Lost Ark

Lost Ark

Van de login rewards heb ik die Crystalline Aura buff o.i.d. maar die extra bifrost spawns wil ik liever niet gebruiken, want als die aura buff aan zijn einde is ben ik niet van plan die te verlengen, ik wil compleet F2P blijven. En als ik die extra spawns gebruik en ze dan verlies, voel ge da wel... Daarom maak ik er ook nu geen gebruik van. Sailing is fun. :D
Je kan ingame paarse crystals kopen met je GOLD, en met die paarse crystal een 30 dagen buff "kopen" voor 400 paarse ;)
Als je paarse crystals koopt doe je dat beter nu al beetje per beetje, want de prijzen blijven stijgen.
Week geleden was het nog 200 gold voor 98 paarse crystals, stond gisteren al op 700 gold.
Das dus F2P, ik heb er nog geen euro ingestoken behalve mijn pre order.

Ik heb er al genoeg gekocht met mijn gold om mijn buff te verlengen tot de maand mei.

Dat gold ga ik nodig hebben voor gear honing, en heb momenteel 2475 gold, dus ik ga het hard nodig hebben later wanneer de gear honing success rates op een laag pitje zullen staan. :D

Misschien als ik meer gold kan verdienen dan verlies kan ik dat wel overwegen. (suggereer wel geen buy low sell high strategie want ik haat dat)

Ja tis idd niet omdat je de mechanics kent dat het goed gaat, ik ben zelf ook nogal slordig en kan snel misgaan idd door slechte timing.

Diezelfde mensen die nu issues hebben met guardians op T1/T2 gaan wel flippen als ze ooit aan de clown of Abrelshud raid beginnen.
Heb die raids nu al zoveel zien spelen door veteran spelers op korea en RU versies en guides gelezen en tis nog steeds brainfart voor mij op veel vlakken :biglaugh:

Voor diegene die het niet kennen:
Abrelshud

Kakul-Saydon (clown raid)

Maar eerst nog de "simpele" Argos wanneer die unlocked :biglaugh:
Argos
Ik heb die van Brelszlaza of however da ge hare naam schrijft nekeer gezien. Holy shit jong :p

Denk ni da ik mij daar ooit aan wil wagen maar ge weet nooit :D

Nu ist gewoon rustig naar 1100 geraken zodak punica kan doen.

Van de login rewards heb ik die Crystalline Aura buff o.i.d. maar die extra bifrost spawns wil ik liever niet gebruiken, want als die aura buff aan zijn einde is ben ik niet van plan die te verlengen, ik wil compleet F2P blijven. En als ik die extra spawns gebruik en ze dan verlies, voel ge da wel... Daarom maak ik er ook nu geen gebruik van. Sailing is fun. :D
Ge kunt F2P ook die aura kopen he ;) met gold dat je ingame verdient.

Je kan met je ingame gold, deze omruilen in de shop voor blue crystals (momenteel 700g per 100 ofzo op SLEN) het kost 420 van die blue crystals voor de 30 dagen "membership"

Kwas telaat, hierboven al gezegd ook xD

Ik heb ondertussen 3k van die crystalletjes, maar kheb nog ne aura tot in mei ergens so I'm good for now. Tis nu ni da 10 euro de maand veel geld is

Gold maken doe ik vooral door boeken te verkopen die ik niet onmiddelijk nodig heb, en die ook vaak droppen in guardian raids en chaos runs.
Sommige green en blauwe boeken gaan al voor 100+ gold. Die die maar verkopen voor 1-5 gold gebruik ik sowieso zelf, of ik die nu nodig heb of niet.

En ik verkoop momenteel mijn unbound upgrade materiaal, voor veel gold momenteel. En met mijn gold koop ik dan extra paarse crystals, waarmee ik dan BOUND materials koop van de Mari shop om verder up te graden. Daardoor staat mijn upgrade process in iets tragere versnelling maar heb iedere dag winst. (momenteel 2k per dag en ik speel ook maar een uurtje of 3 op weekdagen in de avonden).

