Live muziek & optredens

gaan er nog bg nerds naar les nuits botanique donderdag naar angine de poitrine - model/actriz - maria iskariot - panick shack?

De echte bg nerds gaan die avond naar BRUIT ≤ in het Wintercircus.

Hohoho wat was dat zeg. Ik vond het fenomenaal goed. Zeker met die visuals.
En die drummer, wat een machine. Veel liefde vanuit de zaal ook voor de band.

7WGGorQl.jpeg

Hohoho wat was dat zeg. Ik vond het fenomenaal goed. Zeker met die visuals.
En die drummer, wat een machine. Veel liefde vanuit de zaal ook voor de band.

7WGGorQl.jpeg
Wel opvallend minder volk tijdens Bruit dan Kiss The Anus Of A Black Cat. Die waren precies de headliner.

Wel opvallend minder volk tijdens Bruit dan Kiss The Anus Of A Black Cat. Die waren precies de headliner.
Niet te geloven, wat een saaie opener was dat...
Ik vond de band erg sympathiek met hun bedankingen op het einde. Ik wou graag wat merch kopen, die voor de verandering eens degelijk geprijsd was. Maar ik moest te snel door om trein terug naar Antwerpen te halen.

Gisteren naar Raymond Van het Groenewoud geweest in Gent. Kerel had heel de zaal mee.
Toch wel een icoon en de band zelf is gewoon wereldklasse, die kunnen gerust mee met de groten der aarde.

South of Heaven is een dikke aanrader voor elke metalfan!
Klein en gezellig festival met goeie foodtrucks en dikke line-up. En, toch ook zeker niet onbelangrijk: een heel weekend lang absoluut topgeluid! Geen idee wie daar de mix deed maar die heeft verdikke zijn job goed gedaan.

Klein en gezellig festival met goeie foodtrucks en dikke line-up. En, toch ook zeker niet onbelangrijk: een heel weekend lang absoluut topgeluid! Geen idee wie daar de mix deed maar die heeft verdikke zijn job goed gedaan.
Vorig jaar naar de eerste editie geweest. Inderdaad, kleinschalig met maar 1 podium, maar goeie sfeer, goed geluid, goeie bands

ha, ik was er ook! Wel leuk inderdaad, zalig toch, maar 1 groot podium en veel rusttijd tussen de bands. Zo 50 bands op 5 podia hoeft niet van mij :tongue:

Mijn lijstje alvast

zehr zehr gut
Alestorm
Cavalera

zehr gut
Anthrax
Septic Flesh

gut
Hellripper
Sepultura
C.O.C.
Death To All

ok
Megadeth
Dismember
Flotsam & Jetsam

meh
Black Label Society
Severe Torture
Nephylim

wtf was dat?
Rectal Smegma

Laatst bewerkt:
ha, ik was er ook! Wel leuk inderdaad, zalig toch, maar 1 groot podium en veel rusttijd tussen de bands. Zo 50 bands op 5 podia hoeft niet van mij :tongue:
Jop was ideaal!
Mijn lijstje alvast
Ge hebt, imo, het beste van heel het weekend dus gemist? Death To All was buitenaards. Di Giorgio op die fretless 3 string zien geven met The Atomic Clock op de achtergrond pfff. Geniaal.
Cavelera idd ook echt heel goed. En verschoten van Anthrax! Lang geleden dat ik ze nog eens zo goed zag, en met zoveel speelvreugde ook.

Sepultura was voor mij de enige teleurstelling van het weekend. Als je opent met Innerself en het niet eens aan het tempo van de plaat kan spelen blijf dan gewoon thuis. Leken er ook wat tegen hun zin te staan.

Laatst bewerkt:
Jop was ideaal!

Ge hebt, imo, het beste van heel het weekend dus gemist? Death To All was buitenaards. Di Giorgio op die fretless 3 string zien geven met The Atomic Clock op de achtergrond pfff. Geniaal.
Cavelera idd ook echt heel goed. En verschoten van Anthrax! Lang geleden dat ik ze nog eens zo goed zag, en met zoveel speelvreugde ook.

Sepultura was voor mij de enige teleurstelling van het weekend. Als je opent met Innerself en het niet eens aan het tempo van de plaat kan spelen blijf dan gewoon thuis. Leken er ook wat tegen hun zin te staan.
Oei, die heb ik ook gezien ja! Dat was ook gut ja!

Sepultura was wel tof, omdat ik er veel nummers van ken, maarja, is wel wat onder de verwachtingen gebleven.

Terug
Bovenaan