Live muziek & optredens

Gisteren voor de eerste keer Arson gezien en dat is toch wel een belevenis 😅
- een tapkast met barman op het podium die pintjes klaarzet voor de band
- een kartonnen uitsnede van een ex-gitarist waar je u respect naar kunt tonen door op het podium een shotje te gaan halen bij die barman
- diezelfde barman die met een plateau met shotjes door het publiek loopt
- cymbalen die in de fik worden gezet

Coolste van al is dat het muzikaal eigenlijk echt nog wel goed is waardoor het veel meer is dan enkel een gimmick. En een muur van energie ook.

Ze waren support van Hippotraktor die trouwens ook heel sterk waren. Een pak beter dan op Alcatraz en live echt een enorm verschil met hun plaat.

SO9U3iO.png

LET'S SLAY SOME TROLLS!!!!!

Vorige week naar het laatste Europese optreden in Parijs van Sum 41 gaan kijken, blijft een top show imo. Nog mensen geweest?

Brutus weer geweldig gisteren. Strakke show, geweldige nummers al waren ze op de albumrelease show misschien nog net iets beter, je merkte wel dat ze een druk jaar hebben gehad en de rust meer dan verdiend is. Hopelijk zijn ze de AB nog niet ontgroeid want daar zijn ze nog altijd op hun best.

Kvond het eig een vd beste keren dat ik ze al gezien had. De vorige keren vond ik de setlist precies wat minder goed vorm gegeven. Deze keer klopte dat echt goed.
Altijd leuk ook om de crew terug te ontmoeten.
En Stefanie blijft toch ook een heel toffe madam.

Kvond het eig een vd beste keren dat ik ze al gezien had. De vorige keren vond ik de setlist precies wat minder goed vorm gegeven. Deze keer klopte dat echt goed.
Altijd leuk ook om de crew terug te ontmoeten.
En Stefanie blijft toch ook een heel toffe madam.
Ja voor mij ook wel de tweede beste keer hoor (uit 5 keren). Als ik zie hoe ze gegroeid zijn tussen die eerste keer in Madrid en nu in de AB is het echt wel indrukwekkend. Ik vond de setlist bij die albumrelease net beter al merk je wel goed wat de opbouw is (Space als rustmoment werkt wel). Een zesde keer komt er zeker en vast nog wel voor mij.

Terug
Bovenaan