Gisteren had ik zelfs 4k gold verdiend wanneer ik uitlogde, er zijn blijkbaar veel spelers met weinig geduld of met veel te veel gold dat ze alles kopen ipv te grinden, laat ze maar doen :)

Ook leuk is het spammen op "biedingen" van secret maps na de abyss dungeon, al vaak gehad dat er dat vele doen waardoor de koper uiteindelijk soms +2k betaald voor zo een map, maar dan heb je ook al 100 gold via je ingame mail (% dat iedereen krijgt van het geboden bedrag).
Lijkt ook veel te veel, maar mensen laten zich 800gold/persoon betalen om in groep die secret maps te doen, dus ze halen er zelf ook nog winst uit.

Gold maken doe ik vooral door boeken te verkopen die ik niet onmiddelijk nodig heb, en die ook vaak droppen in guardian raids en chaos runs.
Sommige green en blauwe boeken gaan al voor 100+ gold. Die die maar verkopen voor 1-5 gold gebruik ik sowieso zelf, of ik die nu nodig heb of niet.

En ik verkoop momenteel mijn unbound upgrade materiaal, voor veel gold momenteel. En met mijn gold koop ik dan extra paarse crystals, waarmee ik dan BOUND materials koop van de Mari shop om verder up te graden. Daardoor staat mijn upgrade process in iets tragere versnelling maar heb iedere dag winst. (momenteel 2k per dag en ik speel ook maar een uurtje of 3 op weekdagen in de avonden).

Gisteren had ik zelfs 4k gold verdiend wanneer ik uitlogde, er zijn blijkbaar veel spelers met weinig geduld of met veel te veel gold dat ze alles kopen ipv te grinden, laat ze maar doen :)

Ook leuk is het spammen op "biedingen" van secret maps na de abyss dungeon, al vaak gehad dat er dat vele doen waardoor de koper uiteindelijk soms +2k betaald voor zo een map, maar dan heb je ook al 100 gold via je ingame mail (% dat iedereen krijgt van het geboden bedrag).
Lijkt ook veel te veel, maar mensen laten zich 800gold/persoon betalen om in groep die secret maps te doen, dus ze halen er zelf ook nog winst uit.
Per map krijgt ge ongeveer 2 a 3k aan gold in materiaal. Dus als ge da me 4 man doet is da wel mooi meegenome.

Die blauwe maps alleen al zit redelijk wa materiaal in. Da zijn die dinge voor uw honing % omhoog te doen.

Hoe lang hebben jullie gedaan tot level 50?
Ik ongeveer 32 uren toen ik het de eerste keer speelde in de RU versie, en alle questen deed.
Nu op westerse release ongeveer 20 uren met enkel de main + purple quests.

Maar in beide gevallen gebeurd het wel dat ik af en toe eens 20 min afk ben dus de werkelijke tijd heb ik eigenlijk geen idee van :)

Pfft, toch zo'n goeie 20-25 uur peins ik? Paladin main.

Also, guess who's ilvl 600 nu en heeft zn 2de awakening skill. :evil:

Nu de Yorn questline doorlopen en dan zal ik mn 802 gear hebben, benieuwd hoe ver ik geraak met mn huidige T2 mats, hopelijk 940 of hoger. :)

Doeme ik zit hopeloos achter, ben gisteren pas ilvl 500 getikt.
Van't weekend heb ik een lange weekend, dat wordt weer no lifen lol

En zit nu op ilvl 1010! :D

Maar wel 6 honing fails gehad, en 2 ervan nog wel van +6 naar +7 en da's een 90% success chance. :mad: Maar zoals een wijze redditor ooit zei, als het geen 100% is, dan is het 50/50.

Nu ne keer kijken van die Caldarr Fusion material beginnen te craften zodat ik niet zonder kom te zitten (had er nog 62 over) maar al de resterende nodige mats zijn uitgeput nu, zal ferm moeten aanvullen.

