Live muziek & optredens

Jack White ken ik niet en over Nick Cave dacht ik dat die al dood was eerlijk gezegd
giphy.gif

Ik ben heel blij dat ik nog een ticket heb kunnen kopen. Na een kleine 10x de band live te hebben gezien, werd het wel eens tijd dat ik ze iets anders zag doen. En hun Catacombs show, hoewel niet iets dat ik snel nog eens hoef te zien, was een heel mooie manier om dit te doen.

Mosquito Song live was om kippenvel van te krijgen. Andere hoogtepunten waren Someone's in the Wolf en You've Got a Killer Scene There Man.

Gisteren Pro Pain in Kid's. Heerlijk om zo'n band in zo'n klein, zweterig kot te zien!
Zoals steeds niks op aan te merken. Het zal nooit het beste optreden zijn dat ik dat jaar zie maar ik ga er ook nooit over klagen.

SunnO)))day in de botanique vandaag. :love: Voorprogramma: Big Brave, Divide & Dissolve, Tristwch & Fenniwod, Man/Woman/Chainsaw, Kathryn Mohr en TTSSFU.

Gisteren Congress gezien. Faak, wat een enegie. Ik was volledig op! xD

Ervoor was het Liar en dat was best ook al heftig :D
Invictus en Regression ook meegepikt toevallig?

Ik woon volledig aan de andere kant van België en zag de verplaatsing niet zitten. Maar dat was wel een vette affiche, al was het dan grotendeels voor de nostalgie.

Terug
Bovenaan