Live muziek & optredens

Ik dacht dat wel eerlijk gezegd, en de prijs van de tickets vond ik ook :O
Voordeel was dat de zaal maar voor de helft gevuld was en dat ik de goedkoopste tickets gekocht had waardoor we toch nog vrij goed van voor konden zitten ook al was ze weer 40 minuten te laat.

Maandag zal beter zijn met NAS ❤️.

Iemand die van plan is om volgende week naar Hecate Enthroned te gaan in Kortrijk?

4b1cabe57fb4839ebc84965d7dbd364d6c2e528601689d917e7fe5328c41ff46-rimg-w1200-h628-dc464749-gmir

Waar parkeren jullie voor het Sportpaleis? Vorige keer stond ik aan de Bosuil maar het is match donderdagavond. :frown:

P&R? Er is nogal vrij veel keuze... je hebt de P&R in Schoten, de P&R aan de Kinepolis, P&R op de luchtbal / Ekeren en je hebt er ook enkele aan de andere kant van de Schelde. Ik denk dat de tram wel kut is nadien. Er gaat altijd een massa volk de metro in.

P&R? Er is nogal vrij veel keuze... je hebt de P&R in Schoten, de P&R aan de Kinepolis, P&R op de luchtbal / Ekeren en je hebt er ook enkele aan de andere kant van de Schelde. Ik denk dat de tram wel kut is nadien. Er gaat altijd een massa volk de metro in.
Al eens aan P+R op Linkeroever gestaan, tramrit terug ging heel vlot alleszins, 2e tram kon ik al opstappen en weg.
Was wel lotto arena, dus minder volk maar goed.

Tram zit trouwens inbegrepen in je ticket dacht ik.

Waar parkeren jullie voor het Sportpaleis? Vorige keer stond ik aan de Bosuil maar het is match donderdagavond. :frown:

Wijnegem Shopping Center is ook wel een optie als de Bosuil niet beschikbaar is. Zelfde tramlijn, wel enkele haltes langer. Wel de parkeerplaatsen buiten nemen, de parkeergarage wordt 's avonds afgesloten.

Hoe is het daar qua parking/bereikbaarheid vh openbaar vervoer?
Ik zag dat Wardruna daar weldra speelt, maar ik ken cirque royal niet…

Dat concert is toch uitverkocht?

Ik heb tickets maar ben nog nooit in die zaal geweest. Ik zou ook eens moeten zien voor parking in de buurt.

Hoe is het daar qua parking/bereikbaarheid vh openbaar vervoer?
Ik zag dat Wardruna daar weldra speelt, maar ik ken cirque royal niet…
Echt supermakkelijk. Gewoon parking cirque royal nemen en je bent op 4 minuten stappen ervan. Ik was daar direct weg. Zaal was uitverkocht en 10 minuten na het concert was ik al uit de parking met mijn auto.

NAS is trouwens echt een baas. Beste hiphop concert dat ik al gezien heb en zalige setting in cirque royal. Was echt een topavondje.

Are you kidding me? :unsure:

EDIT: ik zag idd alleen nog twee doorverkooptickets… Achja, volgende keer zeker…

Yup 😬.

Ik denk dat er al veel datums uitverkocht zijn. In Nederland hebben ze zelf een extra show gepland. Ik ga ook naar Utrecht omdat het zo'n leuke zaal is 😅.

Leuke aan deze tour is wel dat je je sinds gisteren kon inschrijven voor een luistersessie voor de nieuwe CD dat telkens voor het concert plaatsvindt. Ik denk dat ik wat laat was om me in te schrijven aangezien het first come first serve is maar wie weet.

Terug
Bovenaan