Live muziek & optredens

Tickets voor Gorillaz kunnen kopen voor volgend jaar. :woohoo:
Ben benieuwd, al veel goeds over gehoord maar zelf nog niet eerder kunnen gaan of tickets kunnen bemachtigen.

Waar komen ze?

Helaas niet naar Belgie maar ik heb tickets voor Dublin.
Precies enkel in de UK en Ierland.

the-mountain-tour.webp

Al 2 dagen geprobeerd om floor tickets voor SOAD in Dusseldorf te bemachtigen. No success. Hopelijk morgen. De zitjes zijn veel te duur alleszins.

Al 2 dagen geprobeerd om floor tickets voor SOAD in Dusseldorf te bemachtigen. No success. Hopelijk morgen. De zitjes zijn veel te duur alleszins.
K lees dat voor de UK-shows Livenation weer hun dynamic pricing gebruikt. Op de socials zijn er mensen die in pre-sale al 400 pond moeten betalen voor een standaardticket..

Maw: veel UK-volk die ook de oversteek zou maken, dus ik verwacht om 12u een stormloop op die Düsseldorf/Parijs tickets

Hier ook. 'k Stond rond de 12.000ste in de queue, tegen dat het aan mijn beurt was, kon ik enkel nog maar platinum tickets die voor 350 euro gingen. Zo veel heb ik er nu ook niet voor over.

Ivm Werchter: er was hoop omdat ze tussen 2 en 6 juli een gat in hun tour hadden, maar dat hebben ze ondertussen mooi opgevuld met een 2de show in Parijs op 4 juli. Ik zie het dus niet gebeuren.

Dus ook weer geen succes. Met 2 geprobeerd maar de goedkoopste tickets waren weg.

Echt balen dat het me weer niet lukt. Voor 2020 in Nederland hadden we wel tickets maar toen kwam Corona alles verpesten.

Terug
Bovenaan