Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Have fun!Straks Brutus in de AB, ben benieuwd!!
Ha, en ook Being Dead preciesNice, precies een hele nieuwe lading namen, want bdrmm en Orla Gartland zijn ook instabuys hier.
Machtig. Hoe was het?
Als langdurige, trouwe Yellowcard-fan vond ik het geweldig! Setlist was prima. En er komt binnenkort nieuwe muziek aan!Een nostalgische trip is vaak leukoptreden was goed maar nu ook niet fenomenaal ofzo.

Is dat eigenlijk een goeie zaal? Nog nooit geweest26 April 2025 Wintercircus Gent
-Aborted and more .
Geen idee van de akoestiek , zou echt een wintercircus geweest zijn , en jaren lang een auto handel verzamelaar in gehuisd vest zijn geweest .Is dat eigenlijk een goeie zaal? Nog nooit geweest
Het is een nieuwe zaal, nog maar open sinds dit jaar (of misschien vorig jaar al?)Is dat eigenlijk een goeie zaal? Nog nooit geweest
Ja voor mij ook wel de tweede beste keer hoor (uit 5 keren). Als ik zie hoe ze gegroeid zijn tussen die eerste keer in Madrid en nu in de AB is het echt wel indrukwekkend. Ik vond de setlist bij die albumrelease net beter al merk je wel goed wat de opbouw is (Space als rustmoment werkt wel). Een zesde keer komt er zeker en vast nog wel voor mij.Kvond het eig een vd beste keren dat ik ze al gezien had. De vorige keren vond ik de setlist precies wat minder goed vorm gegeven. Deze keer klopte dat echt goed.
Altijd leuk ook om de crew terug te ontmoeten.
En Stefanie blijft toch ook een heel toffe madam.