Zit me af te vragen of ik mijn gear wel goed aanpak. Ik zit nu op ilvl 1016.66 maar wat ik upgraded heb, is de blauwe Fidelity set die je van Chaos Dungeons krijgt. Ik zie bij Abyssal Dungeons da ge legendary gear kunt krijgen (of craften blijkbaar) die ook bonus sets geven. Maar ge moet er wel al ilvl960 voor zijn, dus die blauwe equipment upgraden was sowieso een vereiste.

Nu vraag ik me af, blijf ik nog gewoon mijn Fidelity set upgraden tot ik in T3 ben? Mijn raiderzintuig vertelt me dat ik pas moet kijken naar legendary sets als ik in de 'endgame' zit, wat in Lost Ark gelijk is aan T3 is voor zover ik weet. (tenzij er nog iets is na T3)

EDIT: Zie net dat sommige van die Abyssal Dungeons een 8-man raid zijn, dat zal dus niet echt puggable zijn. :D

Zit me af te vragen of ik mijn gear wel goed aanpak. Ik zit nu op ilvl 1016.66 maar wat ik upgraded heb, is de blauwe Fidelity set die je van Chaos Dungeons krijgt. Ik zie bij Abyssal Dungeons da ge legendary gear kunt krijgen (of craften blijkbaar) die ook bonus sets geven. Maar ge moet er wel al ilvl960 voor zijn, dus die blauwe equipment upgraden was sowieso een vereiste.

Nu vraag ik me af, blijf ik nog gewoon mijn Fidelity set upgraden tot ik in T3 ben? Mijn raiderzintuig vertelt me dat ik pas moet kijken naar legendary sets als ik in de 'endgame' zit, wat in Lost Ark gelijk is aan T3 is voor zover ik weet. (tenzij er nog iets is na T3)

EDIT: Zie net dat sommige van die Abyssal Dungeons een 8-man raid zijn, dat zal dus niet echt puggable zijn. :D
Ge vergeet precies nog altijd dat ge uw honing levels kunt overzetten me gear transfer. Dus da telt ook voor die legendary sets.

Ik heb T2 afgemaakt in mijn legendary sets van abyssal

Die zijn puggable, group finder is daar wel beter voor ^^ en zeker die filmpjes bekijken.

Ben nu 1275.83 op men main en 833.33 op mijn T2 alt

Gloves ni gedropped vandaag dus morgen zal het 1300+ zijn.

Ik was dat niet helemaal vergeten, maar als mn gear +11 is, hoeveel zet ge dan over op die legendary gear? Evenveel omdat dezelfde tier is?

Ik was dat niet helemaal vergeten, maar als mn gear +11 is, hoeveel zet ge dan over op die legendary gear? Evenveel omdat dezelfde tier is?
Ge kiest het aantal upgrades niet, je zet alles over en dat stuk "verdwijnt".
Maar tis volgens mij ook niet altijd 1/1, afhankelijk van wat je precies transfered.
Maar kweet ook niet precies hoe dat zit.

Net een chaos daily run gedaan, en heb dit gedropt gekregen :oink:

Drop-chaos-skin.jpg

Ik wist zelfs niet dat er skin chest konden droppen in die chaos dungeons.
Was een run met een golden portal.
Easy extra gold from the market :biglaugh:

Ge kiest het aantal upgrades niet, je zet alles over en dat stuk "verdwijnt".
Maar tis volgens mij ook niet altijd 1/1, afhankelijk van wat je precies transfered.
Maar kweet ook niet precies hoe dat zit.
Tis enkel ni 1 op 1 als ge van T2 naar T3 gaat of van T1 naar T2.. Een +15 T2 wordt een +1 T3

Al de rest is 1 op 1 binnen dezelfde tier.

Blue -> orange etc

En ja, ge hebt die oranje en rooi portals naast die blauwe en die geven skins of gold enal ^^

Level 22 atm maar amai dat levellen is saai :D die scenario's en dungeons zijn nog leuk maar gewone quests voelen zo'n gigantische grind aan. Dan tienduizend currencys waarmee ze naar je hoofd smijten, voelt soms een mobile game aan.

Terug
Bovenaan