Loodgieterij-topic

Lololololol. Ik belde zonet dus opnieuw naar dienst na-verkoop, deze keer een hollander die precies een halve coffee-shop heeft opgesmoord.

Die vroeg mijn gegevens, gaf die in in het systeem: "Ah nee, u bent nog niet eens ingevoerd in het systeem. Vreemd." 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

Dus als ik niet om de 8 uur pro-actief contact opneem en braafjes had gewacht na een mail en slechts 1 extra telefoon, dan kon ik wachten tot binnen een paar jaar tot wanneer ze hun mailbox eens zouden uitkuisen: "ah tiens, er zit hier al ene 5 jaar zonder verwarming, zouden we niet eens checken of hij nog niet doodgevroren ligt?". :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

Nee maar serieus gasten. Dit is de dringende-interventiedienst van een bedrijf met meer dan 2 miljard euro omzet per jaar. Is dit om te lachen? Waar zijn die verborgen camera's om de grote "jaag-mac-bc-de-kast-op show" te maken?

Lang verhaal kort: eerstvolgende datum dat ze kunnen langskomen: volgende week donderdag. 7 dagen na melding. :wtf::wtf::wtf::wtf::wtf::wtf::wtf: Benieuwd wat hun wachttijden zijn voor niet-dringende zaken.
 
Ik zat er toch niet ver van :unsure: jammer genoeg. Echt bedroevende service.
Ook deels het gevolg van al die tjeutens die zelfstandig worden ook al kunnen ze nog geen ketels depanneren, dan maar Vaillant zetten dat de firma het zelf mag komen oplossen. Hoe meer van die zulke, hoe meer werk Vaillant heeft en hoe slechter de service. Zelf ook nog een stuk dat in principe onder een soort omniumcontract viel bij bulex moeten gaan vervangen, omdat het ook meer dan een week ging duren. 7 studentenkoten die zonder cv zaten.. Klant heeft dan ook gezegd van fuck it, lost gulder maar op kga wel betalen
 
:rofl:

Ik kreeg zonet mijn bevestigingsmail dat de technieker langskomt op donderdag. Ik dacht: "Ik zal maar eens alles goed controleren zeker?".

Ik heb het adres 4 keer gezegd, waarvan 2 keer letter per letter gespeld. "GENT GENT G-E-N-T G-E-N-T !!!!!"
Adres op formulier: "Antwerpen". :wtf: :wtf: :wtf:

Wacht, ik reply vlug.
-> no-reply.

*Zucht*

En hopakee, telefoon nemen en nog maar eens van mijn kloten maken.
Chance dat ik een complete leegaard ben die aan den dop zit en niets beters te doen heeft dan achter randdebielen hun gat zitten omdat ze NALATEN om gewoon hun eigen doodsimpele job te doen.
 
Tijdens het bellen om het adres te veranderen werd ik plots uit het gesprek gegooid. :unsure: Geen mail meer gekregen, geen telefoon terug, ... Niets. Het grote zwarte gat.

Wat een klantenervaring.
 
Chance dat ik een complete leegaard ben die aan den dop zit en niets beters te doen heeft dan achter randdebielen hun gat zitten omdat ze NALATEN om gewoon hun eigen doodsimpele job te doen.
Misschien dachten ze 'oh nee, da's die hautaine klootzak weer, we zullen die eens goed zitten hebben'.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Tijdens het bellen om het adres te veranderen werd ik plots uit het gesprek gegooid. :unsure: Geen mail meer gekregen, geen telefoon terug, ... Niets. Het grote zwarte gat.

Wat een klantenervaring.

Ik kreeg zonet een reminder voor mijn afspraak... Op dat adres in Antwerpen.

Dus toen ze mij stipt om 14u30 van de lijn hebben gesmeten, heeft er ook niemand een post-itje aan zijn scherm gehangen met: "Klant van de lijn moeten smijten wegens einde shift, maandag terugbellen want we hebben het adres verkeerd opgeschreven!"?

Neen, gewoon vrijdagavond telefoon toesmijten, blik bier opentrekken, yolo, en maandagmorgen opnieuw met frisse tegenzin aan de werkdag beginnen. :unsure:
 
Mja ik ben niet altijd van de snelste om mac gelijk te geven maar iedereen moet toch inzien dat zoiets hemeltergend is. Ik heb als huisbaas eens een gasketel gehad die meer lawaai maakte als een opgefokte mobilet. Ik heb daar een loodgieter dik betaalt om zijn werk te laten vallen en dat op drie dagen te komen oplossen omdat ik gewoon in affronten viel tegenover die huurders. Midden in de winter geen verwarming en geen stromend warm water. En die mensen nog braaf ondergaan en niet klagen ook.
 
Ik heb intussen dan nog maar eens gebeld voor de zoveelste keer. Vriendelijke dame aan de telefoon:
- Antwerpen is niet dezelfde ploeg als Gent, dit zal opnieuw moeten ingeboekt worden
- Gelukkig kan die andere ploeg toevallig ook op donderdag
- Ik zou een nieuwe bevestigingsmail moeten krijgen met de juiste informatie. Intussen al 4 uur geleden maar nog niets gezien... Het blijft spannend zeg!
 
