Live muziek & optredens

Ok sorry ik zal ze even numeriek rangschikken.
  1. Wolf Eyes - Burned Mind
  2. Amaarae - Fountain Baby
  3. American Football - American Football (1999)
  4. Amyl & The Sniffers - Comfort To Me
  5. The Armed - Ultrapop
  6. Bikini Kill - Pussy Whipped
  7. Billy Woods & Kenny Segal - Maps
  8. Clipse - Hell Hath No Fury
  9. Duster - Stratosphere
  10. Freddie Gibbs & Madlib - Piñata
  11. Jai Paul - Leak 04-13 (Bait Ones)
  12. Lambchop - Nixon
  13. Mannequin Pussy - Patience
  14. Model/Actriz - Dogsbody
  15. Mount Kimbie - Crooks & Lovers
  16. Nala Sinephro - Space 1.8
  17. Phoenix - Wolfgang Amadeus Phoenix
  18. Space Afrika - Honest Labour
  19. Water From Your Eyes - Everyone's Crushed
  20. Yo La Tengo - I Can Feel The Heart Beating As One
American 🏈
Heerlijk

Probeer allemaal Debby Friday eens? Minder "pop" dan Amaarae en in mijn ogen nog veel beter.
Alles op z'n tijd, ben me nog door Wolf Eyes aan het sleuren. Aanvankelijk vond ik het compleet verschrikkelijk, maar om @FlyingHorseman niet teleur te stellen na al die tijd die hij heeft gestoken in het ordenen van zijn favoriete Primaveramuziek, toch doorgezet. Vreemd hoe je dat hels laweit dan toch gewoon wordt na een tijdje.

Alles op z'n tijd, ben me nog door Wolf Eyes aan het sleuren. Aanvankelijk vond ik het compleet verschrikkelijk, maar om @FlyingHorseman niet teleur te stellen na al die tijd die hij heeft gestoken in het ordenen van zijn favoriete Primaveramuziek, toch doorgezet. Vreemd hoe je dat hels laweit dan toch gewoon wordt na een tijdje.
Bring the noise. :drool:

@FlyingHorseman Waarom staan The Disintegration Loops van William Basinski er niet tussen?

Bring the noise. :drool:

@FlyingHorseman Waarom staan The Disintegration Loops van William Basinski er niet tussen?
Ik kon er maar 20 kiezen en ben wat lukraak geweest, anders had ik False Lankum van Lankum er ook in gezet. En ook een beetje schrik dat 75 minuten ambient muziek die beetje bij beetje afgebroken wordt voor de meesten iets te veel gevraagd is. En dan is het de easy listening R&B waar ze over struikelen. ; (

Respect voor Peebs dat hij een halfuur Wolf Eyes uitgezeten heeft. Another one baptized in noise.

Omdat P4K het zegt ok? :eviltongue:

Aja dank om te delen. Bij nader inzien ben ik nu toch van mening dat dit een geniaal plaatje is. :love:
Denk niet dat ge iets mist, ik vind dat ook een licht en breezy R&B album, soms moet het niet meer zijn :unsure:. Heb eerlijk gezegd wel nooit op de teksten gelet en begrijp ook niet waarom dat album 95% op metacritic krijgt. Ik denk eigenlijk dat er al een tijdje een overcompensatie of herevaluatie van vrouwelijke artiesten bezig is (daarom dat Taylor Swift ineens nu hogere scores krijgt voor exact dezelfde albums die ze een paar jaar geleden uitbracht) maar dat moet niks negatiefs zijn als ik daardoor wat muziek hoor die anders niet op mijn radar gekomen was.

Wat kan ik zeggen, ik luister naar alles van drone metal tot hyperpop. Dat maakt me zo'n interessant persoon.
Pas op, iedereen mag dit goed vinden hoor. Ik was gewoon verrast door de uitspraak "een van de beste platen van dit jaar". Ligt aan mij, maar ik vind dan dat er altijd wel interessantere bands of albums te vinden zijn. Persoonlijk wil ik altijd wel een beetje uitgedaagd worden. Mijn ervaring is dat muziek die wat meer "wringt" ook op de lange termijn beter in het geheugen blijft zitten. En algemeen heb ik wel een bias richting meer DIY, minder gepolijst, etc. En dus hier heb ik al argwaan omdat die Amaarae blijkbaar een TikTok hype is. Maar da's dus wel een vooroordeel richting alles van poppy toestanden, waar ik me bewust van ben.

Ik vind u btw ook een heel interessant persoon hoor!

Zoals mijn vrouw het zou zeggen "da's wijve muziek maakt dagge weg zijt" terwijl ze samen met haar vriendinnen op den dansvloer spontaan een cirkel vormt en hun sjakoche lijken te offeren voor god weet wie of wat.
:unsure:

Hier heel erg offtopic: jouw vrouw zal dit dan wel om te "lachen" hebben gezegd, maar toch wou ik er nog eens aan herinneren dat ikzelf ook een vrouw ben en zoals jullie wel weten nu niet bepaald naar muziek luister die wordt geassocieerd met "wijve muziek". Toch vind ik het niet tof als zo'n term in een negatieve context wordt gebruikt, óók niet als een vrouw dit zelf doet. (Dit is voor alle duidelijkheid niet op jouw vrouw persoonlijk gericht.) Alhoewel, wordt het dan ooit positief gebruikt en wordt er ooit negatief over "venten muziek" gepraat?
Ik denk het niet.

