Lies of P

Lies of P

Bijna!
Electric Coil Stick... mooie shock damage aan de vijanden
Jup, ik heb em ook wat gebruikt door heen dat level, speelt tof en deed me echt meteen aan de tonitrus van BB denken :p
Ook in dat spel een zeer tof wapen voor bepaalde gelegenheden, spinnetjes dood kloppen bv...

Heb die ondertussen ook en gebruik de handle met men start blade. Klein beetje meer range daardoor. Dacht wel dat ik een beetje elektric dmg ging doen door die handle te gebruiken maar dit is niet het geval. Ondertussen ook die gekke madam van aan het raampje haar babiii gevonden. 🙈🙈

Eindelijk aangelegen vandaag, net in het hotel. Ben zoals altijd voor dexterity gegaan, veel stamina om veel aan te vallen en dodgen
Ben al weg van de sfeer!

de game is echt top ! Lvl 42 hier en net de kings flame cuoco gedaan. Effe op gevloekt en ook met spectre en men fireblade.

Niet veel gedaan eigenlijk vandaag, ben wat aan het theorie craften omtrent die wapens, handles en cranks enzo.
Systeem zit wel super in elkaar, denk dat een quality build met Motivity en Advance er zeker in zit.

Amai iedereen al goed geleveld precies ik ben nog maar 25 :p

Voor vandaag is het goed geweest. Ik sluit af. 🙈🙈. Niet verwacht dat deze game zo goed ging zijn. En ik was niet zo zot van de demo.
Hier ook nog niet heel veel speciaal in mekaar kunnen steken. Momenteel op hp , stamina en motivity. De rest nog niet echt aan geweest. Wel al leuke wapens gekregen door de bosses te killen en overal goed te zoeken. Wel nog geen zotte combo gemaakt waarvan ik denk, ja dat is het.

Pfff ik ga deze thread ff vermijden, krijg ook zin om hem te halen, ziet er precies nog beter uit dan ik verwacht had.
Is het ook, kga niet liegen, maar er zijn zelf zaken in deze game dat ik beter vind dan in BB en zelf DS in general.

Beste voorbeeld is het wapen systeem, het is het grootste deel waarmee ze zich onderscheiden en voor mij persoonlijk zelf beter dan wat BB deed op dat vlak.

Is het ook, kga niet liegen, maar er zijn zelf zaken in deze game dat ik beter vind dan in BB en zelf DS in general.

Beste voorbeeld is het wapen systeem, het is het grootste deel waarmee ze zich onderscheiden en voor mij persoonlijk zelf beter dan wat BB deed op dat vlak.
Neenee, ik lees niks!

En boizzz !! Hoe zit het er mee ? Leven jullie nog ? Hier gisteren nog verder gedaan. Game blijft gewoon maar beter en beter worden ! Zit nu in act 6. Act 5 was toch al iets aan de hardere kant ! Straks beginnen we er terug aan :-)

Gisteren redelijk wat MK1 gespeeld 😅

Maar savonds toch nog door act3 gegaan van LoP. Moet wel zeggen dat ik wel even een dipje had bij die boss. Fight zelf voelde zo wat raar aan en had vooral het gevoel dat ik de core mechanic van de game totaal niet onder de knie had, maar den plots in eens ging die dan toch neer na wat uit het niks in eens een simpele fight was in het begin en ik helemaal op het einde toch nog ver dood was en al men healing heb opgebruikt.

Het is iets dat me nog al opgevallen is wel, elke fight is altijd zo nipt, in BB, DS, ER, ... had ik vaak bosses die ik gewoon afmaakte first try en met nen overschot van healing. Hier is elke fight, stalker of boss elke keer tot de laatste 100 HP en met alle healing dat ik maar vind. Wat ik dus wil zeggen is dat ik mij in deze game absoluut niet sterk voel of het gevoel heb dat ik hem beet heb. Tis iets waar ik echt aan moet wennen toch xD

Sterven zit er hier gewoon altijd in, hoe goed je ook start, je hebt echt maar 1 of 2 fuckups nodig om gewoon compleet afgemaakt te worden, hoe goed je ook gestart was. Ik weet niet of ik dat altijd even tof vind wel :p

Iets wat mij wel is opgevallen is dat enemies u precies makkelijk kunnen stunlocken. Als je een dodge of parry mist, dan lijkt het alsof je sowieso de hele combo van de enemy moet ondergaan en er geen recovery meer mogelijk is. Da’s niet het geval in FromSoft games. Kan misschien ook aan mij liggen…

Maar savonds toch nog door act3 gegaan van LoP. Moet wel zeggen dat ik wel even een dipje had bij die boss. Fight zelf voelde zo wat raar aan en had vooral het gevoel dat ik de core mechanic van de game totaal niet onder de knie had, maar den plots in eens ging die dan toch neer na wat uit het niks in eens een simpele fight was in het begin en ik helemaal op het einde toch nog ver dood was en al men healing heb opgebruikt.

Het is iets dat me nog al opgevallen is wel, elke fight is altijd zo nipt, in BB, DS, ER, ... had ik vaak bosses die ik gewoon afmaakte first try en met nen overschot van healing. Hier is elke fight, stalker of boss elke keer tot de laatste 100 HP en met alle healing dat ik maar vind. Wat ik dus wil zeggen is dat ik mij in deze game absoluut niet sterk voel of het gevoel heb dat ik hem beet heb. Tis iets waar ik echt aan moet wennen toch xD

Sterven zit er hier gewoon altijd in, hoe goed je ook start, je hebt echt maar 1 of 2 fuckups nodig om gewoon compleet afgemaakt te worden, hoe goed je ook gestart was. Ik weet niet of ik dat altijd even tof vind wel :p
Inderdaad, zit zelf nog maar bij de baas van act 2 en ben daar mijn perfect guards op aan het oefenen maar het voelt steeds nipt aan.
Zelfs met veel guards/perfect guards ga ik precies snel door mijn healing pots heen.
Als ik de summon zou doen dan krijg ik de boss wel neer vermoed ik maar ben toch aan het proberen om eerst beter te worden in mijn guards. Dodgen lukt mij precies niet goed in deze game. :lol:

Terug
Bovenaan