Is zelfs een opschaling!Altin Gun vervangt, das op zich geen slechte ruil!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is zelfs een opschaling!Altin Gun vervangt, das op zich geen slechte ruil!

Met Maria Iskariot als absoluut hoogtepunt. Wat was me dat!Eerste dag Rock Herk was de moeite!

Wat een bom is dat live zeg! HeerlijkMet Maria Iskariot als absoluut hoogtepunt. Wat was me dat!![]()
Hopelijk wordt het geen slachtoffer van het eigen succes. Het is nu al voor de happy few.Hoe cool is die Street Stage ook op Herk? Beste podium van de Belgische festivals las ik in één of andere review en dat kan zomaar eens waar zijn.
Gans op zaterdag op diezelfde plek was ook te gek. Maria Iskariot helaas niet gezien, ik was er enkel zaterdag, maar aan de filmpjes op de socials te zien was dat echt een bom!
Je moet er inderdaad op tijd bij zijn wil je een plekje hebben waar je het optreden goed mee krijgt.Hopelijk wordt het geen slachtoffer van het eigen succes. Het is nu al voor de happy few.
Ik vrees met die positieve feedback dat het al helemaal onmogelijk gaat worden om er mog bij te zijn.
Ook de logistiek, met die bypass naar de dansbar gaan ze anders moeten oplossen dan vrees ik.
All in zijnde Ticket, eurostar en hotel was het zo iets ongeveer.€500 pp?
holy shit90000 man ongeveer en binnen het halfuur was ik al terug aan mijn hotel in centrum londen.
ik zal wel wat geluk gehad hebben om bij de vroegere vogels te zijn, niet iedereen was in dat halfuur weg natuurlijk.holy shit
woohoo:
) en Pendulum (ga ik wss niet volledig blijven)Psychonaut vond ik minder, wss beter in een tent. Enter Shikari beetje gezien, ok maar niet wauw (kende ze ook niet)"Metal"avond op de Lokerse Feesten..
Bizkit Park was goed. Pure nostalgie
Psychonaut was ook goed. Ik kende ze eigenlijk schandalig genoeg nog niet echt goed.
Enter Shikari nu bezig, waanzinnig slecht.
Straks nog Brutus (tijd voor een wandelingetje) Electric Callboywoohoo:
) en Pendulum (ga ik wss niet volledig blijven)