Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
maar goed.. Dat moeten de officers maar bekijken.Nice!Ale heb eindelijk een nieuwe guild met een static group.
Was een volledig nieuw samengesteld team, gisteren onze eerste raid en Vykas toch gecleared op 1u48 min. Niet zo slecht, nochtans paar domme wipes gehad omdat het 1 iemand z'n eerste run was en die was ook totaal niet voorbereid, dat stoorde mij wel watmaar goed.. Dat moeten de officers maar bekijken.

Yeah but I can't be bothered to do progressionAle man gewoon puggen ofzo, die progression is ook gewoon zalig ze
Ik ben dan wel nen ex-WoW speler dusja, raiden en da progression gevoel zit wel in mij.
Gisteren ook nog Valtan HM gedaan, holy fuck man, da's moeilijk nu omdat we te hoog ilvl zijn xD
Ge moet legit met paar mensen afk staan anders is dieje volledig in de war![]()
ik wil zo een group joine da die op farm heeft en gewoon af en toe shieldje droppen. Zo progression raids van een paar uur gewoon daar al aan denke is voor mij van "nah laat da maar zo" xDDeze week op 1u15 g1-g3 gecleared, denk wel da we nu kunnen zeggen da het bijna op farm isIk kan niet zeggen da we Vykas HM op farm hebben week2... Eerste raid avond G1+G2 cleared en vanavond toch anderhalf uur nodig gehad voor G3. Maar wel down, dus ok![]()

1u15 lol , dan oneshot ge toch alles ?Deze week op 1u15 g1-g3 gecleared, denk wel da we nu kunnen zeggen da het bijna op farm is![]()
die raids zijn DE grootste gold inkomsten.

Ja een argos bus op een 1370 character ofzo is ook altijd zijn geld waard, omdat ge op't einde meer gold terugkrijgt dan ge betaald hebt.die "bussen" zijn eigenlijk wel grappig
voor 1k gold krijg je toch de gear zonder de content te doen ... vykas is way over my head ^^