Str8_6
Well-known member
Euh, ik reageer juist dat hiphop er wel plaats heeft omwille van de reden dat LP hiphop invloeden heeft nadat jij zei dat er veel geklaag is over de afficheWelke namen dan?
Zwangere Guy ok. Maar Clipse? Een topper van formaat met meerdere Emmy nominaties en 1 Emmy gewonnen. Onafhankelijk staat hun album op plaats 1 of top10 steevast.
Gewoon toppers in hun vak, en dat hoor en zie je.
Veel mensen zijn gewoon niet zo goed mee nochtans ligt het er vingerdik op. De zoon van Papa roach frontman die komt rappen tijdens een nummer, in hun set spelen ze California love. Dan Shinoda die de helft van de tijd rapt gedurende het concert.
Ze halen superveel invloeden uit rap en hip-hop muziek. Het is inherent een deel van hun muziek en hun muziekgenre.
Hoezo kom je dan af dat het hier geen plaats heeft?
, tenzij het niet op mij bedoeld was.Ja als die hard hiphop fan ken ik natuurlijk Clipse, dat moet je mij niet uitleggen. Maar ze hadden beter iets genomen dat ook voor LP en Papa Roach fans bekender was zoals bvb een Cypress Hill, leunt ook met sommige songs iets meer naar het genre toe. Maar goed, de haalbaarheid van zoiets weet ik ook natuurlijk niet, Clipse zal wel goedkoper zijn).