Live muziek & optredens

Ze gaan King Kunta gewoon op Les Ardentes droppen vrees ik, maar ik blijf hopen.

Editors gaan in elk geval de Barn headlinen, dus er komt nog iets stevig bij op donderdag onder Stromae en op vrijdag onder de Peppers. Vandaag komt er in elk geval een pakketje met een naam of dertig met bvb Tamino en The Lumineers in en vermoedelijk ook wel die ongelooflijke mutten van een MGK. Op de laatste grote headliner gaat het wel wachten worden tot januari omdat dat blijkbaar nog wat hush hush moet blijven, maar zou om een grote act gaan die nog nooit in Werchter gestaan heeft waar lang mee onderhandeld is.

Ik hooo zelf op een Billie, maar kan ook zijn dat het een Eminem wordt die zwaar gerumoured wordt voor Glastonbury.
 
Eind november naar Bryan Adams geweest met m'n ouders en zus. Ik moet toch zeggen dat hij echt een unieke innemende stem heeft, zo eentje die je uit de 1000den herkent. Zong echt heel zuiver en raakte me wel ja. Echte performer ook en oprecht sympathieke uitstraling.
 
Roep het niet te hard of ze worden morgen ook aangekondigd.
Ja ja, Werchter gaat voor vernieuwing!

Pas op, zulke muziek (Spring, Studio 100) vulde afgelopen week wel drie keer het Sportpaleis, zegt dus nooit nooit :biglaugh:
Maar nu even serieus, als we dan toch over "verrassende" namen voor RW bezig zijn dan zie ik de Schuur nog wel eens durven uitpakken met Regi z'n live-concept in The Barn.

Eind november naar Bryan Adams geweest met m'n ouders en zus. Ik moet toch zeggen dat hij echt een unieke innemende stem heeft, zo eentje die je uit de 1000den herkent. Zong echt heel zuiver en raakte me wel ja. Echte performer ook en oprecht sympathieke uitstraling.

Jaren geleden ook eens gezien op TW Classic en was toen ook wel topoptreden. Verbaasde me wel dat die maar in de Lotto Arena stond, ik dacht dat die gerust nog een Sportpaleis zou kunnen vullen. Dat downscalen is iets dat trouwens ook met Editors gebeurde. Bij vorige tours nog Sportpaleis en Paleis 12 uitverkopen, en onlangs stonden die "maar" in Vorst Nationaal dat nog niet uitverkocht geraakte. Intussen dan wel weer headliner op Rock Werchter. Ik vraag me af of mensen, wanneer een band in een grote zaal staat, ook vlugger geneigd zijn tickets te kopen dan wanneer ge die band in een kleinere zaal plaatst.
 
Tijd om dit 13 jaar oud (!) clipje nog eens boven te halen:


Ik denk eigenlijk niet dat ik ooit iets van Kanye beluisterd heb btw :unsure:
 
Zijn eerste 7 platen zijn goed tot fantastisch en één van de beste runs in recente muziek (Alleen 808s & Heartbreak vind ik zelf niet van hetzelfde niveau), maar voor mij is Yeezus zijn grootste meesterwerk en in spirit één van de beste punkplaten van de laatste 20 jaar. Ja ik zei punk!

Ik kan nu ook niet meer zo makkelijk naar zijn muziek luisteren. Ja het was altijd een gigantische arrogante lul maar de man heeft nu gewoon duidelijk zware mentale problemen waar niemand op ingrijpt.
 
Ze gaan King Kunta gewoon op Les Ardentes droppen vrees ik, maar ik blijf hopen.

Editors gaan in elk geval de Barn headlinen, dus er komt nog iets stevig bij op donderdag onder Stromae en op vrijdag onder de Peppers. Vandaag komt er in elk geval een pakketje met een naam of dertig met bvb Tamino en The Lumineers in en vermoedelijk ook wel die ongelooflijke mutten van een MGK. Op de laatste grote headliner gaat het wel wachten worden tot januari omdat dat blijkbaar nog wat hush hush moet blijven, maar zou om een grote act gaan die nog nooit in Werchter gestaan heeft waar lang mee onderhandeld is.

Ik hooo zelf op een Billie, maar kan ook zijn dat het een Eminem wordt die zwaar gerumoured wordt voor Glastonbury.
Bon Iver is ook in de buurt rond die periode maar of die groot genoeg is...
 
Zijn eerste 7 platen zijn goed tot fantastisch en één van de beste runs in recente muziek (Alleen 808s & Heartbreak vind ik zelf niet van hetzelfde niveau), maar voor mij is Yeezus zijn grootste meesterwerk en in spirit één van de beste punkplaten van de laatste 20 jaar. Ja ik zei punk!

Ik kan nu ook niet meer zo makkelijk naar zijn muziek luisteren. Ja het was altijd een gigantische arrogante lul maar de man heeft nu gewoon duidelijk zware mentale problemen waar niemand op ingrijpt.

Ik heb lang hetzelfde gedacht over 808 maar nu is het eigenlijk één van m'n favoriete!
 
Straks meer nieuwe namen voor Werchter!

Stuk of dertig zelfs. The Lumineers, Tamino, wat tof spul..wat minder tof spul..

Affiche gaat in elk geval vorm beginnen krijgen.

Edit:

24 dus. MGK - Oscar and the Wolf - Muse op zaterdag. Gatverdamme.
 
Laatst bewerkt:
En omdat Werchter nooit een boeking doet van een band die er al eens gestaan heeft...
Ik had het op @Killjoy zijn post


" Op de laatste grote headliner gaat het wel wachten worden tot januari omdat dat blijkbaar nog wat hush hush moet blijven, maar zou om een grote act gaan die nog nooit in Werchter gestaan heeft waar lang mee onderhandeld is."
 
Ik had het op @Killjoy zijn post


" Op de laatste grote headliner gaat het wel wachten worden tot januari omdat dat blijkbaar nog wat hush hush moet blijven, maar zou om een grote act gaan die nog nooit in Werchter gestaan heeft waar lang mee onderhandeld is."

Alleen blijft het echt de vraag wie. Billie tourt in augustus, Beyonce lijkt eerder wat voor een arena (Sterk gerucht dat die in de kuip in NL gaat staan.) Eminem klinkt momenteel het hardst in die geruchtenmolen. We zien wel.
 
Alleen blijft het echt de vraag wie. Billie tourt in augustus, Beyonce lijkt eerder wat voor een arena (Sterk gerucht dat die in de kuip in NL gaat staan.) Eminem klinkt momenteel het hardst in die geruchtenmolen. We zien wel.
De gereserveerde datum in De Kuip is de maandag na Werchter.
Kan bijna niet anders dat deze naam dus zowel naar Werchter als naar Rotterdam gaat.
 
Terug
Bovenaan