Live muziek & optredens

Graspop werkt dus niet samen met Ticketswap blijkbaar.
Je kan daar niet aan tickets geraken dus je kan enkel gokken op de re-sell van ticketmaster zelf. Ik gok door die cashless toestanden omdat je ticket aan een account vasthangt ed.
Qua veiligheid zal dat dus allemaal wel beter zijn via ticketmaster zelf maar die hebben geen notifications dus je moet inloggen en hopen dat er net dan tickets zijn 😅

Soit, mijn portemonnee zal er wel bij varen maar mijn fomo geraakt hier dus niet mee opgelost.
 
Inderdaad. 2 jaar terug 2 tickets gekocht waarmee de eigenaar zelf is naar binnen geweest voor ik er was.
Oef dat is zuur.
Je kan dan wel je geld terugvorderen bij ticketswap maar daar ben je vet mee als je daar al staat natuurlijk.
Ik meen me nochtans wel te herinneren dat ik al tickets heb gekocht en verkocht waarbij de naam op het ticket, en de QR code, werd gewijzigd door ticketswap. Maar dan gaat de organisatie dus moeten willen meewerken waarschijnlijk.

Op zich geen klagen van het doorverkoop systeem van ticketmaster zelf want het zal wel perfect te vertrouwen zijn maar nu is er gewoon niks qua aanbod. En dat vind ik toch ook wel gek.
 
Oef dat is zuur.
Je kan dan wel je geld terugvorderen bij ticketswap maar daar ben je vet mee als je daar al staat natuurlijk.
Ik meen me nochtans wel te herinneren dat ik al tickets heb gekocht en verkocht waarbij de naam op het ticket, en de QR code, werd gewijzigd door ticketswap. Maar dan gaat de organisatie dus moeten willen meewerken waarschijnlijk.

Op zich geen klagen van het doorverkoop systeem van ticketmaster zelf want het zal wel perfect te vertrouwen zijn maar nu is er gewoon niks qua aanbod. En dat vind ik toch ook wel gek.
Ik had natuurlijk ook voor 70 euro drank op dat bandje gezet. Ter plaatse op de stand van Ticketmaster 2 tickets kunnen kopen aan volle pot (ze voorzien er extra voor gedupeerden, wij waren absoluut niet de enige dat weekend wisten ze ons te vertellen) en we konden de weide op. We zijn wel 2 uur verloren om alles uit te leggen. Het bandje van die kerel werd geblokkeerd en wanneer hij drank zou willen kopen krijgt de man achter de bar een rood scherm en verwittigen ze security om die van de weide te gooien. Maar 't kon dus goed zijn dat die kerel dat aan meerdere mensen verkocht heeft en die voor ons gewoon ook een gedupeerde was.

Anyhow, na 2 weken via Ticketswap ons geld terug gekregen. Maar voor mij was den dag Graspop behoorlijk om zeep.
 
Dankzij de ticketmaster transfer wel aan geldig ticket geraakt!
Vrijdagavond bericht gekregen van iemand op de wei dat een vriendin van hem een ticket verkocht dus alles geregeld en ticket gekregen. Mijn vriendin heeft ook nog ticket te pakken gekregen via via dus toch dagje geweest.

Malevolence: knal derop. Goeie sfeer, strak gespeeld. Band hoort echt wel thuis op de main.
Sepultura: beter dan op South of Heaven maar evengoed niet overtuigend. Miste toch wat energie.
Terrorizer: Wat. Een. Raket. Heel sterke show!
Ice Nine Kills: Veel sfeer, toffe set maar erbarmelijk geluid. Jammer wel want de band zelf leek er zin in te hebben.
Queensryche: Nog beter dan vorige week. Gewéldige zanger en uiteraard topmuzikanten.
Six Feet Under: Verrassing van de dag eigenlijk. Barnes die zijn trademark cavia squeals heel beperkt hield en voor de rest goed bij stem was. Goeie setlist ook en afsluiten met Hammer Smashed Face en Stripped, Raped and Strangled zodat de tiener in mij nog eens los kon in de pit. Perfect afsluiter van een mooie dag.

