Live muziek & optredens

Straks naar Alcest, moet intussen de zesde of zevende keer zijn. Met in het voorprogramma de meest cringy band die ons land ooit zal gekend hebben, dat maakt het alvast gemakkelijk om eerst op het gemakje iets te gaan eten.
Ik ben per ongeluk toch op tijd gekomen voor Doodseskader 😢

Qua naam zit het wel op het niveau van "Wiegedood"
Wiegedoodseskader?

Daarom :laugh:

Ik was ook jammer genoeg net op tijd voor doodseskader, dat is nu al de 2e keer dat ik ze tegen mijn goesting zie.
Ik moest in het begin ook niet van dit nummer weten. Maar "it growed on me".
Zelfs m'n kinderen zingen het nu uit volle borst mee 🤣
Onze jongste wou doodgraag meegaan, puur voor dat nummer.

Maar dat nummer is totaal niet representatief voor de rest van hun repertoire.
Ok, daar zitten stukken "rap" in die minder zijn.
Ik vind de mix van genres, de afwisseling tussen rustige en wilde muziek zalig.

Maar ik vond ze vanavond wel wat tegenvallen. Ze hebben (voor mij) niet hun beste nummers gespeeld, enkel de afsluiter.

Daarom :laugh:

Ik was ook jammer genoeg net op tijd voor doodseskader, dat is nu al de 2e keer dat ik ze tegen mijn goesting zie.
De AB heeft toch een bar? Ben daar ook even gaan plakken hoor toen Party Dozen daar stond op te warmen voor Amyl and the Sniffers.

Also: ok dat was de eerste en laatste keer doodseskader. Noem het dan executiepeleton en knal mij af voor ik het gehoord heb.

Iemand Svalbard gezien? Die waren vreemd genoeg opener en speelden dus voor Doodseskader.
Ik wou geen moeite doen om enkel de opener te zien want ik had die wss toch gemist aangezien het in Brussel was.

Vanavond Dying Fetus!
Ik doe mijn best om Vitriol te halen en daarna kan ik 3u buiten gaan staan want die mediocre deathcore bands hoeven ook niet bepaald ma bon.

Ik ga toch ook gaan.
Al was het al gewoon voor een herkansing bij Pendulum want Graspop had die samen gezet met Judas Priest waardoor ik ze gemist heb.
EC en Brutus al vaak genoeg gezien maar de combo van de 3 zijn wel genoeg om een ticket aan te schaffen.

Terug
Bovenaan