Live muziek & optredens

Wij wilden Parking Spoor Oost oprijden en vlak voor we konden inrijden werd het afgesloten. Gelukkig aan de overkant nog genoeg plaats en snel weggeraakt.

Spoor Oost is imo altijd te vermijden. Echt retedruk. Aan de overkant geraak je doorgaans vlotter weg.

Gelukkig aan de "goeie" kant een plekje gevonden.

Is er eigenlijk ergens een tijdschema te vinden voor Sum 41 woensdag? Behalve 18u30 deuren open vind ik echt niets nuttig terug daarover :sop:

Is er eigenlijk ergens een tijdschema te vinden voor Sum 41 woensdag? Behalve 18u30 deuren open vind ik echt niets nuttig terug daarover :sop:
Soms zie ik 20u als startuur, maar wie dan...

Nu is er maar 1 voorprogramma (The Bronx)

Ben Sum 41 gaan zien in 2022 in Vorst, waren dan 2 voorprogramma. Eerst een keine groep om 19u, duurde een halfuurke ofzo. Dan rond 20u was het Simple Plan en zij speelden een uur. En Sum begon dan rond 21u30

Dusja, kan dit een referentie zijn en zal Sum ook weer zoveel later pas spelen?
Maar deuren open om 18u30 en dat er pas opgetreden wordt om 20u. Kan, maar klinkt zo lang ook.

Soms zie ik 20u als startuur, maar wie dan...

Nu is er maar 1 voorprogramma (The Bronx)

Ben Sum 41 gaan zien in 2022 in Vorst, waren dan 2 voorprogramma. Eerst een keine groep om 19u, duurde een halfuurke ofzo. Dan rond 20u was het Simple Plan en zij speelden een uur. En Sum begon dan rond 21u30

Dusja, kan dit een referentie zijn en zal Sum ook weer zoveel later pas spelen?
Maar deuren open om 18u30 en dat er pas opgetreden wordt om 20u. Kan, maar klinkt zo lang ook.
Dat eerste wat je zegt zag ik idd ook al, maar zo vaag... Wil eigenlijk graag weten wnn we best vertrekken, tis toch een uur rijden, kwestie van me niet op te jagen na het werk voor niets :shutup:

Dat eerste wat je zegt zag ik idd ook al, maar zo vaag... Wil eigenlijk graag weten wnn we best vertrekken, tis toch een uur rijden, kwestie van me niet op te jagen na het werk voor niets :shutup:
Meestal wordt de dag zelf of dag ervoor een tijdsschema online gezet.

Gisteren The Ghost Inside - Gideon - Boundaries meegepikt in de AB. :love:

Enkel spijtig dat we een heel deel van Boundaries gemist hebben!

Meestal wordt de dag zelf of dag ervoor een tijdsschema online gezet.
Waarom doen ze dat eigenlijk altijd zo laat pas? Is daar een specificieke reden voor? Ik heb mij dat al regelmatig afgevraagd, omdat ik het ook altijd wel irritant vind als ze dat zo laat pas online zetten. :unsure:

Gisteren The Ghost Inside - Gideon - Boundaries meegepikt in de AB. :love:

Enkel spijtig dat we een heel deel van Boundaries gemist hebben!
Idem en idem. Zelfs een zondagavond is een hel in Brussel met de wagen pfff. Jammer dat ik te ver woon van een station met verbinding vanuit Brussel na het donker. Het houdt me toch meer en meer tegen om nog concerten te doen in de AB, zeker in de week.

Boundaries dus slechts 1 nummer gezien en dat klonkt best ok.
Gideon vond ik maar niks, The Ghost Inside was goed maar kort.
Geen slechte setlist, al halen Wash it away en Light years wel het tempo uit de set. Daar hadden andere nummers gemogen vd nieuwe. In elk geval wel een pak meer sfeer als op Graspop en dat heeft zo'n band wel nodig.

Idem en idem. Zelfs een zondagavond is een hel in Brussel met de wagen pfff. Jammer dat ik te ver woon van een station met verbinding vanuit Brussel na het donker. Het houdt me toch meer en meer tegen om nog concerten te doen in de AB, zeker in de week.

Boundaries dus slechts 1 nummer gezien en dat klonkt best ok.
Gideon vond ik maar niks, The Ghost Inside was goed maar kort.
Geen slechte setlist, al halen Wash it away en Light years wel het tempo uit de set. Daar hadden andere nummers gemogen vd nieuwe. In elk geval wel een pak meer sfeer als op Graspop en dat heeft zo'n band wel nodig.
Kort? Toch best veel nummers gespeeld? Ik ben zelf niet zo vertrouwd met TGI hun nieuwe nummers maar klonk wel strak.

En inderdaad, Bxl met de wagen blijft een gedoe.

Kom dit net tegen op het FB evenement:

Timings (subject to changes):

18:30 Doors
19:30 - 20:15 The Bronx
20:45 - 22:45 Sum 41

Volgende week Jamie Webster in den Trix, kijk er al naar uit.

En nu aan 't twijfelen om tickets te kopen voor Die Antwoord in Vorst Nationaal in december en voor Rise Against in Vorst Nationaal in februari :unsure:

Gisteren Lauryn Hill was maar meh.. vooral die passages van hun kinderen mocht ze achterwege laten. Ze zingt en rapt wel nog altijd goed, maar vond de nummerkeuze niet zo mijn ding tot aan the fugees. Wycklef Jean blijft wel zalig.

Paar leuke aankondigingen gezien gisteren

15/01 - Trix: Carcass - Brujeria - Rotten Sound (heerlijke package!)
08/03 - La Madeleine: Biohazard - Life of Agony

Ondertussen zijn de eerste namen ook gelost van ongeveer elk metalfestival in Europa buiten Graspop (en Hellfest maar dat is toch al uitverkocht dus die kunnen doen wat ze willen)
De affiche van Into The Grave is wel leuk dit jaar met Wasp, Exodus en 3 Inches of Blood. Mss eens tot daar gaan ipv naar het weekend vd herhaling in Dessel.

Terug
Bovenaan