Live muziek & optredens

En welke optredens staan er bij jullie op de planning voor oktober?

Ik had doodgraag naar PJ Harvey geweest, maar was te laat met tickets kopen en het is hopeloos uitverkocht :(

Ga wel naar High Vis en Archive gaan in de AB.

12/10 Larry June in Trix, 20/10 Overmono in AB en 27/10 Evian Christ in den bota!

Voorlopig niks, vermits Desertfest is uitverkocht op zaterdag en ik te laat was om een ticket te kopen. Het is echt triestig op vlak van optredens. Dit jaar enkel naar een familiefestival geweest met o.a. Pommelien Thijs en mijn vrouw sleurt me mee naar Regi & Friends eind deze maand. Maar nog nergens heen geweest in "mijn" stijl van muziek. Het is misschien wat vroeg om voornemens te maken, maar ik zou toch terug wat vaker naar een optreden willen gaan.
In december is het ons bedrijfsfeestje en we hebben net de uitnodiging gekregen.

En wie komt er draaien?

Juist ja.

REGI

In december is het ons bedrijfsfeestje en we hebben net de uitnodiging gekregen.

En wie komt er draaien?

Juist ja.

REGI
Op deze Coming Out day verwachten we dus nog een officieel statement van uwentwege met outing als enige echte Regi fan.
Met de nadruk op 'enige'.
Een geregisseerde video om uw boodschap kracht bij te zetten is toegelaten.

Ook eens een ticketje gekocht voor Rammstein in Oostende volgend jaar.

Ik kon er al 2 keer niet bij zijn omdat ik telkens op reis was, nu gelukkig ietske vroeger in de zomer.
Verschiet er wel van dat ze meteen 1 uur nadat de donderdag tickets op waren, aankondigen: ok dan komen we morgen opnieuw nog een dagje spelen :D

Soit, geen super fan van Rammstein eigenlijk, en voor 112 euro zou dat toch eigenlijk wel moeten,
maar ik hou wel van hun bekendere nummers, en ik ga vooral voor de sfeer en show eigenlijk.

Ik hoop wel dat het met die gekende lead zanger is, en geen vervanger (er was sprake van, dat hij ging opstappen dacht ik, door die schandalen)

Ik kon er al 2 keer niet bij zijn omdat ik telkens op reis was, nu gelukkig ietske vroeger in de zomer.
Verschiet er wel van dat ze meteen 1 uur nadat de donderdag tickets op waren, aankondigen: ok dan komen we morgen opnieuw nog een dagje spelen :D

Soit, geen super fan van Rammstein eigenlijk, en voor 112 euro zou dat toch eigenlijk wel moeten,
maar ik hou wel van hun bekendere nummers, en ik ga vooral voor de sfeer en show eigenlijk.

Ik hoop wel dat het met die gekende lead zanger is, en geen vervanger (er was sprake van, dat hij ging opstappen dacht ik, door die schandalen)
Rammstein gaat echt niet optreden met een andere zanger dan Till Lindemann hoor.

Waar kan je in de buurt van Sportpaleis eten? Wij zitten er morgen zo’n 10u (tennis event) en indoor zal er buiten chips geen eten voorzien zijn 😒

Waar kan je in de buurt van Sportpaleis eten? Wij zitten er morgen zo’n 10u (tennis event) en indoor zal er buiten chips geen eten voorzien zijn 😒
Op de Slachthuislaan zijn wat vleesrestaurants, op pakweg 800 meter stappen van het Sportpaleis. Verder heb je daar in de buurt vooral fastfoodrestaurants en broodjeszaken.

Als er ooit iemand stopt bij Rammstein, dan stopt de rest ook. Dat is hun regel.

Was ook geen sprake dat Lindemann zou opstappen. Hij werd beschuldigd, er is geen bewijskracht. Case closed.

Ik wacht zelf nog af tot de setlist bekend is. Hopelijk doen ze iets zots met hun 30-jarign bestaan, maarja. Eerst afwachten en dan eventueel last minute Ticketswap checken :)

Op de Slachthuislaan zijn wat vleesrestaurants, op pakweg 800 meter stappen van het Sportpaleis. Verder heb je daar in de buurt vooral fastfoodrestaurants en broodjeszaken.
Amai daar was echt niets te vinden, buiten een paar vervallen restaurants.

Via de Michelin app “bar(t) a vin” gevonden. Lekker!! 😳

Terug
Bovenaan