Live muziek & optredens

Earthgang was echt zot goed gisteren! Had wel veel meer volk verwacht maar iedereen was wel in de sfeer om te feesten. Klein besef wel gisteren dat ik met mijn 39 jaar al een van de oudere was daar.:shy:

Daarna nog willen blijven voor Goldie op Boomtown maar die Mc's op D&B sets zijn echt hatelijk en totaal geen meerwaarde voor mij. Houd u fucking bek en laat de muziek voor zich spreken verdomme.

Hoe cool is die Street Stage ook op Herk? Beste podium van de Belgische festivals las ik in één of andere review en dat kan zomaar eens waar zijn.

Gans op zaterdag op diezelfde plek was ook te gek. Maria Iskariot helaas niet gezien, ik was er enkel zaterdag, maar aan de filmpjes op de socials te zien was dat echt een bom!

Laatst bewerkt:
Hoe cool is die Street Stage ook op Herk? Beste podium van de Belgische festivals las ik in één of andere review en dat kan zomaar eens waar zijn.

Gans op zaterdag op diezelfde plek was ook te gek. Maria Iskariot helaas niet gezien, ik was er enkel zaterdag, maar aan de filmpjes op de socials te zien was dat echt een bom!
Hopelijk wordt het geen slachtoffer van het eigen succes. Het is nu al voor de happy few.
Ik vrees met die positieve feedback dat het al helemaal onmogelijk gaat worden om er mog bij te zijn.
Ook de logistiek, met die bypass naar de dansbar gaan ze anders moeten oplossen dan vrees ik.

Hopelijk wordt het geen slachtoffer van het eigen succes. Het is nu al voor de happy few.
Ik vrees met die positieve feedback dat het al helemaal onmogelijk gaat worden om er mog bij te zijn.
Ook de logistiek, met die bypass naar de dansbar gaan ze anders moeten oplossen dan vrees ik.
Je moet er inderdaad op tijd bij zijn wil je een plekje hebben waar je het optreden goed mee krijgt.
En die doorgang via daar naar die dance tent is inderdaad wel zeer vervelend.

Woohoo
Last minute alsnog naar Oasis komende zaterdag.
Ticket was nog meevaller van prijs maar miljaar last minute eurostar slaat er niet naast qua prijs.

Nu soit, we doen keer zot en blij er bij te zijn.

All in zijnde Ticket, eurostar en hotel was het zo iets ongeveer.
Maar het was het waard.

1 van de beste optredens waar ik bij was. Beste blijft Bohze Onkelz op de hockenheimring in 2015.

Geweldige sfeer, goeie setlist,...
Goed georganiseerd ook na het optreden, 90000 man ongeveer en binnen het halfuur was ik al terug aan mijn hotel in centrum londen.

ik zal wel wat geluk gehad hebben om bij de vroegere vogels te zijn, niet iedereen was in dat halfuur weg natuurlijk.
Maar had het persoonlijk erger verwacht. Waren constant extra metro's die aankwamen zodat het vlot kon gaan.
Hoorde van mensen die er de dag voordien bij waren ook dat ze snel weg waren

Deze zaterdag in Diest (Club Hell): Officium Triste, The Drowning, Opia:

1743965981--Officium-Triste---Tour-2025.webp

"Metal"avond op de Lokerse Feesten..

Bizkit Park was goed. Pure nostalgie
Psychonaut was ook goed. Ik kende ze eigenlijk schandalig genoeg nog niet echt goed.
Enter Shikari nu bezig, waanzinnig slecht.

Straks nog Brutus (tijd voor een wandelingetje) Electric Callboy (:woohoo: :woohoo: ) en Pendulum (ga ik wss niet volledig blijven)

"Metal"avond op de Lokerse Feesten..

Bizkit Park was goed. Pure nostalgie
Psychonaut was ook goed. Ik kende ze eigenlijk schandalig genoeg nog niet echt goed.
Enter Shikari nu bezig, waanzinnig slecht.

Straks nog Brutus (tijd voor een wandelingetje) Electric Callboy :)woohoo: :woohoo: ) en Pendulum (ga ik wss niet volledig blijven)
Psychonaut vond ik minder, wss beter in een tent. Enter Shikari beetje gezien, ok maar niet wauw (kende ze ook niet)

Ik kijk vooral uit naar Pendulum, serieus feestje op graspop vorige keer

Gisteren The Haunted Youth op Dranouter gezien. Shit zeg, hoe goed was dat, ik plaats dit bij één van de beste optredens dat ik ooit zag... De emotie dat ze in hun muziek leggen, zelden gezien voor mij.

Verre van een kenner, maar verdorie dat heeft indruk gemaakt, echt waauw :eek:

Terug
Bovenaan