Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben jaloers05/10 AB
– Sepultura
And more .
. Sepultura, Obituary, Jinjer en Jesus Piece: 4 bands die ik allemaal graag had willen zien!
Ik heb speciaal verlof gepakt om op tijd daar te geraken voor Jesus Piece en Obituary. Vooral benieuwd naar de opener want Obituary heb ik ondertussen wel al genoeg gezien om te weten waar ik me aan mag verwachten. Eten doe ik wel tijdens Jinjer, dat is minder mijn meug.Ben jaloers. Sepultura, Obituary, Jinjer en Jesus Piece: 4 bands die ik allemaal graag had willen zien!
Zij is na twee nummers vertrokken om te gaan babbelen met Kaito en ik ben blijven plakken omdat de band zo strak speelde. Holy, Holy is een wereldschijf, ook al zijn de teksten bij momenten enorm cringe.
See you there (2x)!Woensdag Darkside, volgende weekend Sonic City. Let's go!![]()

Doe mij eens geen mini hartaanval krijgen, Darkside is donderdagWoensdag Darkside, volgende weekend Sonic City. Let's go!![]()

Woensdag voor de echte.Doe mij eens geen mini hartaanval krijgen, Darkside is donderdag
Jazz brak was zo goed afgelopen zaterdag. Zo blij om daar een deeltje aan bijgedragen te hebben,

Doe mij eens geen mini hartaanval krijgen, Darkside is donderdag
Jazz brak was zo goed afgelopen zaterdag. Zo blij om daar een deeltje aan bijgedragen te hebben,
Kom je naar de Vooruit? Of zondag Sonic City voor The Necks en Messthetics?En do 07.11 in de AB.

Die die niet om de sound geven bedoel je?Woensdag voor de echte.![]()