Lies of P

Action PC PS5 PS4 XBOX Lies of P

Yup, en ben toch blijkbaar niet de enige die de vergelijking maakt met Bloodborne ;)
Van alle Fromsoft games komt hij idd wel het dichtste bij Bloodborne, al vind ik en zeggen veel reviews het dat het toch wel echt zen eigen ding is en het op een paar zaken na niet te vergelijken valt. Het leent ook zaken van Sekiro zoals de prostetics en skilltree, van Bloodborne zien we dan vooral de healt regain en iets agressieveren GP terug komen samen met wat de zelfde sfeer hier en daar in het level design.

Ik ben wel blij dat het qua building toch zijn eigen ding wilt doen met de wapens die ja kan combineren en apart moet levelen als ook die durability waar je moet rekening mee houden mid boss fights etc etc. Kijk hier wel echt naar uit nu, tof dat iedereen zo lovend is over dit spel.
 
Vond de demo wel ok maar niet wauw maar nu ik de reviews zie, zie in toch dat er veel afwisseling is in omgevingen en heb ik er toch zin in. Bloodborne is voor mij het beste dat From al gemaakt heeft dus ik zal hem toch maar zeker is proberen via GP.
Alleen aan het twijfelen om te wachten tot ik door Dark Souls ben of er onmiddellijk aan te beginnen :unsure:.
 
Vond de demo wel ok maar niet wauw maar nu ik de reviews zie, zie in toch dat er veel afwisseling is in omgevingen en heb ik er toch zin in. Bloodborne is voor mij het beste dat From al gemaakt heeft dus ik zal hem toch maar zeker is proberen via GP.
Alleen aan het twijfelen om te wachten tot ik door Dark Souls ben of er onmiddellijk aan te beginnen :unsure:.
Als je GP hebt, heb je niks te verliezen, dus zou hem dan toch wel eens een kansje geven.
 
Van alle Fromsoft games komt hij idd wel het dichtste bij Bloodborne, al vind ik en zeggen veel reviews het dat het toch wel echt zen eigen ding is en het op een paar zaken na niet te vergelijken valt. Het leent ook zaken van Sekiro zoals de prostetics en skilltree, van Bloodborne zien we dan vooral de healt regain en iets agressieveren GP terug komen samen met wat de zelfde sfeer hier en daar in het level design.

Ik ben wel blij dat het qua building toch zijn eigen ding wilt doen met de wapens die ja kan combineren en apart moet levelen als ook die durability waar je moet rekening mee houden mid boss fights etc etc. Kijk hier wel echt naar uit nu, tof dat iedereen zo lovend is over dit spel.
Kweet het wel, ik ga ook niet akkoord met dat er sommige het de spirituele opvolger vinden van Bloodborne, ik vond gewoon dat het qua gevoel en gameplay het dichtste aanleunde tegen Bborne, en daarom was ik al verkocht.
Staat blijkbaar wel op zichzelf als een dijk van een spel, dus dat maakt het nog beter. Misschien in 2027 na Baldur's gate eens opstarten dan 🥲
 
Wel proberen om de vergelijkingen met bloodborne niet te maken. Dat is wat ik toch in de reviews terug kwam komen. Dit is niet bloodborne 2, dit staat op zichzelf. :) Dat kan nog wel ontgoocheling voorkomen.
 
Ik voel die licht BB vibe ook hoor, don't get me wrong. Maar wat @?therapy? zegt is zeker waar, ik wil dit gewoon ook niet te veel zien en vergelijken om niet teleurgesteld te worden dat het niet is wat ik mezelf wijsmaak of doe geloven :p
 
Het spel is blijkbaar gene kattepis en moeilijker dan de Souls franchise zelf.

Iedereen er nog steeds even veel zin in? xD
 
Het spel is blijkbaar gene kattepis en moeilijker dan de Souls franchise zelf.

Iedereen er nog steeds even veel zin in? xD
Volgens de IGN review wasde derde moeilijkste souls like, vorrafgegaan door Sekiro en iets dat ik vergeten ben. Dark Souls 1 stond op de 4de plek. Dus ben wel benieuwd hiernaar, pre-order is toch maar geplaatst :)
 
No problemo, moeilijk gaat ook.
danny-devito-nope.gif
 
Als het maar niet zo moeilijk is als Sekiro...
Op Gameranx was de reviewer (Jake) wel positief over de game, en normaal is hij niet zo'n fan van de moeilijkheid in soulsgame maar deze vond hij wel goed en hij kon er toch gewoon doorkomen.

Ach, komt wel goed met deze :unsure:
 
Als het maar niet zo moeilijk is als Sekiro...
Op Gameranx was de reviewer (Jake) wel positief over de game, en normaal is hij niet zo'n fan van de moeilijkheid in soulsgame maar deze vond hij wel goed en hij kon er toch gewoon doorkomen.

Ach, komt wel goed met deze :unsure:
COPIUM
 
Deze ziet er inderdaad wel goed uit.

Enige spel wat ik in dit type heb uitgespeeld zijn de the surge en the surge 2 😅 de rest lag me altijd minder.
 
Deze speel ik sowieso, wel niet bij de release. Heb de demo gespeeld en die was wel deftig.

Snap wel niet waarom ze zeggen dat Sekiro de moeilijkste souls game is. Bloodborne is de moeilijkste!
 
Bloodborne is de moeilijkste!
Uw eerste Souls game? Want tis bijna altijd ieder zijn eerste game die het hardst is van wat ik lees. Ik koop hem zeker ooit. Hoop vooral dat het leveldesign behoorlijk is, combat wist al wel genoeg te overtuigen.
 
Uw eerste Souls game? Want tis bijna altijd ieder zijn eerste game die het hardst is van wat ik lees. Ik koop hem zeker ooit. Hoop vooral dat het leveldesign behoorlijk is, combat wist al wel genoeg te overtuigen.

Bloodborne geeft u de keuze tussen verschillende wapens en ge kunt desnoods levels grinden en er zijn talloze manieren om het spel te cheesen.

Sekiro daarentegen houdt het bij één wapen, één speelstijl en zeer weinig mogelijkheden om bosses te cheesen.

Nu, als ge bij Bloodborne de wapen-variatie, wapen-upgrades en level-grinding zou afpakken... :unsure:

Als ge RPG-mechanics wegneemt uit action-games kunt ge rap genoeg uitmaken of de combat makkelijker te leren is bij een game dan de andere.

We zullen maar geen grapkes maken over hoe vaak gamereviewers worstelen met moeilijkheidsgraad. :oi22:
 
Terug
Bovenaan