Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Begint het op S en eindigt het op laaaaaaaaaayyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeer?Ik mag daar niets over zeggen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begint het op S en eindigt het op laaaaaaaaaayyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeer?Ik mag daar niets over zeggen![]()
Darkside check, Sonic City check !Tips?
Momenteel op het programma:
14/9 Lankum (AB)
15/9 Leffingeleuren
10/10 Fat Dog (Bota)
16/10 Godspeed You! Black Emperor (AB)
6/11 Darkside (Vooruit)
De kans is groot dat daar nog bijkomen:
3 dagen Sonic City
1 dag van de Bota weekender (Avalanche Kaito + Kate NV + Kelly Lee Owens + New Age Doom + University + The Body, what the hell)
Ben Frost in het Wintercircus
Julia Holter in de Handelsbeurs
Niet 1 november van de Bota Weekender? Lijkt mij echt een dag voor jou.Darkside check, Sonic City check !
Die laatste van Julia Holter is echt goed trouwens.

LGW is heel erg druk geworden en ik heb het een beetje gehad met meer dan een halfuur op voorhand ergens naartoe te moeten gaan om een artiest te zien. Sonic City heeft dat veel minder en als je nu ziet dat de Bota afkomt met een heel zotte weekender waardoor je een sterke overlap hebt van de artiesten... Je mist de exclusives die LGW kan boeken maar het is meteen ook een pak goedkoper.Ik moet mijn tripjes weg van huis de komende tijd een beetje strategisch kiezenAnders was ik daar ook graag bij geweest, goeie affiche !
Je gaat trouwens niet naar LeGuessWho dit jaar?

carpoolen?Momenteel op het programma:
14/9 Lankum (AB)
16/10 Godspeed You! Black Emperor (AB)
ik zal blij zijn als ik de helft van deze lijst effectief gezien zal hebben 
Sure!carpoolen?
carpoolen?
Sure!

Bestaat de mogelijkheid dat jij er te oud voor geworden bent?ugh, pukkelpop was weer een teleurstelling (zoals alle live muziek imo).
wiens idee was het om daar de-odorant te geven aam iedereen en hun moeder?
alsof de geuren van voedsel, afval, zweet, alcohol en wiet er al niet teveel waren.
muziek grootteorders te luid, nog veel mensen zonder oordoppen gezien. allemaal om die kick in de torso te krijgen bij de eersts bassdrum?
en dan bij de boilerroom die lichteffecten die mij een korte epilepsy aanval hebben bezorgd (misselijk, overgeven en stuiptrekkingen).
gelukkig niet te warm.
tijd voor een aantal dagen sensory deprivation.

onwaarschijnlijk, die mening draag ik reeds sinds mijn 16de, ben er nu 32. is ook maar mijn mening, geld duidelijk niet voor anderen.Bestaat de mogelijkheid dat jij er te oud voor geworden bent?![]()
onwaarschijnlijk, die mening draag ik reeds sinds mijn 16de, ben er nu 32. is ook maar mijn mening, geld duidelijk niet voor anderen.
waarschijnlijker heeft het te maken met het feit dat ik hyper sensitief ben en er op zo een plaatsen nu eenmaal een aanval gebeurt op alle menselijke sensoren.
die ervaring die andere mensen daar (lijken) te hebben, is wat mij toch steeds weer doet proberen.
Ik denk dat festivals niet aan u besteed zijn als ik zo uw bevindingen lees, en dat is ok. Steeds opnieuw proberen in de hoop dat uw ervaring ineens positief gaat uitdraaien is dan niet realistisch.onwaarschijnlijk, die mening draag ik reeds sinds mijn 16de, ben er nu 32. is ook maar mijn mening, geld duidelijk niet voor anderen.
waarschijnlijker heeft het te maken met het feit dat ik hyper sensitief ben en er op zo een plaatsen nu eenmaal een aanval gebeurt op alle menselijke sensoren.
die ervaring die andere mensen daar (lijken) te hebben, is wat mij toch steeds weer doet proberen.

Pukkelpop lijkt mij nu wel een slecht voorbeeld. Op de meeste festivals heb ik mijn bier binnen de 15 seconden. Alles goed georganiseerd qua toilet, inkom, enz… enkel vertrekken lijkt overal de hel
Wij blijven dan ook meestal nog 2-3u en wachten tot 90% al naar huis is
Ik heb een foto van Werchter waar wij de laatste wagen waren op de parking, idem voor Rammstein, auto instappen & rijden maar![]()