Pompi
Active member
follow up:Afgelopen 2 ochtenden met een issueke met de CV gezeten ; een WOLF doorstroomtoestel ; en als mijn geheugen mij niet in de steek laat vorig jaar gelijkaardige issue gehad rond dezelfde tijd vh jaar.
(toen gelijkaardig issue, maar toen bleek ook dat er een clippeke ontbrak in dat toestel waardoor toen nen hoop water in het rond is gespoten)
Gisterenochtend gaan zien: 0.4 BAR op de ketel ; ok ik heb da al een jaar niet bekeken.. dus ik vul aan naar 2.1Bar
savonds warm water voor het afwassen, bij het douchen zegt de madam dat het maar lauw was.
Vanochtend
Ik vraag warm water aan douche, dat geeft hoop en al lauw en 10sec later ijskoud.
Water laten lopen en naar de CV gaan kijken "E05" > volgens internet de vlam die uitgegaan is ; als ik de klep van de CV dan open laat ; geen probleem ; precies of die kan niet genoeg lucht trekken ofzo en als ik de kap openlaat dan wel?
iets mis met de aansluiting van de schouw op de boiler, dat moet op een of ander manier gelost zijn..
Het is een dubbele pijp, dus afvoer en aanzuig gaan door 1 buis (alle een buis in een buis systeem)
en dat is dus gelost waardoor hij "verbrande" lucht terug aanzuigt..
zolang de kast en boiler open staat geen probleem ; als je dat sluit dan vult alles met CO2 en is het gedaan met verbranding.
Helaas niet gelukt om het aan te sluiten; dus we plannen nu ne moment om de gyproc open te breken om aan alles aan te kunnen..