kaydoh
Well-known member
ah da klinkt wel goeTga wel wat moeilijker zijn, meeste dat ik las was dat het begin vrij chill is en u goed opwarmt voor de laatste chapters en zeker als ge nadien naar NG+ zou gaan ge best uw A game mee pakt![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ah da klinkt wel goeTga wel wat moeilijker zijn, meeste dat ik las was dat het begin vrij chill is en u goed opwarmt voor de laatste chapters en zeker als ge nadien naar NG+ zou gaan ge best uw A game mee pakt![]()
Ben toevallig nog maar net met Dark souls begonnen en wat is er mis met blighttown? Vond het echt een supergoed level, heerlijk sfeertjeEn ik ben aangekomen in het Blighttown van dit spel, blurgh. Waarom moet er toch altijd zo'n level zijn in dit soort spellen...

Vind Blighttown oprecht een coole regio, de meme hiervan komt denk ik gewoon van vroeger op PS3 en PC toen er nog geen mods ware.Blighttown is prachtig. Maar zoveel jaren later, is er eigenlijk nog steeds geen gelijke, voor the og "Valley of Defilement". Ohh Maiden Astraea en heel die deprimerende spiraal daar naartoe, wat een game.
Neem de pipo's met hun toxic blowdarts en de "platforming" stukjes weg en tis goed doenbaar. Valley of defilement is een interessantere setting, maar het feit dat het zo ruim en donker is, maakt het nog wat frustrerender voor nieuwe spelers denk ik.Vind Blighttown oprecht een coole regio, de meme hiervan komt denk ik gewoon van vroeger op PS3 en PC toen er nog geen mods ware.
78 Is negatief?Review van PU.nl is ni zo positief, met als minpunt dat het teveel leent van bloodborne en Sekiro, met een score van 78 als gevolg.
Als je de review zelf leest is er verder echter niks negatief, en noemen ze het een solid souls game. Heb wel nog eens zin in een goeie bloodborne achtige game, dus denk toch dat hem toch nog binnenkomt.

Voor een gamescore is dat toch niet super? En de review tekst komt op mij vrij negatief over, veel gezeur over dat het "maar" een kopie is. Voor de rest waren ze positief.78 Is negatief?![]()
78 is echt een van de laagste scores dat ik al gehoord/gezien heb, als dit de norm is voor "negatief", dan gaan we niet veel goeie games meer spelen denk ik.Voor een gamescore is dat toch niet super? En de review tekst komt op mij vrij negatief over, veel gezeur over dat het "maar" een kopie is. Voor de rest waren ze positief.
Precies een stevige platinum volgens powerpyx 8.5/10 qua moeilijkheidZijn er nog die voor de platinum gaan en een bepaalde aanpak voor ogen hebben?

Dat is waar ik nu ook naar toe aan het gaan ben, eerst keer blind spelen en nadien pas gebruik maken van guides voor alles te doen.Precies een stevige platinum volgens powerpyx 8.5/10 qua moeilijkheid
Ik bekijk het wel eens nadat ik het spel heb uitgespeeld of ik er zin in heb of niet.
. Leuk spel maar als dat de opzet is voor dergelijke games zal het helaas niets voor mij zijn .Yup , als je dood gaat begin je terug aan je laatste stargazer die je geactiveerd hebt.Is dat eigen aan dit soort games dat je niet kan saven? Is nu al de 4de keer dat ik het 1ste level opnieuw moet doen omdat ik bij die eerste deftige enemy er iedere keer aan ben.. Leuk spel maar als dat de opzet is voor dergelijke games zal het helaas niets voor mij zijn .
Laat je niet ontmoedigen, het is de bedoeling dat je shortcuts opent. Ik weet waar je vastzit en dit kan een tip zijn voor alle nieuwkomers dus ik zet hem niet in spoilers aangezien anciens deze shortcut meteen zouden vinden.Is dat eigen aan dit soort games dat je niet kan saven? Is nu al de 4de keer dat ik het 1ste level opnieuw moet doen omdat ik bij die eerste deftige enemy er iedere keer aan ben.. Leuk spel maar als dat de opzet is voor dergelijke games zal het helaas niets voor mij zijn .
Dat uur ging rap voorbij.
Weet nu al dat dit een topper wordt, enige spijtige is dat de zaken niet zo zorgvuldig worden uitgelegd ...
Bv. ik kan 6 zaken levelen maar geen idee wat Advance, Motivity, etc. is.
Ook de technieken werden iets te rap op het scherm gesmeten waardoor de helft niet goed geoefend en alweer vergeten is.
Buiten dat is de performance geweldig, sfeer en muziek zitten meteen goed