Live muziek & optredens

Ik en @Cerulean waren er ook. Het had al meer succes als een georganiseerde BG meeting :unsure:

Zeer geslaagd optreden alleszins!

Ah, ik dacht dat ik @Cerulean in de verte herkende, maar ik was het niet zeker.

Inderdaad absoluut de moeite als optreden, vooral Gaerea en Wolves in the Throne Room dan; Mortiferum vond ik meer standaard doom/death.

Ah, ik dacht dat ik @Cerulean in de verte herkende, maar ik was het niet zeker.

Inderdaad absoluut de moeite als optreden, vooral Gaerea en Wolves in the Throne Room dan; Mortiferum vond ik meer standaard doom/death.
Ik ben vreselijk slecht met namen en gezichten 😭
Hebben wij elkaar al ontmoet?
Op het Kludde optreden vorige maand is iemand zichzelf komen voorstellen van BG, en ik ben zowel de naam als gezicht vergeten. Altijd heel vervelend als ik zo onbewust mensen lijk te negeren op een latere gelegenheid.

Ik ben vreselijk slecht met namen en gezichten 😭
Hebben wij elkaar al ontmoet?
Op het Kludde optreden vorige maand is iemand zichzelf komen voorstellen van BG, en ik ben zowel de naam als gezicht vergeten. Altijd heel vervelend als ik zo onbewust mensen lijk te negeren op een latere gelegenheid.

Dat was ik ;)
Je zal zien, de volgende keer als ik denk dat jij het bent, zal het een bijna-dubbelganger blijken te zijn...

Bij Gaerea zijn we naar buiten gevlucht omdat we het zo cringy slecht vonden :unsure:

Smaken verschillen duidelijk, ik vond ze echt goed, ook al ben ik over het algemeen meer te vinden voor extremere (minder schreeuwerige) stemmen.
Ze deden me eigenlijk denken aan Non Est Deus, qua act, manier van doen van de zanger en de muziek ligt ook wel in lijn.

Smaken verschillen duidelijk, ik vond ze echt goed, ook al ben ik over het algemeen meer te vinden voor extremere (minder schreeuwerige) stemmen.
Ze deden me eigenlijk denken aan Non Est Deus, qua act, manier van doen van de zanger en de muziek ligt ook wel in lijn.
Ik vond ze persoonlijk de beste band van de avond :unsure:
Wolves kwam niet echt "binnen" bij mij.
Ik vroeg me eigenlijk echt oprecht af of die zanger van Gaerea misschien een spierziekte of andere aandoening had waardoor hij zijn armen niet onder controle kon houden ofzo :unsure:
Als de muziek echt goed is kan ik dat soort gedrag wel negeren, maar helaas vond ik het muzikaal ook gewoon niet zo interessant precies.

Ik vroeg me eigenlijk echt oprecht af of die zanger van Gaerea misschien een spierziekte of andere aandoening had waardoor hij zijn armen niet onder controle kon houden ofzo :unsure:
Toen ik ze vorig jaar zag op Alcatraz moest ik denken aan Jack Sparrow en kon dat beeld niet meer kwijt geraken.

Amenra heeft ook net optredens aangekondigt voor '25, weer 2 datums in de AB: 26 & 27 maart.

Mensen die morgen of overmorgen naar Amenra gaan?

Amenra heeft ook net optredens aangekondigt voor '25, weer 2 datums in de AB: 26 & 27 maart.

ik moet echt nog eens proberen into Amenra te geraken.

Eerste optreden van '25 ook gepland: Slift in den Trix op 21/01
present

deze week kon ik helaas niet, voor volgend jaar toch proberen aan tickets te geraken voor 27 maart.

Ik ga vrijdag, ook wel benieuwd naar Doodseskader live.
En vrijdag eveneens proberen ticketje te scoren voor volgend jaar se!

Terug
Bovenaan