Fusetea
Active member
Ja, dat is hun verdienmodel. Ze houden altijd iets af.
EDIT: laat maar, niet goed gekeken dus, er is niet nog iets extra afgehouden.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat is hun verdienmodel. Ze houden altijd iets af.
En hoe wast?Wie gaat er naar The Gizz morgen?

Ik had geen zin in de trektocht naar Vorst dus heb het laten schieten.En hoe wast?![]()

Ik heb de laatste jaren een reflex dat als ik Vorst zie staan ik d'office niet meer geïnteresseerd ben.Ik had geen zin in de trektocht naar Vorst dus heb het laten schieten.![]()
Ik vond het een zeer goed optreden! Zeer hard van genoten weer. Wat een live-groep blijft dat toch, zeker eerste helft van het optreden ging echt zeer hard. 2de helft deden ze het iets rustiger aan, maar die jams en improvisaties tussen de nummers blijven toch echt om van te smullenEn hoe wast?![]()

Het hangt bij Vorst enorm hard af van waar je precies staat/zit heb ik de indruk. En waarschijnlijk ook wel wie aan de knoppen zit.En ik vond het geluid eigenlijk nog best goed meevallen, ik had hier al de nodige horror-verhalen gelezen op voorhand over Vorst (oa van Sond hierboven). Maar eigenlijk was het best goed, is het geluid beter in zalen als de AB? Jazeker, maar hier was er eigenlijk niets dat mij stoorde aan het geluid, alles klonk goed en in balans.
Het is alleen niet de meest gezellige zaal precies![]()
Wel, zoals verwacht zat het geluid niet super goed. Of toch niet waar ik mij bevond in de zaal. Ik kon Cook en Amby niet onderscheiden van de rest. Er waren momenten waar Amby een saxofoon bovenhaalde en ik kon dat simpelweg niet horen. In het begin kwam zijn harmonica er niet eens bovenuit, wat gewoonweg absurd was. Zeer jammer, want zijn stem en zijn synth werk tillen normaal muziek naar hogere sferen. Het kan ook zijn dat hij zich niet super voelde, want het was ook duidelijk een setlist waarin hij weinig te zingen had.En hoe wast?![]()
Damn, bij mij was dat toch echt een geheel andere ervaring. Geen enkele synth gehoord buiten een kort 'solo' stukje tijdens Crumbling Castle. Amby had even goed thuis kunnen blijven.hier was er eigenlijk niets dat mij stoorde aan het geluid, alles klonk goed en in balans.
Bompa_C incoming.Yep, de "Kid" in @Kid_C staat niet langer voor zijn jeugdigheid, maar is nu gewoon de afkorting van kidney.
![]()
Damn, bij mij was dat toch echt een geheel andere ervaring. Geen enkele synth gehoord buiten een kort 'solo' stukje tijdens Crumbling Castle. Amby had even goed thuis kunnen blijven.

Ik ookIk stond hier in het middenplein…![]()

23/05 jammer genoeg een vergadering 's avonds. 26/05 wel aanwezig.Nog wat andere optredens de komende week:
23/5 Doodseskader + Briqueville in Kortrijk
26/5 Wolves In The Throne Room + Gaerea + Mortiferum in Brugge
Wel, ik wist niet eens dat Babe Rainbow kwam spelen. Maar heb plots wel interesse om te gaan!Er komt een leuke periode aan:
26/5 slowdive @ rijsel
29/5 babe rainbow @ botanique
3/6 jessica pratt & joanne sternberg @ ab
6/6 mannequin pussy @ trix
10/6 snõõper @ botanique
Mensen die naar één van deze gaan? Ik verwacht @PBR Streetgang op minstens twee of drie van deze.![]()
Gelukkig is het genre klein genoeg om niet in Vorst te staan. Stel je voor.Ik ben op dit moment op throne fest. Ik was vergeten wat voor slecht geluid een gemiddeld black metal optreden wel niet kan hebben![]()