Live muziek & optredens

€79 in presale voor de 20 jarig jubileum Tour van Parkway Drive in Vorst ga ik toch aan mij laten passeren. Die prijzen tegenwoordig :rolleyes:

Pyro of geen pyro..
Pfoeh, ja laat ook maar dan 😅
Ik had sowieso al geen zin in Vorst in de week maar als dat de gemiddelde prijs is hoeft het voor mij al helemaal niet meer.

Ticket voor AB verkocht en voor de Vooruit gegaan. Moet morgenochtend om 5u op om een dag naar Amsterdam te gaan, qua timing is dat een meevaller. :unsure: Sorry guyz.

Fire at Static Valley, en dan nog afsluiten met Static van op Skinny Fists :love: Heerlijk

Mokerhard vond ik het ook. Ik dacht op een gegeven moment dat ze een cover van Bongripper gingen inzetten :unsure:

Nieuwe plaat werkt ook extreem goed live.

AB op het geluid na misschien niet de beste keuze van zaal, je ziet niets want de band zit op een stoel en tijdens de stille stukken hoor je constant het geratel van de projectoren. Maar goed dat kon de pret helemaal niet bederven.

Gaat Kid_C ooit op een optreden van GY!BE geraken?? spannend zeg!

Het was inderdaad heerlijk, en hard inderdaad. Ook hier ondertussen ticketje voor Gent gekocht.

Ik vond het misschien wel de beste keer dat ik ze ooit al gezien heb. Nieuwe plaat live marcheert supergoed, en Chart #3 + World Police and Friendly Fire als afsluiter was fenomenaal. :love:

Sigur Ros hun nieuwe tour ziet er ook wel veelbelovend uit, touren met een volledig (lokaal) orkest. Ticketjes gekocht voor in de Bozar in september 2025. Heb ze al enkele keren live gezien en blijft een fantastische (live)band.

Misschien al eerder gepost hier maar Nubya Garcia komt naar AB op 25 februari

€79 in presale voor de 20 jarig jubileum Tour van Parkway Drive in Vorst ga ik toch aan mij laten passeren. Die prijzen tegenwoordig :rolleyes:

Pyro of geen pyro..
Mijn ticket is besteld :clap: . Maar heb ze dan ook nog nooit zien spelen.
Vorst is naar het schijnt ook niet top qua parking, maar ach, dat zijn zorgen voor volgend jaar!

Terug
Bovenaan