Live muziek & optredens

Ben jaloers 😅. Sepultura, Obituary, Jinjer en Jesus Piece: 4 bands die ik allemaal graag had willen zien!
Ik heb speciaal verlof gepakt om op tijd daar te geraken voor Jesus Piece en Obituary. Vooral benieuwd naar de opener want Obituary heb ik ondertussen wel al genoeg gezien om te weten waar ik me aan mag verwachten. Eten doe ik wel tijdens Jinjer, dat is minder mijn meug.

Obituary trouwens volgende maand gewoon in Trix, headline show met Sadus als support.

Eerste dag van Nuits Weekender gedaan want gratis tickets gewonnen.

University: grote fan op plaat maar live pakt het voor mij niet, zowel op Leffingeleuren als hier vrij teleurgesteld.
Ebbb: de 2024 versie van SOHN, proberen springen op een elektronica hype en cheesy vocals over leggen. Ugh, nope.
Daudi Matsiko: enorm aimabele man die nog eens heel fijne nummers schrijft, heel intiem optreden. Ik raad zijn laatste album 'The King Of Misery' aan.
The Body & Dis Fig: Hell yes, herrie van de bovenste plank.
Avalanche Kaito: Van alle clashes gaan ze Kaito hier samenzetten met Kate NV, beetje een bummer maar de keuze voor Kaito na hun geweldige show op de Gentse Feesten was een nobrainer. Als er één Belgische band is die ik een tour doorheen Europa wens langs alle grote indie festivals is het deze wel. Wat een energie, wat een présence, wat een belachelijk vette liveband.
Geordie Greep: Om van de sympathieke Kaito naar Geordie te gaan was even een reality check. Mijn lief kon hem voor geen meter uitstaan en ik begreep het volledig. :unsure: Zij is na twee nummers vertrokken om te gaan babbelen met Kaito en ik ben blijven plakken omdat de band zo strak speelde. Holy, Holy is een wereldschijf, ook al zijn de teksten bij momenten enorm cringe.
Wu-Lu: Meh, had ik meer van verwacht waardoor ik het geduld niet meer had om te blijven plakken voor Billy Woods. Ik blijf het jammer dat Kelly Lee Owens gecanceld had.

Woensdag Darkside, volgende weekend Sonic City. Let's go! :woohoo:

Doe mij eens geen mini hartaanval krijgen, Darkside is donderdag :scream:

Jazz brak was zo goed afgelopen zaterdag. Zo blij om daar een deeltje aan bijgedragen te hebben,

Woe 06.11 staat er??

Terug
Bovenaan