Daarna uiteraard geen treinen meer (dat blijft toch echt een ramp in België) dus een taxi kunnen nemen tot in Antwerpen zodat vriendin van me toch al thuis was want die was echt stikkapot. Via een uber ook nog in Beveren geraakt. Door het gebrekkige openbaar vervoer dus bijna even veel geld kwijt om thuis te geraken dan de prijs van mijn ticket. Beetje domper op de feestvreugde wel maar bon. Volgend jaar dus bob spelen of toch maar terug een heel weekend gaan. Want volledig skippen lukt me duidelijk toch niet 😅
 
Gisteren dit meegepikt in de Trix. Lekker warm wel...
Indrukwekkend, stevige show maar ergens toch minder overweldigend intens dan hun moog show lang geleden in de AB (15 jaar terug of zo).

1782414365829.png
 
Werchter Boutique vroegtijdig stopgezet wegens nakend onweer. Ik ben geen fan van Katy Perry maar ik zou mij wel bekocht voelen.
Benieuwd of die mensen geld terug krijgen? Dat zal wel niet zeker.
Hoe lang zijn ze dat nu al aan het zeggen dat het ging onweren vannacht? Herschuif je line-up dan hé, die Perry zal toch niet op de laatste minuut arriveren zeker?
 
De headliner zou inderdaad pitbull kunnen vervangen, maar dan moet het Katy Perry ook wel lukken natuurlijk. Als ze hierdoor de headliner niet moeten betalen, mogen ze gerust iedereen een bon geven van €45.
 
Inderdaad, na die ramp nemen ze geen risico meer en maar goed ook. Maar 't is niet dat het niet eerder geweten was dat het ging onweren vannacht. De manier van aankondigen ook door die vrouw op het podium "het suckt, het suckt, het suckt... een bummer". NL is echt niet goed genoeg meer precies.

Robbie Williams is trouwens nog van jan aan het geven op Live Is Live, dat duurt tot 23h45. Het onweer zal wel later arriveren in Antwerpen.
 
Laatst bewerkt:
Werchter Boutique vroegtijdig stopgezet wegens nakend onweer. Ik ben geen fan van Katy Perry maar ik zou mij wel bekocht voelen.
Ik zit nu op 5 km van Werchter (Boutique) en er is echt geen enkel donderwolkje aan de lucht te bespeuren.
Warm ja, net zoals in de rest van het land, maar echt geen stormweer. Het festival was over een dik uur al afgelopen geweest anders.
Mogelijks breekt er straks nog een storm los, maar zoals het er nu uitziet is dit een maat voor niets geweest.
 
Ik zit nu op 5 km van Werchter (Boutique) en er is echt geen enkel donderwolkje aan de lucht te bespeuren.
Warm ja, net zoals in de rest van het land, maar echt geen stormweer. Het festival was over een dik uur al afgelopen geweest anders.
Mogelijks breekt er straks nog een storm los, maar zoals het er nu uitziet is dit een maat voor niets geweest.
Heb je die beelden van Pukkelpop eigenlijk bekeken? Preventie is juist goed. Als er enkele doden vallen, wees maar zeker dat iedereen de schuld gaat geven aan de organisatie.

Uiteindelijk is het MAAR Katy Perry hè 🤨 bij de laatste hagelbui waren wij op de plaats waar het ernstig was, die hagelbollen waren zo groot… niet normaal… het voelde aan alsof er stenen uit de lucht vielen

Op een plaats als Werchter waar je niet kan schuilen zouden er meerdere mensen ernstig gewond geraken denk ik. Als je er zo een paar op uw hoofd krijgt 😩

Ps:
 
Laatst bewerkt:
Heb je die beelden van Pukkelpop eigenlijk bekeken? Preventie is juist goed. Als er enkele doden vallen, wees maar zeker dat iedereen de schuld gaat geven aan de organisatie.
Uiteindelijk is het MAAR Katy Perry hè 🤨
Als er iets te preventeren valt ja, dan snap ik het. Het is ondertussen 23:00 en nog altijd geen spoor van een nakend onweer of regenwolkje.
Een licht zomerbriesje, daar blijf het bij.
 
Tof straf dat een member op dit forum het beter weet dan mensen die er dagelijks mee bezig zijn. Dus al die events zijn afgelast zonder reden.

Voor hetzelfde geld staan we morgenvroeg op en zijn er terug enkele daken (letterlijk) weggevlogen. Blijf in uw kot, zou Maggie zeggen 😀
 
Mijn post gecheckt? Het gaat ook over een grootschalig evenement. Tegen dat die massa weg is...
Dan kan je net zo goed geen festivals meer organiseren, of toch niet van die grootte, als ze elke keer heel de boel dichtgooien als er een kans op onweer is. Het zou me verbazen als er in de komende uren nog maar een druppel valt of als het zomerbriesje harder gaat worden.
 
Terug
Bovenaan