Lost Ark

Lost Ark

Ik kan niet zeggen da we Vykas HM op farm hebben week2... Eerste raid avond G1+G2 cleared en vanavond toch anderhalf uur nodig gehad voor G3. Maar wel down, dus ok :)

Gisterenavond Vykas HM gepugged met m’n maat van wie ik op mn Scrapper zn spot mocht hebbe in guild.

Heb gepugged op m’n Wardancer.

Elke gate was met een andere group.

Wel geraid van 9u tot half 3 snachts, maar tis toch gelukt 😂.

Moet nog 6 wings hebbe op m’n wardancer en heb full relic set.
Op m’n scrapper nog 20 wings nodig.

Ale heb eindelijk een nieuwe guild met een static group.
Was een volledig nieuw samengesteld team, gisteren onze eerste raid en Vykas toch gecleared op 1u48 min. Niet zo slecht, nochtans paar domme wipes gehad omdat het 1 iemand z'n eerste run was en die was ook totaal niet voorbereid, dat stoorde mij wel wat :p maar goed.. Dat moeten de officers maar bekijken.

Ale heb eindelijk een nieuwe guild met een static group.
Was een volledig nieuw samengesteld team, gisteren onze eerste raid en Vykas toch gecleared op 1u48 min. Niet zo slecht, nochtans paar domme wipes gehad omdat het 1 iemand z'n eerste run was en die was ook totaal niet voorbereid, dat stoorde mij wel wat :p maar goed.. Dat moeten de officers maar bekijken.
Nice!

Ik gisteren valtan HM nekeer gedaan aangezien ik sinds paar dagen 1445 ben op mijn pala.

Een van de dagen toch misschien eens vykas proberen maar I literally can't be bothered. Nekeer zien wa da kost :p

Ale man gewoon puggen ofzo, die progression is ook gewoon zalig ze :p
Ik ben dan wel nen ex-WoW speler dusja, raiden en da progression gevoel zit wel in mij.

Gisteren ook nog Valtan HM gedaan, holy fuck man, da's moeilijk nu omdat we te hoog ilvl zijn xD
Ge moet legit met paar mensen afk staan anders is dieje volledig in de war :p

Ale man gewoon puggen ofzo, die progression is ook gewoon zalig ze :p
Ik ben dan wel nen ex-WoW speler dusja, raiden en da progression gevoel zit wel in mij.

Gisteren ook nog Valtan HM gedaan, holy fuck man, da's moeilijk nu omdat we te hoog ilvl zijn xD
Ge moet legit met paar mensen afk staan anders is dieje volledig in de war :p
Yeah but I can't be bothered to do progression :p ik wil zo een group joine da die op farm heeft en gewoon af en toe shieldje droppen. Zo progression raids van een paar uur gewoon daar al aan denke is voor mij van "nah laat da maar zo" xD

Voordeel aan pala zijn, in theorie zou ik zo'n groups kunne joine, ma kzou dan wel de tactics is moete bekijke.

Ik kan niet zeggen da we Vykas HM op farm hebben week2... Eerste raid avond G1+G2 cleared en vanavond toch anderhalf uur nodig gehad voor G3. Maar wel down, dus ok :)
Deze week op 1u15 g1-g3 gecleared, denk wel da we nu kunnen zeggen da het bijna op farm is :)

Deze week op 1u15 g1-g3 gecleared, denk wel da we nu kunnen zeggen da het bijna op farm is :)
1u15 lol , dan oneshot ge toch alles ?

Wij hebben amper paar wipes gehad en duurde 1u48 maja kzegget wel met redelijk wa assignments tussendoor en veel uitleg in P3 (en daar vooral wat wipes int begin, letterlijk op diej eerste "swamp" mechanic lol) omdat die gast nie wist hoe het werkte...

Ik zei em achteraf nog van ja kvind raar dajje de vids nie gezien ebt, zegtem ja kheb ze wel gezien -________-
Hoe kunde dan failen op diene swap mechanic lol, letterlijk makkelijkste van heel diene raid xd

Nah, kzit me men pala op 1475 momenteel, heb de punika pass op destroyer gebruikt en ben nu aan het denke over welke ik next ga verder hone.

Aangezien ik de pala ga laten staan op zijn huidig ilvl. Beke teveel moeite anders.

Alleen klote aan gebrek aan gold income. Maar kheb al weken geen valtan of niks meer gedaan dus da helpt ook ni. En ben momenteel al men honing stuff aan het bijhouden ook.

Nja infeite moede wekelijks alles doen eh :) die raids zijn DE grootste gold inkomsten.

Zelfs op elke 1370 character (als je er hebt) zou je een Argos bus moeten kopen, daar wint ge ook nog meer dan 1K gold aan.

Kvind het wel ideaal dat Clown in september pas komt eigenlijk... Ondertussen heel wat side content kunnen afwerken (zoals 8 Ignea tokens voor die laatste skillpoints), ook redelijk wat tijd in alts gestoken. Nu is het ook een ideale moment om wat te "chillen" om nen burnout te vermijden.

Clown ziet er wel fucking zalig uit tho :)
Trouwens, kans is wellicht klein dat de tripod change nu woensdag komt, maar ik zou toch willen aanraden om die nieuwe manier te cheesen en alle level 4 tripods die je gebruikt op te slaan in uw inventory. Zo heb je instant alle skills op level 5 van zodra die change er is. Wellicht pas in september, maar je weet nooit dat het toch woensdag al zou zijn :p

I have no idea what you're talking about ^^

En ja, ik doe gewoon nu wa kleine dinge, heb beetje burnout en zie het nut ni om de andere dingen te doen.

Ik heb Vykas nog ni eens gedaan laat staan da ik de clow ga doen binnekort XD

Ah lol, ik doe wekelijks wel alle raids. Heb een farm static group, op 2u30 tijd doen we 3x Vykas HM en 3x Valtan HM.

Elke Tripod die je in uw inventory opslaat, leer je automatisch na de tripod change. De tripods op uw gear VERDWIJNEN... Dus het is belangrijk dat inventory te gebruiken. Je kan deze change dus ook cheesen door 3 inventories te kopen en op alle 18 de slots dus 1 piece met lvl 4 tripod op te slaan. Zo kan je alle 18 de tripods die je gebruikt dus automatisch hebben na de change.

hmm
blijkbaar de verkeerde week om de game nog es te installeren?
24h server down time? lol ... amazon powah ^^

die "bussen" zijn eigenlijk wel grappig
voor 1k gold krijg je toch de gear zonder de content te doen ... vykas is way over my head ^^

Ik ga misschien terug spelen als die gunner komt zoals Iron man zou nu in september zijn. We zullen zien.
Ben ondertussen terug begonnen met Guild Wars 2

die "bussen" zijn eigenlijk wel grappig
voor 1k gold krijg je toch de gear zonder de content te doen ... vykas is way over my head ^^
Ja een argos bus op een 1370 character ofzo is ook altijd zijn geld waard, omdat ge op't einde meer gold terugkrijgt dan ge betaald hebt.

idd, 900 voor een bus, 2700 ofzo op het einde

nog 2 weken en heb ook een full relic set, dus nice :)
zit nu met 4 alts op 1370, dus geen probleem om dat per week te betalen

Terug
Bovenaan