Live muziek & optredens

Tof straf dat een member op dit forum het beter weet dan mensen die er dagelijks mee bezig zijn. Dus al die events zijn afgelast zonder reden.

Voor hetzelfde geld staan we morgenvroeg op en zijn er terug enkele daken (letterlijk) weggevlogen. Blijf in uw kot, zou Maggie zeggen 😀
Het weerbericht nog gecheckt ondertussen? Nog altijd niets dat wijst op een nakende storm. Een klein briesje, meer niet, daar gaan geen daken van gaan vliegen hoor 😅

400 festivals in België per jaar. Zo erg is het niet zeker als er eentje vroegtijdig gestopt wordt? Jammer als je net voor de headliner kwam...

Ik zie nu op buienradar voor Werchter pas matige regen om 01h30...
Zou het weer Dehenauw zijn die de voorspellingen deed?

Onweer lijkt gematigd​

Het onweer bereikt rond middernacht de West-Vlaams Franse grens en is (voorlopig) gematigd, meldt weerman David Dehenauw. De hevigste kern van de onweerslijn wordt in Henegouwen verwacht rond 1 uur, met zware rukwinden, hagel en zware neerslag. Het onweer trekt vervolgens snel naar beide Brabant-provincies en Antwerpen

Op HLN staat nu ook dat het de storm “gematigd” blijkt. Ook een eufemisme, ze konden er gewoon niet verder langs gezeten hebben, er is geen enkel spoor van een storm.

Ook zuur al je dan een hele dag in de zon hebt staan wachten op de headliner om door zo’n miskleun het geannuleerd zien worden.

Ik denk dat we moeten concluderen dat je dat qua locatie niet kan voorspellen. Het trekt over België vanuit Frankrijk, maar de locatie van de kérn van de storm kunnen ze denk ik niet weten.

Als je wil discussiëren over het weer verwijs ik jullie graag door naar het lente en zomer topic. Vanaf nu gaat het hier terug over muziek.

Seriously, ik wil hier geen reply over het weer meer zien.

Als je wil discussiëren over het weer verwijs ik jullie graag door naar het lente en zomer topic. Vanaf nu gaat het hier terug over muziek.

Seriously, ik wil hier geen reply over het weer meer zien.
foto3.jpg

Terug
Bovenaan