat je nu best alles in je weap steekt, want vanaf +16 gaat die weap damage nogal hard omhoog

Ik ga vanaf nu honen wat ik kan, leapstones zijn niet echt een probleem. Heb er nog 340 over :cool:
Wel maar 2 guardian & 1484 destruction ^^

Gistere 1404 gehaald maar geen leaps noch guardians meer. So that's nice :p

En kga der geen geld tegenaan smijten want das waarschijnlijk 40-50k gold vooraleer da ik er zou zitten en kheb maar 16 :p

1410, nog 2 upgrades, ene ervan zit alweer aan 40% artisan :')
heb het es uitgerekend, voor 100 euro krijg je nu 33k gold, dus met je 33k gold zal je waarschijnlijk 14-15 pogingen hebben ... 14 pogingen is zelfs niet genoeg om de artisan op 100% te krijgen ... is gelijk niet echt de moeite :)
ik gebruik nu die +1 una dailies, zodat ik 20 leaps per dag krijg
woensdagavond wel zien waar ik uitkom en of ik zal kunnen weerstaan om een steam kaart te kopen ^^

1410, nog 2 upgrades, ene ervan zit alweer aan 40% artisan :')
heb het es uitgerekend, voor 100 euro krijg je nu 33k gold, dus met je 33k gold zal je waarschijnlijk 14-15 pogingen hebben ... 14 pogingen is zelfs niet genoeg om de artisan op 100% te krijgen ... is gelijk niet echt de moeite :)
ik gebruik nu die +1 una dailies, zodat ik 20 leaps per dag krijg
woensdagavond wel zien waar ik uitkom en of ik zal kunnen weerstaan om een steam kaart te kopen ^^
don't do it :p
Iedereen doet wat hij wilt natuurlijk maar 33K gold voor 100 euro is belachelijk weinig...

gisteren heb ik eindelijk zo'n gold bar gekregen van die una daily, ineens 10k gold erbij lol

ik ga het sowieso niet doen idd
na reset of de week erna zij er genoeg mats beschikbaar met weeklies enzo ... sowieso lijkt valtan mij een wipefest, dus daarvoor geef ik geen 100 euro :)
koop ik liever wat games voor de ps5, want die heeft hier lang genoeg stof staan rapen

is er een guild voor alts eigenlijk?
Der is beyond alts yes. Maar die is maar me guild shop lvl 1 of 2 denkik not sure. Ik heb grootste deel van mijn altjes (alle T3's) in main steken.

Maar kga wa mense beginne kicke als ze ni op discord kome

Ik dacht naar 1415 te gaan. Dacht da ik van +14 naar +15 wel nen 1412.5 zou worde ofzo.. Nop 1410.83 -.- .83 derbij, kheb 11k gold er tegen aan gesmeten.

Dus kzou nog +16 en +17 moete hale op die shoulders voor 1415 te halen morgen. Da ga dus niet gebeuren

Tzal voor volgende week zijn denkik

Laatst bewerkt:
het nieuwe event (island) en die challenge guardians zouden ook wat mats moeten geven
island is volgens mij hetzelfde als dat race gedoe, 1 * per dag met al je chars

ik moet ook nog 2 updates doen ... gisteren nog maar es 3 fails, dus 1 stuk zit nu op 97% artisan ofzo .. dus nog 2 keer en ik heb die
en dan nog een 20-tal keer voor mijn ander piece denk ik dan :)

wel nog een sjans eigenlijk want blijkbaar krijg je vanaf 1415 geen gold meer voor die abyss dungeons
je bent dus eigenlijk verplicht om valtan te clearen anders heb je 2100 gold minder

het nieuwe event (island) en die challenge guardians zouden ook wat mats moeten geven
island is volgens mij hetzelfde als dat race gedoe, 1 * per dag met al je chars
Dacht da da gewoon een nieuw island is da ge elk uur kunt doen. Kheb het ni goe gelezen.

Zullen het snel genoeg zien. Ik heb gold nodig xD Misschien me is bezig houden met 2 masterpieces te halen, dan is het toch een nieuwe 8k erbij.

dees gaan we ook es moeten organiseren :

• Raid Match - Enter a base with your guild and challenge the powerful Sylmael Devourer. Once summoned, you’ll have limited-time to cooperate with your guild and quickly destroy the Sylmael Devourer. The faster you kill, the more you move up in the guild rankings.

dees gaan we ook es moeten organiseren :

• Raid Match - Enter a base with your guild and challenge the powerful Sylmael Devourer. Once summoned, you’ll have limited-time to cooperate with your guild and quickly destroy the Sylmael Devourer. The faster you kill, the more you move up in the guild rankings.
Yeah, probleem is da ge ingame niks kunt organiseren. Of toch ni echt

Ik heb gisteren geprobeerd om ne mail te versturen en kreeg constant "failed to send mail" aangezien ik de guildies in discord wil net voor zo'n dingen. Dus da was wel kak.

Maar kga gewoon als ik mensen online zie het af en toe is zeggen in gchat, als ze me dan negeren, weg ermee :p

staat natuurlijk ook weer niet bij met hoeveel je moe zijn
zal wel 4 of 8 zijn zeker?

toch een pak nieuwe features met de patch en eigenlijk weinig info van hoe/wat ... marketing bij amazon ligt nog te slapen denk ik

alé 1 pieces kunnen updaten uiteraard op 99% artificer :')
nog eentje en feest kan beginnen

Ik heb net die guild challenges is bekeken. Die pvp sieges is voor 8/12/16/20 man, dus in theorie als ge me 8 kunt zou da nog lukken.

Als ge wint hebt ge controle over da eiland zogezegd (mense gaan u naam zien) en krijgt ge 50k gold, 144.6k bloodstones 2000 guild xp en extra 15k bonus bloodstones (voor 8 man eiland)

Die 50k gold is te verdelen over guildies.

als ge gewoon mee doet als guildie, krijgt ge 70 guild contribution en 350 bloodstones.

Raid matches kan me 4/8/16 en krijgt ge gewoon bloodstones bij. Maar ook ranking it seems.. Could be fun

Terug
Bovenaan