Ik heb intussen dan nog maar eens gebeld voor de zoveelste keer. Vriendelijke dame aan de telefoon:
- Antwerpen is niet dezelfde ploeg als Gent, dit zal opnieuw moeten ingeboekt worden
- Gelukkig kan die andere ploeg toevallig ook op donderdag
- Ik zou een nieuwe bevestigingsmail moeten krijgen met de juiste informatie. Intussen al 4 uur geleden maar nog niets gezien... Het blijft spannend zeg!
Stel u voor dat dit gebeurt in putje winter. Je staat als consument volledig machteloos en er is niemand die er iets aan wil doen blijkbaar. Echt dieptriest.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Update:
Intussen hebben ze vanmiddag voor de eerste keer zelf spontaan contact opgenomen met mij. Opnieuw een andere persoon met de mededeling dat er toevallig morgen een gaatje is vrijgekomen en of ze het dus morgen mochten inboeken. Als het goed is mag het ook gezegd worden.

Van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens te checken of mijn adres al goed in hun systeem stond. Ondanks het uitblijven van de bevestigingsmail bleek dat wel het geval.

Alles zal nog goed komen blijkbaar. Maar ik sluit mij aan bij de opmerkingen hierboven: wij hebben ons nu gelukkig kunnen behelpen, we hebben gelukkig een goed geïsoleerd huis, de zon schijnt gelukkig volop, ... maar het zal maar eens putje winter zijn, met weinig zon en een slecht geïsoleerd huis.
 
Update:
Intussen hebben ze vanmiddag voor de eerste keer zelf spontaan contact opgenomen met mij. Opnieuw een andere persoon met de mededeling dat er toevallig morgen een gaatje is vrijgekomen en of ze het dus morgen mochten inboeken. Als het goed is mag het ook gezegd worden.

Van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens te checken of mijn adres al goed in hun systeem stond. Ondanks het uitblijven van de bevestigingsmail bleek dat wel het geval.

Alles zal nog goed komen blijkbaar. Maar ik sluit mij aan bij de opmerkingen hierboven: wij hebben ons nu gelukkig kunnen behelpen, we hebben gelukkig een goed geïsoleerd huis, de zon schijnt gelukkig volop, ... maar het zal maar eens putje winter zijn, met weinig zon en een slecht geïsoleerd huis.
Je hebt je verbouwing nu grotendeels achter de rug spijtig genoeg. Anders kon je voor de toekomst nog een inbouwkachel met hout voorzien. :unsure:
 
Als ik mijn buitenkraan (schell polar) opendraai dan stroomt het water in grote hoeveelheid uit het kleine uitloopgaatje waar altijd wat water uitloopt bij sluiten van de kraan (de effectieve leegloop dus).
Iemand hier raad mee waar ik kan beginnen kijken?
 
Als ik mijn buitenkraan (schell polar) opendraai dan stroomt het water in grote hoeveelheid uit het kleine uitloopgaatje waar altijd wat water uitloopt bij sluiten van de kraan (de effectieve leegloop dus).
Iemand hier raad mee waar ik kan beginnen kijken?
Waarschijnlijk binnenwerk dat niet meer juist zit, normaal onder de bediening knop zit een chroom ringetje die het binnenwerk op zijn plek houdt, als dit gelost is kan het zijn dat de afstand niet meer klopt en het binnenwerk te ver naar buiten zit. Ringetje lossen en dan binnenwerk dieper of minder diep draaien en kijken of het zo opgelost is. Daarna ringetje voorzichtig aanspannen, deze kunnen open spletten als je te hard draait
 
Waarschijnlijk binnenwerk dat niet meer juist zit, normaal onder de bediening knop zit een chroom ringetje die het binnenwerk op zijn plek houdt, als dit gelost is kan het zijn dat de afstand niet meer klopt en het binnenwerk te ver naar buiten zit. Ringetje lossen en dan binnenwerk dieper of minder diep draaien en kijken of het zo opgelost is. Daarna ringetje voorzichtig aanspannen, deze kunnen open spletten als je te hard draait
Net eens kraan losgedraaid maar dan komt die er eigenlijk volledig uit.
Ik vermoed dat jij wil zeggen van echt de draaikop van het binnenwerk los te maken.
Ik merk nu met eens uit te halen (zat ook een klein rubbertje wat slecht en die dus weer goed te steken) dat het precies wel minder drupt uit dat gaatje.
Echter trilt te kraan nu precies als er druk op zit/als er water door gaat(wat ik nooit eerder had), dus ergens moet er nog iets slecht zitten vermoed ik.
 
Die afstand moet juist zijn, als die niet juist is doet ze rare dingen.
Zonet nog eens open gedaan en heb het ringetje dat je bedoelt gevonden.
Nu enkel nog uitzoeken of die te diep of net diep genoeg zit.
Allesinds is het nu enkel maar een drupje uit dat gaatje, maar wel een soort van trilling zo net voor er water doorkomt of net voor je het afsluit.
Als het gewoon stroomt lijkt het normaal.
 
Terug
Bovenaan