Lies of P

Lies of P

Patch maakt het wel wat gemakkelijker lees ik.
Ik had al veel in capacity zitten want met een motivity build en toch nog light rol willen is niet simpel.

Ik kan nu fout zijn maar mijn capacity was 59% en is naar mijn weten onveranderd ... Ik speel via Gamepass en heb ook niet meteen iets zien laden ?

De tweede run valt heel goed mee. Maar tis wel opletten geblazen. Ze komen stevig uit de hoek en als ge in hun attack zit en niet direct er uit rolt dan zijde wel dood :) enkel moeite gehad tot nu toe aan act6. Die zijn aoe op de laatste 2cm van zen leven was instant dood. Al de rest 1 a 2 try’s en twas geklonken. Tot nu act 11 die is wel wat harder 🙈🙈🙈

Ook alles te danken aan die grindstone die uw stagger attack vergroot. Had ik die maar in men eerste run gebruikt 🙈🙈🙈

Patch maakt het wel wat gemakkelijker lees ik.
Ik had al veel in capacity zitten want met een motivity build en toch nog light rol willen is niet simpel.
In de Souls reeks worden ook veel bossen en items gepatched in het begin is niets nieuws, het is nu niet zo dat het poepsimpel is maar sommige changes waren wel nodig.

De tweede run valt heel goed mee. Maar tis wel opletten geblazen. Ze komen stevig uit de hoek en als ge in hun attack zit en niet direct er uit rolt dan zijde wel dood :) enkel moeite gehad tot nu toe aan act6. Die zijn aoe op de laatste 2cm van zen leven was instant dood. Al de rest 1 a 2 try’s en twas geklonken. Tot nu act 11 die is wel wat harder 🙈🙈🙈

Ook alles te danken aan die grindstone die uw stagger attack vergroot. Had ik die maar in men eerste run gebruikt 🙈🙈🙈
Nice klink goed voor de Platinum :love2: technisch gezien moet je het niet kunnen uitspelen in NG+ zolang je maar alle records verzameld tot act 11. Dat laatste einde kan je evengoed nog eens over doen in een gewone NG wat makkelijker is. Ready for the grind!

Misschien al stiekem gedownload ? Of het was niet nodig op xbox :-). Hier nog 1 battle te gaan. Man man man. Ik heb al afgezien. Ng+ tot aan act11. EZ. Vanaf daar. Kapot gaan.

Nu op het einde van act 3, die fuocco. Lastig. Ik ben al level 40, maar heb niet het gevoel dat ik echt veel meer damage doe dan in het begin ofzo.
Ik vind ook maar heel zelden een nieuw wapen, dat vaak gewoon slechter is dan mijn startwapen.

Jah grinden heeft niet echt veel zin. Ale in het begin misschien een beetje. Maar het is niet zoals elden ring. Ik zit nu aan een stukje laten we zeggen. Ik heb 11 pulse en de eerste fase krijg ik zelfs geen hit. Fase 2 is melania vibes x100 🙈🙈🙈duurt niet langer dan een minuutje.

Jah grinden heeft niet echt veel zin. Ale in het begin misschien een beetje. Maar het is niet zoals elden ring. Ik zit nu aan een stukje laten we zeggen. Ik heb 11 pulse en de eerste fase krijg ik zelfs geen hit. Fase 2 is melania vibes x100 🙈🙈🙈duurt niet langer dan een minuutje.
Amai legt ge hem zo snel neer 🫣

Niet gedacht dat ik het in deze game ging meemaken en kunnen zeggen, maar toch eens een boss kunnen killen in mijn eerste poging begot.

Victor van chapter VII

Ik ben sinds gisteren klaar en de laatste optionele baas (ik vermoed dezelfde als Wolfen) heeft het bloed onder mijn nagels gehaald met +50 pogingen. En ik ben nog steeds niet confident met de tweede fase lol. Maar soit, het is gelukt :D leuke game, maar ik weet niet of ik nog NG+ inga.

lvl 64 na 16u en zit nu aan chapter 7 maar wat een hel om daar rond te lopen; nu wel net mijn special greatsword tot +3 gekregen dus daarmee zal het wel iets makkelijker moeten lopen.

Terug
Bovenaan