Live muziek & optredens

Iron Maiden was echt top. Eerlijk is eerlijk, ik kende alleen hun bekendste liedjes en dan spelen ze die ook nog nauwelijks. Ondanks dat ik dat wel vreemd vond (al wist ik het al op voorhand), stoorde het niet. En, omdat we staanplaatsen hadden, niet moeten vechten tegen de slaap zoals de vorige keer :fingerguns:.

Iron Maiden was echt top. Eerlijk is eerlijk, ik kende alleen hun bekendste liedjes en dan spelen ze die ook nog nauwelijks. Ondanks dat ik dat wel vreemd vond (al wist ik het al op voorhand), stoorde het niet. En, omdat we staanplaatsen hadden, niet moeten vechten tegen de slaap zoals de vorige keer :fingerguns:.
The Raven Age vond ik dan écht wel saaie, platte boel.

Ik had met momenten wel last van het volume bij Maiden, in die zin dat ik tijdens bepaalde nummers amper de band hoorde en enkel het publiek hoorde meeroepen. Was vooral opvallend tijdens de eerste 2 nummers. (Mijn DB meter op mijn horloge toonde echter dat ze aan het wettelijke max zaten).

The Raven Age vond ik dan écht wel saaie, platte boel.

Ik had met momenten wel last van het volume bij Maiden, in die zin dat ik tijdens bepaalde nummers amper de band hoorde en enkel het publiek hoorde meeroepen. Was vooral opvallend tijdens de eerste 2 nummers. (Mijn DB meter op mijn horloge toonde echter dat ze aan het wettelijke max zaten).
Ik vond het voorprogramma niet helemaal slecht eerlijk gezegd.

Ja, het geluid is nooit echt geweldig in het Sportpaleis heb ik de indruk. Was nog maar mijn 3de keer daar, maar echt nooit goed geluid gehad.

Ge moet echt sneller zijn dan het licht :crazy: :crazy:
Ik begrijp niet precies hoe Ticketswap werkt, maar gewoon zorgen dat je de app hebt, push notifications aan hebt staan, ingelogd bent, betaalinfo ingevoerd en dan gewoon elke keer proberen kopen wanneer je een melding krijgt voor het concert in kwestie. Komt wel goed.

subiet fat freddies drop, eerste live optreden van dit jaar voor mij. vorige was teleurstellend, maar dit belooft wel mijn slechte live ervaringen tegen te spreken als ik mag geloven hoe goed ze live zijn.

subiet fat freddies drop, eerste live optreden van dit jaar voor mij. vorige was teleurstellend, maar dit belooft wel mijn slechte live ervaringen tegen te spreken als ik mag geloven hoe goed ze live zijn.
Veel plezier gewenst! Ik heb ze al eens aan het werk gezien in OLT en dat was dik de moeite. Shake that shiverman loose, baby!

King Gizzard wou ik wel graag zien. De dag ervoor Osees en Amy & The Sniffers! Jammer dat niet alle drie de bands op een zelfde dag waren...

TicketSwap is inderdaad al gestopt met die eigen bot, maar ik vermoed dat Holocene vooral de aanwezigheid van de andere bots klote vindt ;)
Dit dus :p

Ok er is duidelijk meer vraag dan aanbod maar ben hier echt even obsessief mee bezig geweest en soms klik ik letterlijk binnen 1sec op de melding en ze zijn al weg

Terug
Bovenaan