Ik heb geen ticketDan begint pkp bijna, das ideaal
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb geen ticketDan begint pkp bijna, das ideaal
Dit toch vooral, het ziet er naar uit dat het vanaf de 8ste weer beter wordt. De 3 weken dat het minder was viel natuurlijk pal gelijk met mijn verlof...Iemand zijn gevoel is ook niet uit te drukken in cijfers.
Het mag dan 2 weken goed weer zijn maar als het dan juist tijdens uw verlof elke dag begint te gieten dan mag je nog met zoveel statistiekjes afkomen, het gevoel van een tegenvallende zomer krijg je daarmee niet weg.
Dat is hier ook voorbij gekomen. De buren waren al enkele uren bezig met de voorbereidingen van een verjaardagsfeestje in de tuin, met ballonnen en al.Daarnet stevig onweer regio Antwerpen, met hagel, windstoten en veel neerslag. Altijd wel leuk om te zien, veilig achter glas welteverstaan.
On hoe laat gourmetten we?Stortregen momenteel! Pff... wat is me dat voor een zomer. Gene vette he
Moest het zo hard niet gieten liep ik naar de Colruyt voor wat raclettekaas. In de zomerperiode staat die blijkbaar supergoedkoop.On hoe laat gourmetten we?

Waar slaat dat weer op? Nieuwste pluim van GFS:@sniper80 de zomer is voorbij volgens onze cher ami David![]()
David Dehenauw: "Nee, het gaat er niet meer van komen deze zomer"
Toen begin juli de temperaturen vlot boven de 35 graden gingen, leek het alsof we op weg waren naar een legendarische zomer. En toen kwamen de buien. Plots leek het alsof de zomer voorbij was. Maar we...www.nieuws365.be
![]()
Ik zou nog niet te hard van stapel lopen want de opwarming is nog niet binnen de betrouwbare termijn van 5-7 dagen. Het is dus nog niet in kannen en kruiken. Een nieuwe hittegolf is niet meteen waarschijnlijk maar het is ook niet uitgesloten. Ik denk dat we dan gewoon enkele dagen aanvoer van voldoende droge lucht nodig hebben om het meeste bodemvocht te laten verdampen (voornamelijk van de bovenste laag dan). 2 jaar geleden hadden we in september nog een hittegolf en dat was toen ook een kletsnatte zomer.
Als de zon er doorkomt kan het best warm zijn, maar als de zon niet schijnt kan je wel nog een trui en lange broek verdragen.De warmte van vandaag zwaar onderschat. Een trui en een regen jekker was zweten. Morgen toch terug korte broek en t-shirt.
Idem hier. Nog geen dag gehad deze zomer dat ik het echt koud vindDe warmte van vandaag zwaar onderschat. Een trui en een regen jekker was zweten. Morgen toch terug korte broek en t-shirt.
't Zal er toch nog serieus om spannen vandaag... We hebben nog 1.4mm nodig of de 6e "te droge maand" op een rij is een feit.Ukkel zit op 70.8mm nu en het juligemiddelde is 76.9mm. Dus nog een 6.1mm extra en deze maand gaat als natte maand in de boeken. Het is zeer waarschijnlijk dat dit nog zal gehaald worden.
Ik hoop dat het regent vanavond alleszins, want ik ben met de auto omwille van het slechte weer dat voor vanavond voorspeld was (14mm regen over heel de avond volgens yr.no). Anders ga ik het mij weer beklagen dat ik niet met de fiets gegaan ben naar het werk.'t Zal er toch nog serieus om spannen vandaag... We hebben nog 1.4mm nodig of de 6e "te droge maand" op een rij is een feit.
In de late namiddag/avond zou er boven Ukkel wel nog genoeg kunnen uitvallen (als ik de voorspellingen mag geloven).
Ik hoop dat het over 2 weken 35 graden en bakken en braden is. Gewoon omdat David het gezegd heeft.@sniper80 de zomer is voorbij volgens onze cher ami David![]()
David Dehenauw: "Nee, het gaat er niet meer van komen deze zomer"
Toen begin juli de temperaturen vlot boven de 35 graden gingen, leek het alsof we op weg waren naar een legendarische zomer. En toen kwamen de buien. Plots leek het alsof de zomer voorbij was. Maar we...www.nieuws365.be
![]()