Live muziek & optredens

Vooral verbaasd van de vergelijking internationaal. Primavera was ooit best betaalbaar als ik me goed herinner, nu zijn ze duurder dan wij in België!
Ik betaal met ongelooflijk veel plezier een ticket voor Rock Werchter of Pukkelpop aan Primaveraprijzen als ze dezelfde lineup aanbieden.

RW van don en vrij is niets speciaals. Daar zou ik geen geld aan geven. Enig lichtpunt voor mij was High Hi. Aanstekelijke sound en ritme. Morgen nog wat verder volgen op VRT.

RW van don en vrij is niets speciaals. Daar zou ik geen geld aan geven. Enig lichtpunt voor mij was High Hi. Aanstekelijke sound en ritme. Morgen nog wat verder volgen op VRT.

Een heerlijk theatraal The Last Dinner Party, een veel te kort maar krachtig Wolf Alice, een extravagante art show van FKA Twigs, Charlotte De Witte die de Barn omtoverde tot een grots pompende danstempe, Franz Ferdinand die de Barn liet stuiterenl en The xx die ontzettend straffe dingen deed met weinig grote gebaren.

En dan zwijgen we nog over het magistrale War on Drugs gisteren, de heksenketel bij Prodigy of de veilige maar aanstekelijke show van Mumford gisteren.

Soms hebben de afwezigen gewoon ongelijk. Op naar zaterdag!!l

Ik heb die beelden van The Prodigy gezien, niets voor mij. Wat een massa.

1. Geen enkel idee hoe je daar op een goede deftige plaats geraakt
2. Geen enkel idee hoelang het duurt als jouw pint op is en naar het toilet moet gaan
3. Geen enkel idee hoelang het duurt om nadien opnieuw een deftige plaats te gaan zoeken

Ik ben dan ook simpelweg te oud voor zulke zaken 😇 geef mij maar een ‘kleine’ zaal dan zo’n massa event

Ik heb die beelden van The Prodigy gezien, niets voor mij. Wat een massa.

1. Geen enkel idee hoe je daar op een goede deftige plaats geraakt
2. Geen enkel idee hoelang het duurt als jouw pint op is en naar het toilet moet gaan
3. Geen enkel idee hoelang het duurt om nadien opnieuw een deftige plaats te gaan zoeken

Ik ben dan ook simpelweg te oud voor zulke zaken 😇 geef mij maar een ‘kleine’ zaal dan zo’n massa event
Ik sta altijd een beetje aan de zijkant, daar valt dat nog vrij goed mee.
Maar ook wel liever naar een kleine zaal, veel meer connectie met de artiest. Vorig jaar NAS gezien in een kleine zaal in Brussel en was het vetste concert ooit. Idem voor Hof van Commerce. Naar hun grote show geweest in Kortrijk, maar hun kleinere shows in kleine zaaltjes zijn tien keer beter.

Terug
Bovenaan