fermette-Vlaming
Member
Goeiemiddag/avond
Tot drie weken geleden was ik trotse eigenaar van een Alfa Romeo Brera 2.4 diesel uit 2009 (tweedehands gekocht in 2015), maar helaas heeft een verstrooide bestelwagen chauffeur te laat geremd aan het rode licht en in m'n achterbumper gereden. Mijn auto heeft hele zware schade en is perte totale verklaard door de expert, maar zowel de bestuurder van de bestelwagen als ik zijn ongedeerd, wat het belangrijkste is.
Ik heb nog een mooi bedrag gekregen van de verzekeringsmaatschappij. Ik zoek terug een tweedehands coupé van maximum 8 jaar oud. De 4-serie coupe (F32) en de E-Coupe (C207) genieten heel erg m'n voorkeur. Een Toyota GT86 kan me ook wel bekoren al verbruikt die boxermotor best veel benzine.
Ik rijd dagelijks 100 km naar het werk waarvan 95 procent autostrade. Is het anno 2024 nog de moeite om te dieselen? Ik krijg van mijn werkgever al een zeer mooie vergoeding voor mijn verplaatsingen met eigen wagen bovenop mijn nettoloon waarvan we meer dan de helft kunnen opzij zetten. Een salariswagen is ook een optie, maar de vergoeding bovenop mijn nettoloon is toch veel interessanter én elektrisch rijden daar pas ik toch nog eventjes voor.
Tot drie weken geleden was ik trotse eigenaar van een Alfa Romeo Brera 2.4 diesel uit 2009 (tweedehands gekocht in 2015), maar helaas heeft een verstrooide bestelwagen chauffeur te laat geremd aan het rode licht en in m'n achterbumper gereden. Mijn auto heeft hele zware schade en is perte totale verklaard door de expert, maar zowel de bestuurder van de bestelwagen als ik zijn ongedeerd, wat het belangrijkste is.
Ik heb nog een mooi bedrag gekregen van de verzekeringsmaatschappij. Ik zoek terug een tweedehands coupé van maximum 8 jaar oud. De 4-serie coupe (F32) en de E-Coupe (C207) genieten heel erg m'n voorkeur. Een Toyota GT86 kan me ook wel bekoren al verbruikt die boxermotor best veel benzine.
Ik rijd dagelijks 100 km naar het werk waarvan 95 procent autostrade. Is het anno 2024 nog de moeite om te dieselen? Ik krijg van mijn werkgever al een zeer mooie vergoeding voor mijn verplaatsingen met eigen wagen bovenop mijn nettoloon waarvan we meer dan de helft kunnen opzij zetten. Een salariswagen is ook een optie, maar de vergoeding bovenop mijn nettoloon is toch veel interessanter én elektrisch rijden daar pas ik toch nog eventjes voor.