Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
23uur 20 ongeveer
DJ Dries en DJ KatLaat Marktrock '25 een deftige lineup hebben
Xander De Rijcke heeft ook tot 23u30 ofzo gespeeld dus al het volk komt samen buiten.Zeg wat je wil van Clouseau, maar die Bro's geven hun publiek wel waar voor hun geld met ruim drie uur concert.

Daar vrees ik ook voor. Nog wat Live Nation restafval en paar revival bands.DJ Dries en DJ Kat
OasisDaar vrees ik ook voor. Nog wat Live Nation restafval en paar revival bands.
?Zou mooi zijn maar ik heb Dog Eat Dog op mijn bingokaart staan.Oasis?
Xander De Rijcke heeft ook tot 23u30 ofzo gespeeld dus al het volk komt samen buiten.
Lekker druk![]()
Bij sportpaleis optredens zijn er sowieso extra trams hoor.We gaan p+r doen en de tram pakken. Zo lang we maar terug op linkeroever raken achteraf is het helemaal fine. De laatste tram rijd om 0:14, maar als daar een massa volk staat aan te schuiven kan dat nog spannend worden.
Ik zal aanwezig zijn, altijd een plezier om @Cerulean aan het werk te zien![]()

Was jij met ons optreden in april hallo komen zeggen? Was iemand van dit forum, maar ik ben vreselijk slecht met namen en met gezichten waardoor ik vaak mensen onbedoeld negeerIntussen ook hier beslist na wat puzzelen in mijn agenda: ik zal er ook zijn![]()

Was jij met ons optreden in april hallo komen zeggen? Was iemand van dit forum, maar ik ben vreselijk slecht met namen en met gezichten waardoor ik vaak mensen onbedoeld negeer![]()