Tof straf dat een member op dit forum het beter weet dan mensen die er dagelijks mee bezig zijn. Dus al die events zijn afgelast zonder reden.
Voor hetzelfde geld staan we morgenvroeg op en zijn er terug enkele daken (letterlijk) weggevlogen. Blijf in uw kot, zou Maggie zeggen