En dan zeg ik dit als vrouw die zelf ook nog heel lang in zo'n fase heeft gezeten, maar gelukkig ben ik daar uit.

Gewoon iets om over na te denken. Ik wil hier absoluut geen discussie van maken o.i.d. en zal er verder niet op ingaan om niet verder offtopic te gaan.

:unsure:

Hier heel erg offtopic: jouw vrouw zal dit dan wel om te "lachen" hebben gezegd, maar toch wou ik er nog eens aan herinneren dat ikzelf ook een vrouw ben en zoals jullie wel weten nu niet bepaald naar muziek luister die wordt geassocieerd met "wijve muziek". Toch vind ik het niet tof als zo'n term in een negatieve context wordt gebruikt, óók niet als een vrouw dit zelf doet. (Dit is voor alle duidelijkheid niet op jouw vrouw persoonlijk gericht.) Alhoewel, wordt het dan ooit positief gebruikt en wordt er ooit negatief over "venten muziek" gepraat?
Ik denk het niet.

En dan zeg ik dit als vrouw die zelf ook nog heel lang in zo'n fase heeft gezeten, maar gelukkig ben ik daar uit.

Gewoon iets om over na te denken. Ik wil hier absoluut geen discussie van maken o.i.d. en zal er verder niet op ingaan om niet verder offtopic te gaan.
Je hebt gelijk en ik vind dat we daar ook rekening mee moeten houden (zonder er een heksenjacht van te maken). Bedankt om dit te delen alleszins. :)

ik zou graag tickets kopen voor pink maar moet werken tot 13 uur, de ticket verkoop begint om 10 uur aanstaande vrijdag nu is mijn vraag heeft er iemand een idee hoe populair zij is hier en zal het niet direct uitverkocht worden ?

Alvast bedankt voor de info.

ik zou graag tickets kopen voor pink maar moet werken tot 13 uur, de ticket verkoop begint om 10 uur aanstaande vrijdag nu is mijn vraag heeft er iemand een idee hoe populair zij is hier en zal het niet direct uitverkocht worden ?

Alvast bedankt voor de info.
Net besteld via de presale van LiveNation (enkel de dure tickets te krijgen maar bon, de vriendin is maar 1m60 dus die had die toch nodig als ze iets wou zien) en daar stond er geen 100 man voor me in de digitale wachtrij...

Bij Springsteen 2 weken terug was er 67.000 man voor me dus ik denk dat je om 13u nog wel tickets kunt scoren.

Net besteld via de presale van LiveNation (enkel de dure tickets te krijgen maar bon, de vriendin is maar 1m60 dus die had die toch nodig als ze iets wou zien) en daar stond er geen 100 man voor me in de digitale wachtrij...

Bij Springsteen 2 weken terug was er 67.000 man voor me dus ik denk dat je om 13u nog wel tickets kunt scoren.
Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag ?

Net tickets kunnen bemachtigen voor Clouseau zat in de wacthrij kon geen tickets kopen alles was weg kon enkel tickets kopen waar we niet samen zaten dan met een gelukje nog 2 random tickets naast elkaar op de tribune gekregen :clap:

Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag ?

Net tickets kunnen bemachtigen voor Clouseau zat in de wacthrij kon geen tickets kopen alles was weg kon enkel tickets kopen waar we niet samen zaten dan met een gelukje nog 2 random tickets naast elkaar op de tribune gekregen :clap:
Veel te veel... €182

Maar bon, vriendin is van maar heel weinig artiesten echt fan dus die doet quasi geen optredens in het jaar. Die 2 keer op een jaar dat ze eens iets live gaat bekijken mag ze der wel te goei van genieten. Als ik al mijn concerttickets optel kom ik wss aan een veelvoud van dat bedrag, en dan tel ik festivals nog niet mee.
Vorig jaar heeft ze van Rammstein niks gezien door staanplaatsen dus nu maar voor zitplaatsen gegaan en die €40 extra gelegd tov de andere deftige plaatsen, kwestie van zeker te zijn dat ze er echt iets aan heeft.

Veel te veel... €182

Maar bon, vriendin is van maar heel weinig artiesten echt fan dus die doet quasi geen optredens in het jaar. Die 2 keer op een jaar dat ze eens iets live gaat bekijken mag ze der wel te goei van genieten. Als ik al mijn concerttickets optel kom ik wss aan een veelvoud van dat bedrag, en dan tel ik festivals nog niet mee.
Vorig jaar heeft ze van Rammstein niks gezien door staanplaatsen dus nu maar voor zitplaatsen gegaan en die €40 extra gelegd tov de andere deftige plaatsen, kwestie van zeker te zijn dat ze er echt iets aan heeft.

Ben ook aan het BEstellen welke blok heb je gneomen ?

Blok E van zone 3... los voor het podium in elk geval.
Tis nu te hopen dat er niet net een vent van 1m95 voor mijn lilliputter zit of het brengt evengoed niks op 😅

Vorig jaar heeft ze van Rammstein niks gezien door staanplaatsen dus nu maar voor zitplaatsen gegaan en die €40 extra gelegd tov de andere deftige plaatsen,
kwestie van zeker te zijn dat ze er echt iets aan heeft.
Een kleine vriendin neem ik aan?
I feel her pain :')

Laatst bewerkt:
Morgen ook eens kijken voor pink. Ga er wel niet meer dan 112€ voor geven. Dus hopelijk toch nog deftige plekken voor dat geld.

En hopelijk geen Beyoncé toestanden om tickets te krijgen, want dat was pas zonde van mijn tijd.

Terug
Bovenaan