Live muziek & optredens

More details please!

Kon helaas niet gaan die avond. :(

Meegegaan op aanraden van een vriend. Kende dus niet heel bijzonder veel van zijn repertoire.

Maar zijn lichtshow zat fameus goed in elkaar. Heel cool effect dat gecreëerd werd zodat leek bijvoorbeeld dat hij aan het draaien was in een gigantische loods of bunker met TL-lampen.

Muzikaal begon het met de eerste uitgebrachte single van zijn nieuwe plaat, die ik wel eens beluisterd had. Dat was wat steviger dan de rest, had ik de indruk
Erna toch meer in de richting van trance en dat was echt een openbaring voor mij. Ik was helemaal mee. Verder dan een 'da's wat anders dan Tiësto' geraakte ik niet, wegens niet echt thuis in het genre.

Concert was wel pas om 1u15. Volgende keer misschien ook iets later dan 20 uur afspreken op café.
Voordeel was ook wel dat het niet volledig uitverkocht was en er wel wat plaats was om te dansen.

Ben sinds een paar maand voor de geboorte van ons zoontje Eppo opnieuw naar Cornflames aan het luisteren. Zo verder geluisterd naar A Wilhem Scream en nu in augustus ga ik ze live zien op Brakrock. Ziet er wel top uit dat festival, ik had er nog nooit van gehoord :)

En voor u regel ik kaartjes voor U2
1997937075.jpeg

Ben sinds een paar maand voor de geboorte van ons zoontje Eppo opnieuw naar Cornflames aan het luisteren. Zo verder geluisterd naar A Wilhem Scream en nu in augustus ga ik ze live zien op Brakrock. Ziet er wel top uit dat festival, ik had er nog nooit van gehoord :)
Ik hoor daar veel positieve dingen van idd.
Aangezien de Alcatraz affiche me dit jaar hoegenaamd niet boeit misschien eens tot daar de week ervoor.
Sjock heeft ook weer een leuke line-up, vooral de zondag, dus daar ben ik waarschijnlijk ook wel een dag te vinden.

Geluid bij Fever 333 was rommelig maar hun energie maakte veel goed zoals altijd.

Enter Shikari was top! Strak gespeeld en gezongen, stevig tempo en visuals die voor een meerwaarde zorgen.
Heb gezien dat ze Enter Shikari en Mothership gespeeld hebben, steekt toch een beetje extra dat ik ze gemist heb... Ik ben niet kunnen gaan door drukte. Bon ik troost mij met het feit dat ik ook wel minder fan ben van hun nieuwe albums (lees: ik mis de oude Shikari)

Heb gezien dat ze Enter Shikari en Mothership gespeeld hebben, steekt toch een beetje extra dat ik ze gemist heb... Ik ben niet kunnen gaan door drukte. Bon ik troost mij met het feit dat ik ook wel minder fan ben van hun nieuwe albums (lees: ik mis de oude Shikari)
de nieuwe werden goed onthaald en enthousiast meegezongen.

de nieuwe werden goed onthaald en enthousiast meegezongen.
Heb ze vorige zomer op Jera gezien en de nieuwe nummers, alhoewel live beter dan op plaat, wisten me toch niet helemaal te overtuigen. Wel niet te vergelijken met een zaalshow uiteraard. Toch een beetje spijt dat ik ze gemist heb nu.

Vrijdag naar Currents en Being as an ocean. Ik ga mee met kameraden en ben niet vertrouwd met alle nummers, wat er meestal wel voor zorgt dat ik net iets meer van een optreden kan genieten, maar ik heb er wel zin in. :smile:

Godver! Compleet gemist dat Being as an Ocean nog eens naar België kwam!
Paar jaar geleden gezien in de Zappa en dat was behoorlijk intens.

Hier nog mensen ervaring met Ticketswap? Ik hoor eigenlijk enkel goede dingen en dat het te vertrouwen valt. Maar ik vind de prijzen bizar. Zo is de initiële prijs voor een tickets (zaterdag) Graspop 125 euro. Men verkoopt dat dan voor 135,19 euro. En zo zijn er een paar.

Hier nog mensen ervaring met Ticketswap? Ik hoor eigenlijk enkel goede dingen en dat het te vertrouwen valt. Maar ik vind de prijzen bizar. Zo is de initiële prijs voor een tickets (zaterdag) Graspop 125 euro. Men verkoopt dat dan voor 135,19 euro. En zo zijn er een paar.
Mss met de fees bij? Al veel gekocht en verkocht op Ticketswap en nooit problemen.

Edit: net eens ticket van 35 euro erop gegooid en de vraagprijs daar was dan ook 40 euro.

Laatst bewerkt:
Mss met de fees bij? Al veel gekocht en verkocht op Ticketswap en nooit problemen.

Edit: net eens ticket van 35 euro erop gegooid en de vraagprijs daar was dan ook 40 euro.
Ja dat ze iets meer vragen kan ik inkomen. Maar die ,19 vind ik vreemd. Zullen inderdaad de fees voor ticketswap zijn misschien?

Alé, op hoop van zegen. Heel vreemd dat plots alles snel is gegaan voor de zaterdag. Is dat omdat er geruchten zijn dat Slayer misschien komt die dag?

Ja dat ze iets meer vragen kan ik inkomen. Maar die ,19 vind ik vreemd. Zullen inderdaad de fees voor ticketswap zijn misschien?

Alé, op hoop van zegen. Heel vreemd dat plots alles snel is gegaan voor de zaterdag. Is dat omdat er geruchten zijn dat Slayer misschien komt die dag?
Je kan op ticketswap niet meer vragen dan het u zelf heeft gekost.
Dus zullen idd bijkomende kosten zijn

Terug
Bovenaan