Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De echte bg nerds gaan die avond naar BRUIT ≤ in het Wintercircus.gaan er nog bg nerds naar les nuits botanique donderdag naar angine de poitrine - model/actriz - maria iskariot - panick shack?

De echte bg nerds gaan die avond naar BRUIT ≤ in het Wintercircus.
Wel opvallend minder volk tijdens Bruit dan Kiss The Anus Of A Black Cat. Die waren precies de headliner.Hohoho wat was dat zeg. Ik vond het fenomenaal goed. Zeker met die visuals.
En die drummer, wat een machine. Veel liefde vanuit de zaal ook voor de band.
![]()
Niet te geloven, wat een saaie opener was dat...Wel opvallend minder volk tijdens Bruit dan Kiss The Anus Of A Black Cat. Die waren precies de headliner.
Gigantisch hard als ik het mag geloven.De ticketverkoop moet toch echt wel tegenvallen precies
![]()
Vorig jaar naar de eerste editie geweest. Inderdaad, kleinschalig met maar 1 podium, maar goeie sfeer, goed geluid, goeie bandsSouth of Heaven is een dikke aanrader voor elke metalfan!
Klein en gezellig festival met goeie foodtrucks en dikke line-up. En, toch ook zeker niet onbelangrijk: een heel weekend lang absoluut topgeluid! Geen idee wie daar de mix deed maar die heeft verdikke zijn job goed gedaan.
ha, ik was er ook! Wel leuk inderdaad, zalig toch, maar 1 groot podium en veel rusttijd tussen de bands. Zo 50 bands op 5 podia hoeft niet van mijSouth of Heaven is een dikke aanrader voor elke metalfan!
Klein en gezellig festival met goeie foodtrucks en dikke line-up. En, toch ook zeker niet onbelangrijk: een heel weekend lang absoluut topgeluid! Geen idee wie daar de mix deed maar die heeft verdikke zijn job goed gedaan.

Jop was ideaal!ha, ik was er ook! Wel leuk inderdaad, zalig toch, maar 1 groot podium en veel rusttijd tussen de bands. Zo 50 bands op 5 podia hoeft niet van mij![]()
Ge hebt, imo, het beste van heel het weekend dus gemist? Death To All was buitenaards. Di Giorgio op die fretless 3 string zien geven met The Atomic Clock op de achtergrond pfff. Geniaal.Mijn lijstje alvast
Oei, die heb ik ook gezien ja! Dat was ook gut ja!Jop was ideaal!
Ge hebt, imo, het beste van heel het weekend dus gemist? Death To All was buitenaards. Di Giorgio op die fretless 3 string zien geven met The Atomic Clock op de achtergrond pfff. Geniaal.
Cavelera idd ook echt heel goed. En verschoten van Anthrax! Lang geleden dat ik ze nog eens zo goed zag, en met zoveel speelvreugde ook.
Sepultura was voor mij de enige teleurstelling van het weekend. Als je opent met Innerself en het niet eens aan het tempo van de plaat kan spelen blijf dan gewoon thuis. Leken er ook wat tegen hun zin te staan.