Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ip’s de volgende stap is als de bots zo blijven gaan.en nu zijn ze vpn's aan het blocken om bots te bestrijden
resultaat > gewone spelers kunnen niet meer inloggen en de bots doen nog altijd vrolijk hun ding
i wonder hoe lang het gaat duren voor ze ip's gaan blocken, dan zijn we hier serieus gesjareld
Ik denk dat ip’s de volgende stap is als de bots zo blijven gaan.
In NL en BE is de game verboden, dus ip’s vanuit deze landen kunnen ze zonder problemen blocken, voor DE en FR is een ander paar mouwen. Ben eigenlijk benieuwd zou de 1ste game zijn (denk ik) die IP blocked.als ik het goed voor heb is dat in de eu eigenlijk verboden
eu heeft daar wetten voor dat je binnen de eu niet op ip mag blocken .. maarja amazon zal zich daar natuurlijk geen reet van aantrekken
Well, we gaan seves normaal guild shop van lvl 8 kunne beginne me research.Hoe actief is de guild nog op Slen? Ik heb deze week een eerste character gemaakt op een server in EUW, dus wil graag weten of het de moeite is om van server te wisselen.
Prima. Normaal gezien zit ik nu in de guild onder de naam Fillemonn. Ik ben wel een complete leek in dit spel dus het za wss nog even duren voor ik mijn bijdragen kan leveren aan de guild, haha.Well, we gaan seves normaal guild shop van lvl 8 kunne beginne me research.
En denk een 8 tal man da de contribution gehaald heeft
Redelijk wa actief volk, gewoon wa moeite me communicatie ^^
Come join the club
Geen probleem, kheb het daarnet gezien, in de guild message staat normaal ook een dinge voor de guild discord, of pm me hier daarvoor. We staan open voor alle talen etc dus daar ist wel int Engels te doen tegenwoordig.Prima. Normaal gezien zit ik nu in de guild onder de naam Fillemonn. Ik ben wel een complete leek in dit spel dus het za wss nog even duren voor ik mijn bijdragen kan leveren aan de guild, haha.

Ge hebt zo legendary card packs bij u merchants en ook secret maps etc. Maar kan da meestal ni echt betale want ik koop ook die pluimpjes en mijn boten doen ni zo heel veel xDIk koop eigenlijk (nog) niks met die Seals, wat koopt gij daar mee?
Ik spaar die voor die legendary runes mja... Heb die South Vern merchant nog niet unlocked.
Er is meer info ivm de mei update, ziet er lekker packed uit, zalig! (en skins!!! xD)
Hoe bedoel je?iemand al gemerkt dat er geen bound items meer droppen in de chaos dungeons?
2 runs met 2 * loot bonus > 300 armor crystals erbij en thats it ..
belachelijk gewoon
Er is altijd wel iemand online, maar wat bedoel je met actief? volk om dingen te doen?Ligt het aan mij of is de guild van Sien niet erg actief? Ligt dit aan het feit dat iedereen al maxed out is en op de volgende update aan het wachten is? Is er momenteel nog niet voldoende endgame-content ofzo?
Er is altijd wel iemand online, maar wat bedoel je met actief? volk om dingen te doen?
ik heb gisteren bv een hard dungeon gedaan en Argos P1 met randoms gedaan en dat is gelukt.
je kan altijd in guildchat de vraag stellen als je iets nodig hebt