Ik wist het!Merci om te trakteren é!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wist het!Merci om te trakteren é!
More details please!
Kon helaas niet gaan die avond.![]()
Concert was te volgen op YouTube via livestream en nog steeds te bekijken.Wel jaloers! Kon helaas zelf niet gaan gisteren![]()
En voor u regel ik kaartjes voor U2Ik wist het!
En voor u regel ik kaartjes voor U2
Ik hoor daar veel positieve dingen van idd.Ben sinds een paar maand voor de geboorte van ons zoontje Eppo opnieuw naar Cornflames aan het luisteren. Zo verder geluisterd naar A Wilhem Scream en nu in augustus ga ik ze live zien op Brakrock. Ziet er wel top uit dat festival, ik had er nog nooit van gehoord![]()
Sharen is caren

Heb gezien dat ze Enter Shikari en Mothership gespeeld hebben, steekt toch een beetje extra dat ik ze gemist heb... Ik ben niet kunnen gaan door drukte. Bon ik troost mij met het feit dat ik ook wel minder fan ben van hun nieuwe albums (lees: ik mis de oude Shikari)Geluid bij Fever 333 was rommelig maar hun energie maakte veel goed zoals altijd.
Enter Shikari was top! Strak gespeeld en gezongen, stevig tempo en visuals die voor een meerwaarde zorgen.
de nieuwe werden goed onthaald en enthousiast meegezongen.Heb gezien dat ze Enter Shikari en Mothership gespeeld hebben, steekt toch een beetje extra dat ik ze gemist heb... Ik ben niet kunnen gaan door drukte. Bon ik troost mij met het feit dat ik ook wel minder fan ben van hun nieuwe albums (lees: ik mis de oude Shikari)
Heb ze vorige zomer op Jera gezien en de nieuwe nummers, alhoewel live beter dan op plaat, wisten me toch niet helemaal te overtuigen. Wel niet te vergelijken met een zaalshow uiteraard. Toch een beetje spijt dat ik ze gemist heb nu.de nieuwe werden goed onthaald en enthousiast meegezongen.

Mss met de fees bij? Al veel gekocht en verkocht op Ticketswap en nooit problemen.Hier nog mensen ervaring met Ticketswap? Ik hoor eigenlijk enkel goede dingen en dat het te vertrouwen valt. Maar ik vind de prijzen bizar. Zo is de initiële prijs voor een tickets (zaterdag) Graspop 125 euro. Men verkoopt dat dan voor 135,19 euro. En zo zijn er een paar.
Ja dat ze iets meer vragen kan ik inkomen. Maar die ,19 vind ik vreemd. Zullen inderdaad de fees voor ticketswap zijn misschien?Mss met de fees bij? Al veel gekocht en verkocht op Ticketswap en nooit problemen.
Edit: net eens ticket van 35 euro erop gegooid en de vraagprijs daar was dan ook 40 euro.
Procentueel gezien waarschijnlijkJa dat ze iets meer vragen kan ik inkomen. Maar die ,19 vind ik vreemd. Zullen inderdaad de fees voor ticketswap zijn misschien?
Je kan op ticketswap niet meer vragen dan het u zelf heeft gekost.Ja dat ze iets meer vragen kan ik inkomen. Maar die ,19 vind ik vreemd. Zullen inderdaad de fees voor ticketswap zijn misschien?
Alé, op hoop van zegen. Heel vreemd dat plots alles snel is gegaan voor de zaterdag. Is dat omdat er geruchten zijn dat Slayer misschien komt die dag?