Live muziek & optredens

Tickets gekocht voor Goldband int sportpaleis. Ik kreeg een melding van Spotify voor ne pre-pre-sqle omdat ik fan was op spotify..
Wel mooi dat ze op die manier voorrang geven :)
 
Frankie and the Witch Fingers uitgesteld van 6 mei naar 15 mai, valt nu samen met King Gizzard & The Lizard Wizard... Wat jammer, want ik keek er naar uit om te gaan...
 
Ik zal aanwezig zijn! Het is niet echt mijn genre, maar ik lees heel veel positieve commentaren over Bell Witch hun live ervaring dat ik het wel eens wil meemaken.

Ik ook!

Imho zeker de moeite, ik heb Bell Witch nu al 2 keer gezien en dat is toch elke keer een onderdompeling, trip, hoe je het ook wil noemen.
 
Gisteren naar Compact Disk Dummies geweest in de Muziekgieterij (Maastricht). Wat een fantastisch optreden. Geweldig gewoon. Het was ook in de kleine zaal, wat ook altijd wel leuk is.
 
Gisteren naar Compact Disk Dummies geweest in de Muziekgieterij (Maastricht). Wat een fantastisch optreden. Geweldig gewoon. Het was ook in de kleine zaal, wat ook altijd wel leuk is.

Waar heeft de Lennert nu weer opgekropen? Ik heb die letterlijk al de zotste dingen zien beklauteren, van de PA tot de toog en lichtmasten tot het balkon van een schouwburg.
 
Waar heeft de Lennert nu weer opgekropen? Ik heb die letterlijk al de zotste dingen zien beklauteren, van de PA tot de toog en lichtmasten tot het balkon van een schouwburg.
In de Muziekgieterij is er niet veel spannends, maar de toog was er sowieso bij!
 
Hebben die trouwens een derde broer of neef die op Lennert lijkt? Er kwam iemand de zaal in bij het voorprogramma die er heel hard op leek en erna ook op het podium bezig was met de opbouw.
 
Afgelopen vrijdag Fvnerals en Bell Witch meegepikt. Funeral Doom en consoorten zijn niet echt mijn ding, maar wilde ze meepikken omdat ik er al veel goeds over had gehoord én ik vind het belangrijk eens iets nieuw te ontdekken. Wat een tour de force zeg...Zeer blij dat ik gegaan ben.

Gisteren dan Joe Bonamassa meegepikt in Oostende. Als gitaarliefhebber toch mijn ogen uitgekeken. Was dus een geslaagd weekendje.

Next up: K3 en de drie biggetjes aanstaande vrijdag, Midnight + Cyclone aanstaande maandag.
 
Terug
Bovenaan