Heeft die zaal ook een agenda ergens online?Als je binnenkomt voor de poortjes naar rechts en dan trap naar boven. Dat is de AB Club.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft die zaal ook een agenda ergens online?Als je binnenkomt voor de poortjes naar rechts en dan trap naar boven. Dat is de AB Club.
Staat gewoon tussen de concerten voor de grote zaal op hun siteHeeft die zaal ook een agenda ergens online?
Waar komen ze?Tickets voor Gorillaz kunnen kopen voor volgend jaar.
Ben benieuwd, al veel goeds over gehoord maar zelf nog niet eerder kunnen gaan of tickets kunnen bemachtigen.
Waar komen ze?
Jammer, mijn petekind is grote fan. Leek me wel leuk om haar cadeau te doen als dat mogelijk was.Helaas niet naar Belgie maar ik heb tickets voor Dublin.
Precies enkel in de UK en Ierland.
![]()
Wat kost een ticket? Wou ook eens kijken, maar geraakte er niet in.Al 2 dagen geprobeerd om floor tickets voor SOAD in Dusseldorf te bemachtigen. No success. Hopelijk morgen. De zitjes zijn veel te duur alleszins.
Gewone floor is 107€. Goedkoopste zitjes helemaal achteraan rond de 230€ dacht ik. Voor de rest alles nog duurder (269€, 299€, tot 349€)Wat kost een ticket? Wou ook eens kijken, maar geraakte er niet in.
StevigGewone floor is 107€. Goedkoopste zitjes helemaal achteraan rond de 230€ dacht ik. Voor de rest alles nog duurder (269€, 299€, tot 349€)
K lees dat voor de UK-shows Livenation weer hun dynamic pricing gebruikt. Op de socials zijn er mensen die in pre-sale al 400 pond moeten betalen voor een standaardticket..Al 2 dagen geprobeerd om floor tickets voor SOAD in Dusseldorf te bemachtigen. No success. Hopelijk morgen. De zitjes zijn veel te duur alleszins.
Hmm, naast Werchter parklife met Linkin Park zie k ze nu niet direct nog een band vanuit het zwaardere genre een apart evenement geven.. (en zo nog wat meer in het vaarwater van GMM komen)Werchter Boutique?