Live muziek & optredens

Ik had een verjaardagsfeest dus Baroeg geskipt.
Vandaag is dat afgelast maar overdag dus al toegezegd om te helpen met een verhuis.

Jammer want dat is daar altijd wel plezant en ik had wel graag Combichrist en Primordial nog eens gezien.

Ik vond het zeker ook goed, maar zover ga ik niet mee in het enthousiasme. Het politiek gewauwel over Palestina hoefde niet.
Los van de band stoorde ik mij weer aan het gejoel en gefluit van het indie publiek.

Ik vond het ook zalig! Monday en The Turn vijf ik op de plaat ook de nummers die er wat te veel aan zijn en dat was live niet anders, maar de rest van het optreden was navigeren van schoon moment naar schoon moment. Topmuzikanten, stuk voor stuk.

Ben ook nog gaan dansen in de club bij Mohammad Syfkhan en da was ook genieten!

Aangename kennismaking @Kid_C !

Laatst bewerkt:
Mensen die wonen in het Antwerpse, Brusselse of Kortrijkse: Cool Sorcery speelt de komende dagen in jullie buurt (soms gratis zelfs). Gaat dat zien als je fan bent van King Gizz of Thee Oh Sees. You won't regret it. Ze hebben net Leffinge kapotgespeeld.

Gisten Zeal & Ardor en Heilung in de Lotto Arena.

Zeal & Ardor niet echt mijn ding. Een paar leuke nummers maar daar blijft het dan ook bij. Wel leuk om te zien hoe een van de muzikanten helemaal los ging en heel de tijd stond de dansen/headbangen.
Ik vind het altijd zo leuk om mensen bezig te zien die gepassioneerd zijn / helemaal op gaan in hun werk/kunst/...

Heilung was heel goed. Ik wist niet helemaal wat te verwachten. Ik had ze nog nooit gezien en ik had ook geen videoclips of live filmpjes gezien. Mijn man had ze een tijd geleden geïntroduceerd aan mij omdat ik Wardruna fantastich vind.

Hele leuke optreden en de show er rond was ook leuk zonder dat het té veel werd. Als mijn kont niet zo'n zeer deed van de stoelen (ik sta eigenlijk het liefste, maar door gezondheidsproblemen zorgt dat voor pijn na een tijd en soms dagen achteraf ook pijn) had het voor mij nog wel wat langer mogen duren. De twee uur zijn voorbij gevlogen.

Als iemand nog leuke bands weet in de stijl van Wardruna en Heilung mag je ze altijd delen 😊.

Voor mij net omgekeerd. :biglaugh: Genoten van Zeal & Ardor maar Heilung was iets minder mijn ding. Desondanks wel een goede show.

Kameraad van mij heeft voorbije donderdag Eivør gedeeld, maar ik moet zeggen dat ik zelf haar muziek niet ken. Ze heeft muziek gemaakt voor o.a. The Last Kingdom.

Mclusky

Man, hier heb ik tien jaar op gewacht. Twee keer Future Of The Left live gezien en ze hebben wel al wat Mclusky-liedjes gespeed, maar een volledig optreden met die energie, man.
Er zijn weinig bands waar ik quasi de volledige discografie zo kan meeschreeuwen. Heerlijk gewoon.

Mclusky en Pavement zijn twee van mijn favoriete bands die ik leerde kennen toen ze niet meer bestonden. Dat ik ze in de laatste twee jaar allebei toch live kon zien is een fantastisch geschenk.

Falco zei 'tot volgend jaar'. Als het echt zo is dat ze volgend jaar alweer in Europa touren, zou dat fantastisch zijn.

Trouwens, hoe gezelling is Leffinge-Leuren? Keitof concept, met een festivaldorp dat publiek toegankelijk is en het bandje dat je enkel voor de zaal nodig hebt. Kindvriendelijk zelfs. Gekke combo van alternatief volk, jonge gezinnen, en af en toe een rollator. Volgende keer pak ik gewoon mijn vriendin en kinderen mee. 'Ok, ga maar met mama even naar het springkasteel, dan ga ik even moshen'.

Voor diegene die graag eens een live interview zien met een artiest :unsure:

Terug
Bovenaan