Lies of P

Action PC PS5 PS4 XBOX Lies of P

Uw eerste Souls game? Want tis bijna altijd ieder zijn eerste game die het hardst is van wat ik lees. Ik koop hem zeker ooit. Hoop vooral dat het leveldesign behoorlijk is, combat wist al wel genoeg te overtuigen.

Nee, eerste was Demon Souls op de PS3 nog :) Nuja is al paar jaar geleden dus misschien weet ik het gewoon niet meer. Zou ze allemaal nog is moeten het spelen daarvoor :)

Wat ik zeker nog weet . De DLC van bloodborne was hard, zeker die garnaal op het einde!
 

Coming 18 Sep, 2023​

This game plans to unlock in approximately 17 hours


Zou dus rond 17u beschikbaar moeten zijn.
Op google en op de officiele site van Lies of P zie ik wel 19 September staan.



Kan iemand uitleggen wat ik mis ?
 

Coming 18 Sep, 2023​

This game plans to unlock in approximately 17 hours


Zou dus rond 17u beschikbaar moeten zijn.
Op google en op de officiele site van Lies of P zie ik wel 19 September staan.



Kan iemand uitleggen wat ik mis ?
17u Belgische tijd = 19/09 00:00 in Koreaanse tijd.
De developer is gebaseerd in Korea als ik mij niet vergis. :p
 
Is inderdaad vandaag al, was bij de early acces ook al op vrijdag, terwijl het "zaterdag" leek volgens de datum.
 
Het spel is blijkbaar gene kattepis en moeilijker dan de Souls franchise zelf.

Iedereen er nog steeds even veel zin in? xD
No worries, zo moeilijk is hij niet. Persoonlijk zou ik hem eerder op het niveau van Steelrising zetten (waar het naast BloodBorne ook veel gelijkenissen mee heeft)
 
Ik zit nog maar in het vierde chapter, dus geen idee 😅 (ps: ik doe de review niet, MicVlad doet hem)
Hahah, ja ik had gelezen dat hij naar het einde toe wel steviger wordt (vooral de bosses) en dat het in NG+ een pak harder is (NG+ is nodig voor de plat)
 
En ik ben aangekomen in het Blighttown van dit spel, blurgh. Waarom moet er toch altijd zo'n level zijn in dit soort spellen...
 
Serieus? Want Steelrising vond ik echt wel niks moeilijk aan
Tga wel wat moeilijker zijn, meeste dat ik las was dat het begin vrij chill is en u goed opwarmt voor de laatste chapters en zeker als ge nadien naar NG+ zou gaan ge best uw A game mee pakt :p
 
Terug
Bovenaan